EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Lodewijk 05-05-2022

Doen wat ze beloven!!!! Prijs technisch goed, en snelle levering. en goede beschrijving van product.

Zeer aangename winkels 05-05-2022

Ik heb een TV gekocht bij EP winkel.
Van te voren nog wat informatie ingewonnen betreffende de TV.
Ben zeer correct geholpen door een vriendelijke medewerker.
Ook de levering is perfect gedaan en op de afgesproken tijd.
De TV was bij deze winkel ook de goedkoopste.
Al met al zeer tevreden.

Freddy 05-05-2022

Goede service. Snelle levering van producten. Producten retour sturen gaat probleemloos.

Rutger Smeets 05-05-2022

Ging vlot en eenvoudig, goede en duidelijke website.
Product keurig op tijd bezorgd en bevalt hartstikke goed

Bart 05-05-2022

Perfecte prijs (zelfs onlinde de goedkoopste) in een lokale winkel, wat wil je nog meer? Ook een perfecte en nauwkeurige levering door Beerepoot zelf. Ook erg blij met het advies om deze te kopen!

Takeshi 05-05-2022

Goeie shop en prijzen helaas duurde de levering iets langer maar werd goed geholpen door de klantenservice en werd men tv uiteindelijk super netjes afgeleverd.

Hansie 05-05-2022

Prettige website makkelijk te vinden, veel betaling mogelijkheden. Ruime keus. Alleen bestelling met IN3 ging niet van zelf lag aan de EP site jammer.

GJK 05-05-2022

Aanschaf wasmachine op de website van EP ging soepel. Levering was snel. Enige minpuntje is dat de afvoerslang vrij kort afgesneden is waardoor we die vast moesten tapen aan de buis.

Wijolpla 05-05-2022

Snelle en verzorgde verzending Apparaat werkt uitstekend.
Goed geluid. Ben er heel erg tevreden mee.
EP is zeker een aanrader.

Johan 05-05-2022

Overzichtelijke site. Makkelijk zoeken en bestellen. Snel geleverd kan zelf aangeven welke datum en tijd het beste uitkomt. De bezorgers leveren tv toch binnen af en geven nog tips en advies.

tjeerd 05-05-2022

hier op het eiland zit een enthousaste ondernemer die persoonlijk contact hoog in het vaandel heeft en daardoor ep erg hoog houd

Richard Bos 04-05-2022

Ik heb deze winkel in eerste instantie voornamelijk gekozen voor de prijs en het feit dat er een fysieke winkel is waar je eventueel naar toe kan als dat nodig is. Ik heb online een bestelling geplaatst en werd de volgende dag al terug gebeld om een afspraak te maken voor het leveren van mijn nieuwe televisie. Volgens de website kon dit op zijn vroegst op dinsdag, maar toen ik aangaf dat ik hem natuurlijk zo snel mogelijk in huis wilde hebben, werd er door de medewerker gekeken of er toch niet eerder een mogelijkheid was. Super klantvriendelijk. En hierdoor had ik mijn nieuwe televisie al op zaterdag in huis!
Bij andere winkelketens wordt aangegeven dat nieuwe televisies tot net achter de voordeur worden afgeleverd. Maar mijn televisie werd netjes tot in de woonkamer gebracht.
Ik ben blij verrast door de (klant-)vriendelijkheid van de medewerkers en zal bij een volgende aankoop zeker weer aan deze winkel denken.

De Vos 04-05-2022

Onduidelijk dat je niet besteld bij de vestiging waarvan je op de website kijkt maar bij een centraal punt van EP.
Deze verzenden alleen, nemen gebruikte apparaten niet mee, bieden geen installatie service en dat weet je pas als je belt omdat je nergens kunt aangeven dat je installatie service wilt.
De winkel die je kent uit de buurt moet je dan apart gaan bellen om de service alsnog in te regelen, maar die kunnen niet op dezelfde dag als de bezorging van je artikel.
Dit is niet meer van deze tijd als je met een kapot apparaat zit dat je zsm wilt vervangen,
Bovendien moet je dit allemaal zelf maar uitvinden na de nodige telefoontjes.
Volgende keer niet meer EP helaas ….. ik gun de plaatselijke winkelier zijn klandizie maar deze methode a la 1980 is in het internet tijdperk van bestellen via webshops niet meer te rechtvaardigen.
Officiele reactie van EP.nl 06-05-2022

Hartelijk dank voor uw feedback.
Wat vervelend dat u deze ervaring heeft, onze welgemeende excuses hiervoor.
Wij zouden graag bekijken wat er misgelopen is.

Vriendelijk vragen wij u ons een mail te zenden onder vermelding van uw ordernummer. Dit mag naar klantenservice@ep.nl.

Rex 04-05-2022

Geweldige prijs kwaliteit. En fijne service van dit bedrijf. Aanraden waard

Aan 04-05-2022

De site leest erg gemakkelijk. Na de bestelling wordt je gelijk gebeld over de leverdatum en voorkeuren voor tijdstip. Vriendelijk personeel met verstand van zaken. Levering geheel volgens afspraak door erg vriendelijke medewerker. Heeft het product gebracht naar de plaats waar hij moest staan. Zeer tevreden!

Zegiklieverniet 04-05-2022

Weet ik niet, ik heb gewoon besteld na een aanbieding op pepper. Was lekker goedkoop en anders heb ik nooit van ze gehoord.

Hiemstra 04-05-2022

snelle levering en prijs kwaliteit is goed
Vriendelijke mannen die het kwamen brengen

Yvonne 04-05-2022

Ben vaker in de winkel geweest en ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Pas online besteld en ze waren snel in levering en alweer behulpzaam.

HK 04-05-2022

Fijne webshop, groot assortiment en met regelmatige acties waardoor je stukken goedkoper uit bent. Ook de mogelijkheid om in termijnen te kunnen betalen zonder enige rente en of kosten maakt het perfect. Goede service, vriendelijk personeel en betaalbare prijzen. Bedankt EP

Relaxer64 04-05-2022

Via de website een apparaat uitgezocht en deze aangeschaft met de mogelijkheid om in drie termijnen te betalen. Na de bestelling werd ik spoedig door de vestiging Wervershoof/ Schagen opgebeld om een afspraak te maken voor levering en inbouw. Dit ging zeer vriendelijk en makkelijk. De levering was volgens de afgesproken tijd. Het apparaat werd vakkundig ingebouwd en kreeg er een goede uitleg bij. Prima. Alles werd netjes achtergelaten en oude apparaat werd meegenomen.

Tissam 04-05-2022

Duidelijk na de bestelling bellen jullie nog even en dat vind ik top service

Margriet 04-05-2022

Snel contact. Fijne en snelle afhandeling. Je werd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

R. van de Voorde 04-05-2022

EP had een erg goede prijs voor een LG 43" TV in de lagere prijsklassen, iets waar ik al een paar weken geduldig op aan het wachten was qua aanbiedingen, ook bij andere partijen. Toch gekozen voor dit model mede dankzij goede reviews over dit model en hoef ook niet persé het nieuwste van het nieuwste te hebben.

Ook eens gebruik gemaakt van de Payin3 optie om in 3 termijnen te betalen. Mooie toevoeging.

Had wel graag tijdens bestelproces meer controle/keuze gehad over de leverdag omdat dit niet helemaal duidelijk vermeld werd in het checkout proces, maar mailtje naar de klantenservice na afronding van de bestelling werd snel beantwoord en vandaag leverde DHL de nieuwe TV netjes en verzorgd af.

Al met al toch een goede winkelervaring gehad waarbij tijdens deze actie van april EP een veel scherper aanbod had wat in mijn straatje viel t.o.v. menig concurrent en daar ben ik wel gevoelig voor.

Binnenkort de TV zelf gaan installeren en hopelijk voldoet deze naar verwachting maar dat zal vast goedkomen.

Jack 04-05-2022

Snel en vriendelijk geholpen met verstand van zaken en argumentatie. Prijzen concurrerend en de winkel is in de nabijheid.

Steve 04-05-2022

Website was makkelijk te vinden. De actieprijzen zijn spectaculair, waardoor ik gauw 'om' was . Eigenlijk wilde ik lokaal het bestellen en heb gebeld, maar die had niets in voorraad en zei ook niets uit centraal te kunnen leveren. Daarom toch direct besteld toen ik de kans had en was het gek, dat ik toch kon bestellen. En inderdaad, besteld en twee dagen later geleverd. Goede zaak, wel gek dat de verpakking niet meegenomen is, volgens mij hoort dit toch tot standaard uitleveren?