EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hiemstra 04-05-2022

snelle levering en prijs kwaliteit is goed
Vriendelijke mannen die het kwamen brengen

Yvonne 04-05-2022

Ben vaker in de winkel geweest en ze zijn altijd vriendelijk en behulpzaam. Pas online besteld en ze waren snel in levering en alweer behulpzaam.

HK 04-05-2022

Fijne webshop, groot assortiment en met regelmatige acties waardoor je stukken goedkoper uit bent. Ook de mogelijkheid om in termijnen te kunnen betalen zonder enige rente en of kosten maakt het perfect. Goede service, vriendelijk personeel en betaalbare prijzen. Bedankt EP

Relaxer64 04-05-2022

Via de website een apparaat uitgezocht en deze aangeschaft met de mogelijkheid om in drie termijnen te betalen. Na de bestelling werd ik spoedig door de vestiging Wervershoof/ Schagen opgebeld om een afspraak te maken voor levering en inbouw. Dit ging zeer vriendelijk en makkelijk. De levering was volgens de afgesproken tijd. Het apparaat werd vakkundig ingebouwd en kreeg er een goede uitleg bij. Prima. Alles werd netjes achtergelaten en oude apparaat werd meegenomen.

Tissam 04-05-2022

Duidelijk na de bestelling bellen jullie nog even en dat vind ik top service

Margriet 04-05-2022

Snel contact. Fijne en snelle afhandeling. Je werd goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

R. van de Voorde 04-05-2022

EP had een erg goede prijs voor een LG 43" TV in de lagere prijsklassen, iets waar ik al een paar weken geduldig op aan het wachten was qua aanbiedingen, ook bij andere partijen. Toch gekozen voor dit model mede dankzij goede reviews over dit model en hoef ook niet persé het nieuwste van het nieuwste te hebben.

Ook eens gebruik gemaakt van de Payin3 optie om in 3 termijnen te betalen. Mooie toevoeging.

Had wel graag tijdens bestelproces meer controle/keuze gehad over de leverdag omdat dit niet helemaal duidelijk vermeld werd in het checkout proces, maar mailtje naar de klantenservice na afronding van de bestelling werd snel beantwoord en vandaag leverde DHL de nieuwe TV netjes en verzorgd af.

Al met al toch een goede winkelervaring gehad waarbij tijdens deze actie van april EP een veel scherper aanbod had wat in mijn straatje viel t.o.v. menig concurrent en daar ben ik wel gevoelig voor.

Binnenkort de TV zelf gaan installeren en hopelijk voldoet deze naar verwachting maar dat zal vast goedkomen.

Jack 04-05-2022

Snel en vriendelijk geholpen met verstand van zaken en argumentatie. Prijzen concurrerend en de winkel is in de nabijheid.

Steve 04-05-2022

Website was makkelijk te vinden. De actieprijzen zijn spectaculair, waardoor ik gauw 'om' was . Eigenlijk wilde ik lokaal het bestellen en heb gebeld, maar die had niets in voorraad en zei ook niets uit centraal te kunnen leveren. Daarom toch direct besteld toen ik de kans had en was het gek, dat ik toch kon bestellen. En inderdaad, besteld en twee dagen later geleverd. Goede zaak, wel gek dat de verpakking niet meegenomen is, volgens mij hoort dit toch tot standaard uitleveren?

M Claessens 04-05-2022

Ik vind het jammer dat de oude wasmachine niet meegenomen werd. Deze stond op werkhoogte en de meneer van het transport mocht hem er niet af tillen. Dit stond niet op de site. Ook werd de nieuwe niet op de plek gezet en aangesloten. Had ik wel verwacht van een Electro zaak.

Bert 04-05-2022

Keurig op tijd geleverd cf. de berichtingeving per mail. Prima product en de afhandeling was uitstekend.

Mw. kat 03-05-2022

De levering was zeer snel, doch DHL zette de bestelling op de stoep zonder aan te bellen.
De aflevering door DHL moeten jullie onmiddellijk stopzetten!!!!!!

Arie 03-05-2022

Goede website, je kan alles makkelijk vinden met een goede uitleg, met scherpe prijzen, snelle levering.

Dick 03-05-2022

Juiste product snel geleverd en het afhalen verliep snel en soepel bij de winkel in IJsselstein.

Rdk 03-05-2022

Wasdroger gekocht omdat hij op voorraad was
Ik ben goed geholpen,goede service en vriendelijke mensen.
De prijs was ook gunstig.

Rien 03-05-2022

Op een website waar producten worden vergeleken, ontdekte ik het bedrijf EP. Gedurende de week dat ik op zoek was naar een product, had EP een voordelige actie met aanbiedingen. Daar heb ik tot volle tevredenheid gebruik van gemaakt.
De dag na mijn bestelling werd het artikel thuis afgeleverd met de mededeling van de bezorger: Geniet ervan! Geweldig!

Dijkstra 03-05-2022

Altijd tevreden geweest over de service. Echter, onze nieuwste aankoop (een nieuwe wasmachine) werd in de bijkeuken gezet en weg waren ze. Normaliter werd de apparatuur uitgepakt en op z’n plek gezet. Jammer dat dat tegenwoordig niet meer gebeurt.

Sergiu 03-05-2022

Zeer professionele klantenservice en snelle reactie op verzoeken Grote aanbiedingen en voorraden.

Julius Goedhart 03-05-2022

Fijne persoonlijke aandacht en goede aflevering.
Er werd goed gecommuniceerd over de tijden en de werkzaamheden. Fijne betrouwbare ervaring.

Storm 03-05-2022

De winkel nam gelijk na de online bestelling telefonisch contact op over de staat van bestelling zodat je weet of het voorradig is en wanneer de levering is.

Sonja 03-05-2022

Al lang klant bij de fysieke winkel van EP Swaak, nu ook online. Uitstekende service, bij nieuwe aankopen, maar ook voor onderhoud en reparaties. Zeer tevreden.

Siham 03-05-2022

Hele fijne ervaring! Gebeld voor advies en goed advies gekregen ook! Snelle en fijne levering. Datum af kunnen spreken voor de levering en voor de levering ook gebeld. Bedankt!

Booy 03-05-2022

Geweldig fijne winkel ruim de tijd goed advies fijne medewerkers ik kan iedereen de winkel aanbevelen klant is daar nog echt koning

Jennifer 03-05-2022

De doorslag van EP om weer bij hun iets te kopen. Is dat ik netjes bent gebeld of ik daadwerkelijk alles compleet had om zo mijn gasfornuis te plaatsen en dat had ik niet. Dat werd geregeld en is meegegeven aan de bezorger. Alles is netjes geplaatst schoon en al.

Marcel 03-05-2022

Hoe mooi is dat... Ik bestelde een LG OLED TV, maar ik kon die niet nog diezelfde week ophalen. Dus dat gaf ik een paar dagen na het plaatsen van de bestelling telefonisch even door aan de winkel. Hoe verrassend werd mij vervolgens verteld dat diezelfde OLED de week erop 20% korting had. Dus dat dezelfde TV op het moment van afhalen nog 20% voordeliger zou zijn. En dat zou uiteraard ook voor mij gelden.... Heb gelijk een tweede besteld voor een andere ruimte in huis...