EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1626 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan Peter Kroes 22-01-2022

Goede koelkast, snel afgeleverd, laagste prijs, vriendelijke mensen, wat wil je nog meer!

mw, H. Bexkens 22-01-2022

Het was heel plezierig om bij Zijlstra te winkelen. Mijn dochter had een tv gekocht en de service was van dien aard, dat ik het ook aandurfde daar een tv te kopen. De afspraak was, dat ze om 12 uur er zouden zijn en de chauffeur en installateur was precies op tijd. Waar vindt je dat nog? De tv werd netjes binnengebracht en uitgebreid bekeken of hij op de bestaande muurbevestiging kon worden bevestigd. Helaas was dat niet mogelijk. Vervolgens werd uitgebreid verteld hoe de tv aan- en uit moest worden gezet alsmede wat er van mogelijkheden waren............ die wij grotendeels vergeten zijn. Gelukkig heeft mijn dochter de zelfde en kan ons verder helpen.
AL met al zijn wij heel tevreden met EP Zijlstra in Heerlerheide.

Wenda 22-01-2022

LG Televisie gekocht voor onze slaapkamer. De prijs was bij EP fors lager dan bij andere websites en werd ook nog eens een dag later gratis thuis bezorgd. Meer dan tevreden over de aankoop en het contact en de bezorging!

JP 22-01-2022

Bizar goede service! Bestelling had ik geplaatst en werd meteen de volgende dag gebelt om een aflevermoment af te spreken!
Dit is zo netjes en persoonlijk vanuit EP Swaak! En de levering aan huis was ook zeer netjes!

Top bedankt!👍🏼👍🏼👍🏼

Rintje Kuiken 21-01-2022

Zijn maar even in de winkel geweest, (corona) vlot en snel geholpen. Ja een broodrooster is een broodrooster, voldoet prima.

Hicham 21-01-2022

Gebruiksvriendelijke website. Goede prijzen. Betaalmethode was gemakkelijk. Snelle levering. Hele goede service nadat afstandsbediening ontbrak in de doos (fout van fabriek). EP heeft het heel goed en snel opgepakt. De volgende dag meteen een afstandsbediening ontvangen (werd nabesteld door EP). Eerste keer besteld bij EP en topservice! Mijn elektronica ga ik voortaan bij EP bestellen!

Jan Boverhof 21-01-2022

Vriendelijk en correcte afhandeling van het door mij gekochte product. Zeker in de coronatijd verliep het afhalen van het door mij gekochte product vlot.

Sven Tuinstra 21-01-2022

Super goed geregeld , aankoop gedaan via website op Zondag en werdt maandag direct gebeld over de levering ! Dus top

Niels 21-01-2022

Vaatwasser kwam mooi op tijd binnen. De installateur heeft hem goed geinstalleerd en oude vaatwasser mee terug genomen. Ik heb niks te klagen.

Ikke 21-01-2022

Goede kwaliteit en scherpe prijs. Snelle bezorging. Betrouwbare Nederlandse winkelketen.

Elfje4life 21-01-2022

De meeste shops hebben ze niet de spullen die ze hier hebben, en dan ook nog voor een goedkopere prijs en een snelle levering en een goed product. Inventum stofzuigertje hier gekocht ca 60 euro, gewoon net zo goed als de bosch 8 serie ca 300 euro.

En als je een Samsung jet stofzuiger zoekt bijvoorbeeld een jet 90 die net nieuw is en onmogelijk te koop is bij bol.com MediaMarkt of BBC. Maar hier wel en dan ook nog goedkoper dan de jet 75 complete bij de bovenstaande winkels.

Wijntje 21-01-2022

Komt snel en bellen altijd netjes of alles klopt voor dat ze het komen brengen

Kersemakers 21-01-2022

Prima kwaliteit en service en op tijd geleverd En sowieso een super winkel en vriendelijk personeel

Linda 21-01-2022

Very professional, fast delivery , good prices and quality. Kept updated about delivery.

Goede service 21-01-2022

Na een in eerste instantie vervelende ervaring is de levering van onze koelkast alsnog goed verlopen, mede dankzij de prima service van zowel de eigenaar als de persoon die de koelkast kwam installeren: door het compenseren van genoemde ervaring en de vriendelijkheid en zowel eigenaar als bezorger zal ik zeker bij een volgende aanschaf overwegen om bij EP Rickelman Boxtel te kopen.

Thuis 21-01-2022

Goede snelle servies. Bij aflevering werd alles netjes geplaatst en alle verpakkingsmateriaal weer netjes meegenomen.
De installatie werd rustig en duidelijk uitgelegd. Wij zijn dan ook erg tevreden. Niet alleen met het product maar zeker ook met de servies.

Erwin 21-01-2022

Fijne winkel met behulpzaam personeel. Goede prijzen en komen hun afspraken na.

henk 21-01-2022

de shop is goed toegankelijk en gemakkelijk en ook niet vergeten een ondernemer uit de buurt

Jolanda 21-01-2022

Er werd eerst gebeld om een afspraak te maken om de diepvrieskast te leveren, dat is erg handig. Diepvries was snel geplaatst, oude is weer meegenomen en alles is netjes achtergelaten. Zeer tevreden met de service.

D. 21-01-2022

Prima online bestelomgeving en veel betaalmogelijkheden. En snelle levering

Bert 21-01-2022

Prima uitleg in coronatijd. Bij de deur het een en ander uitgelegd gekregen.

Roelof Santing 21-01-2022

De laatste bestelling is heel erg goed verlopen goed te spreken
Zou de volgende keer ook weer bij EP een bestelling doen

Frans 20-01-2022

Behulpzaam correcte afhandeling van bestellingen en prima service bij eventuele problemen

Henk van de wetering 20-01-2022

Super winkel! Ik heb een robot stofzuiger gekocht, en was de volgende dag gearriveerd. Alles kwa verzending en factuur werd goed geregeld via email. 1 word, TOP!!!

Peter 20-01-2022

Stofzuiger online besteld , na een uur telefoontje van EP dat er een stond demonstratie model dus meteen opgehaald. Kan het sneller? ? binnen een uur in huis en hij doet het ook nog😀