EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

B 01-05-2022

Nieuwe TV besteld, na de bestelling werd ik netjes opgebeld om een bezorgtijd af te spreken. Tv werd netjes geleverd en ter plekken getest en op beschadigingen gecontroleerd. Hier kunnen nog veel winkels een voorbeeld aan nemen! Topzaak!

Dick 30-04-2022

Snelle correcte levering, mooie tv, eenvoudige installatie, zeer mooi beeld.

Mamaria 30-04-2022

Makkelijk online bestellen, goede service bij aflevering. Alleen kon de wasmachine alleen niet op de (via website) aangegeven dag worden afgeleverd, maar 2 dagen later. Om deze reden een cijfer 9 en geen 10

S.van buiten-kooy 30-04-2022

Fijne winkel. Snelle levering. Goed contact.

Blij met onze wasmachine

Bezorgservice ook top

Joey 30-04-2022

Wasmachine binnen gehad en zelf helemaal geïnstalleerd en werkt top top naar behoren dankjewel!

Ilse 30-04-2022

Goede prijzen en super service. Na gedoe met de bezorgende partij is het door EP super opgepakt en heb ik toch nog snel mijn artikel kunnen krijgen. Ze

Piet 30-04-2022

De winkel is dichtbij, kunnen er altijd terecht. Goede service en zeer behulpzaam.

B Frankhuizen 30-04-2022

Snel contact en bezorgafspraak kunnen maken. Keurig op tijd geleverd en de medewerkers waren vakkundig, vriendelijk en erg behulpzaam. Blij dat ik voor EP gekozen heb!

Rijs 30-04-2022

Overzichtelijke website. Duidelijk of het ook in de winkel te verkrijgen is.

R Puyk 30-04-2022

Heb goede ervaringen.Producten zijn van goede merken,bezorging door de winkel en het plaatsen van het product word keurig verzorgd. Echt een aanrader.
Ga zo door EP Weijs Zetten en de oneline Shop.

Saskia van Weerd 30-04-2022

Snelle antwoorden op vragen via de website of telefonisch. Goede service, de levering wordt netjes en secuur afgehandeld. Heel tevreden!

Bas 29-04-2022

Mooie website , je word goed op de hoogte gehouden via track and trace. Netjes afgeleverd.

Cees 29-04-2022

Mooie aanbieding voor de LG Oled TV’s. We hebben er maar meteen 2 van aangeschaft. Voor de keuken en de slaapkamer. Keurig en op tijd geleverd. Dat wordt genieten!

Tonny Rolefes 29-04-2022

Supersnelle en correcte levering. Laptop voldoet aan alle verwachtingen. Tot dusver zeer tevreden.

Robert-john Bronswijk 29-04-2022

Ik heb een Samsung Jet 90 complete aangeschaft. Zeer snel geleverd en voor een voordeliger prijs dan alle anderen.

Francis 29-04-2022

Prima winkel, was er niet mee bekend maar kwam er terecht door een scherpe aanbieding op een oled tv.
Keurig netjes de volgende dag geleverd zoals ik had aangegeven.
Fijne zaak, ga er vaker winkelen

Lydia 29-04-2022

Fijne webshop. Snelle aflevering. Ook bij telefonisch contact netjes geholpen.

Jmdirkse 29-04-2022

Koffie apparaat was de volgende dag in huis helemaal top ben erg tevreden over

JP 29-04-2022

Op 15 april een Samsung QLED Q7 TV van 65 inch hier via de website gekocht.

Kon worden geleverd volgens de website op 2e paasdag, maar de dag daarna (zaterdag 16 april) werd ik gebeld dat jullie niet leveren op deze dag.

Alternatief was om op zaterdag 23 april te leveren, dus nou prima dacht ik. De verkoper heeft mij gelijk een e-mail ter bevestiging gestuurd dat deze op zaterdag de 23ste zou worden geleverd.

Vervolgens werd ik op dinsdag 19 april gebeld door de transporteur dat de televisie woensdag 20 april word geleverd, wat natuurlijk niet klopte.

Na een gesprek met de transporteur werd ik vervolgens gebeld door EP Beerepoot Hoorn, met de mededeling dat ze op zaterdag helemaal niet leveren. Terwijl er duidelijk bevestiging was dat deze op zaterdag 23 april kon worden geleverd.

Na heel veel lange telefoon gesprekken bleek dat de levering wel kon, maar dan moest ik wel even 65 euro betalen. Hiermee was ik het niet eens.

Ook wilden ze met niet tegemoetkomen, en wilden ze ook niet akkoord gaan met mijn voorstel om eventueel de bezorgkosten te delen. Omdat er al zoveel dingen fout waren gegaan vanaf het moment dat ik de bestelling had geplaatst, vond ik dit zeer teleurstellend en niet reëel/klantvriendelijk.

Omdat we voorheen altijd wel goeie ervaring hadden met jullie bedrijf, betwijfel ik of ik in de toekomst weer bij jullie iets bestel.
Officiele reactie van EP.nl 04-05-2022

Beste heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wij verzoeken u om uw ordernummer te mailen naar klantenservice@electronicpartner.nl met een verwijzing naar uw review. We kijken dan graag voor u na wat er precies gebeurd is, aangezien dit niet de service is die wij nastreven.

Alvast bedankt.

Team EP.nl

Sebastiaan1982 29-04-2022

Vezending was super snel.
En product is zoals je kunt verwachten.
De site is ook makkelijk in gebruik

Shereen 29-04-2022

De site is erg gebruiksvriendelijk en kon alles gelijk vinden. De dag voor bezorging ben ik nog gebeld, vriendelijke man aan de telefoon gehad. Ik denk zodat ze zeker wisten dat ik thuis zou zijn. Op de dag zelf kreeg ik een mail met het tijdslot dat er bezorgd zou worden nog geen uur later had ik mijn bestelling binnen. Echt TOP

Danielle 29-04-2022

Snelle service, goede prijs. Achteraf betalen mogelijk, handig omdat ik voor mijn ouders bestelde en nu niet hoefde voor te schieten.

Marcel Alkmaar 29-04-2022

Had via via gehoord van de Sonos actie. Top geregeld en perfect behandeld. Werd Netjes gebeld voor een aflever afspraak. Nette chauffeur ook. Al met al een aanrader.

Fenna 29-04-2022

Zondag een tv besteld en aangegeven dat deze vrijdag bezorgd moest worden ivm werk. Na telefonisch contact is het bezorgmoment op ons afgestemd en hadden we de tv dinsdag al in huis! Vriendelijk geholpen en super blij met de service!

Joke lubke-stoop 29-04-2022

Prettige winkel met voldoende keus en netjes ingericht. Deskundig en vriendelijk personeel. Toppers