EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

David 19-11-2021

Goede en snelle service van EP. Heb meerdere items aangeschaft in een tijd van een paar weken.

Vincent 19-11-2021

Ik kan kort zijn, top service en top advies! Ik koop hier al jaren. Soms iets duurder dan de grotere partijen maar aandacht is het meeste waard!
Snelle bezorging.

Birgit 18-11-2021

Normaliter doen wij in de winkel zelf onze inkopen omdat we daar altijd goed geholpen worden. Mijn zwager keek op de site waarnaar wij zochten en toen hebben we het maar gelijk besteld, dat ging heel makkelijk.
De levering was netjes op tijd, goed verpakt en een vriendelijke bezorger.
Alles werkt uitstekend en ik ben er erg blij mee.

Fidan 18-11-2021

WAARDELOZE SERVICE PRODUCT WAR NIET DEUGT KAN JE ZELF 40 EURO BETALEN VOOR OPHALEN DUS MENSEN KOOP HIER NIETS
Officiele reactie van EP.nl 19-11-2021

Nog een aanvulling, de televisie die meneer wil terugsturen is technisch helemaal in orde. Het ging om de voet die niet goed zat, daar wilden wij uiteraard bij helpen, maar daar ging meneer niet verder op in.

Officiele reactie van EP.nl 18-11-2021

Geachte heer Fidan,

Hartelijk dank voor uw feedback. U bent akkoord gegaan met de retourvoorwaarden op onze site. Daar staat dat u inderdaad 40 euro betaald voor het afhalen van een product wat u retour wil sturen. Daar bent u het duidelijk niet mee eens, dat mag, maar de voorwaarden zijn er.
EP:Klantenservice

Officiele reactie van EP.nl 18-11-2021

In het geval van deze review gaat het om een televisie, op onze site staan hier duidelijk de voorwaarden over.

F.Stigter 18-11-2021

Naast een wasautomaat, nu ook een warmtepompdroger aangeschaft bij EP Schalwijk IJsselstein, Mooi design, makkelijk in gebruik een stuk zuiniger, droog uitstekend , super gebruiksvriendelijk, leveren top, behulpzaam personeel in de winkel,

Mark 18-11-2021

Bij geeneen winkel op voorraad, maar bij EP wel. Ik dacht eerst nog hoe kan dat, maar super snel geleverd en prima printer

Michelle 18-11-2021

Hele fijne shop. Volgende dag gebeld of de afmetingen juist waren van de kookplaat en wanneer het beste uitkwam kwa levering. Dag voor levering weer gebeld. Dat ze het de volgende dag zouden leveren. Ik zou hier zeker nog een keer bestellen.

ANAND 18-11-2021

Was op zoek naar een printer, enige site met de juiste printer en afgeprijsd.Bestelling goed kunnen plaatsen, duidelijke web site. Snel geleverd.

H.S 17-11-2021

Correcte levering nette prijs en wat ook wel prettig is dat er een lokale service winkel aan de bestelling gekoppeld word.
Ook het betalen via in3 was een fijne optie.

Brigitte Terlouw-Braun 17-11-2021

We hebben via EP een Dyson steelstofzuiger aangeschaft. Zijn super tevreden met de stofzuiger. Wat een mooie en fijne stofzuiger. De levering verliep vlekkeloos en snel. Eenvoudig en overzichtelijk online besteld.

Volken 17-11-2021

Goed advies, snelle levering en de prijs is goed. De naam zegt het al EP: die doet het.

Jaco 16-11-2021

Super snelle levering van prima werkend product. Beloftes worden waar gemaakt

Harm en Esther 16-11-2021

Fantastische service ! Vriendelijk en behulpzaam personeel!
Netjes geïnformeerd over de bestelling en daarna voor de levering.

Carolien 16-11-2021

Super goede service. Ze belde netjes dat het artikel er al eerder was en zijn het die zelfde dag al komen brengen. Niks op aan te merken

pieter 16-11-2021

Prettig winkel, goede afspraken te maken mbt tot bezorging. Duidelijke uitleg en nette aflevering waarbij alle verpakkingsmateriaal ook werd meegenomen.

Ulysses Ricardo 16-11-2021

EP is een prettige winkel (webshop) om te winkelen. Je navigeert gemakkelijk door de site, daar komt bij dat ze mooie producten hebben en goede prijzen. Ik zou zeker nog een keer gebruik maken van EP bij de aanschaf van een volgend huishoudelijk product. Dankjewel!!

Paul Jr K 16-11-2021

They are fast and honest people. They also communicate effectively and clearly.

Yo 16-11-2021

Via de site bestel met de optie: morgen leveren.
Daar ik niets hoorde, contact opgenomen met E.P. Toon Bergmans.
Werd meteen nagekeken, en bij hen stond in het systeem: over 2 weken leveren.
Zij stelde alles in het werk dat de koelkast, 2 dagen later thuis geleverd werd! Top!

Elim 15-11-2021

Service als altijd. Daarom ook besteld bij EP Kuik. Wij kopen alles bij Kuik in Hollandscheveld. Deze ronde weinig tijd daarom online besteld

Kitty 15-11-2021

Online nieuwe Bosch wasmachine besteld. Paar uur later al gebeld voor plaatsingsafspraak. Het is dat ik moest werken de volgende dag anders had hij binnen 24 uur al geplaatst geweest. Maar binne 48 uur is alsnog supersnel. Vriendelijke/correcte monteurs die de wasmachine geleverd en geplaatst hebben.

Lies Sangers 15-11-2021

Duidelijk overzichtlijke site om makkelijk een bestelling te plaatsen. Daarnaast werd er vervolgens duidelijk gecommuniceerd door de leverancier en de afspraak werd keurig nagekomen.

Johan 15-11-2021

Online besteld en ik ben een dag later netjes opgebeld dat ze het product nog op voorraad hadden.
Ik kon hem dezelfde middag nog ophalen.

C 15-11-2021

Goede site om te bestellen, duidelijk en prima prijzen! Onze wasdroger was zelfs goedkoper dan bij elke andere grote firma's . Uitstekende service. Keurige vriendelijke bezorger die alles tot in de puntjes achterliet! Perfect ! En snelle levering ook!

Zijlstra 15-11-2021

Eenvoudige online bestelling en prima uitgeleverd door EP Mensonides te Harlingen. Flexibel in planning en keurige plaatsing.

Marcel O 15-11-2021

Ik wilde een grotere TV, omdat dit ook wel kan in mijn woonkamer. Na wat "gegoogle" naar de laagste prijs, kwam ook EP Tol in IJmuiden (mijn eigen woonplaats) in beeld. Bovendien ook met een prima prijs. Nu ken ik de uitstekende reputatie van EP Tol, daar ik geboren en getogen ben in IJmuiden, dus was voor mij de keuze simpel.
Ook heel fijn was dat je dan ook daadwerkelijk een belletje krijgt, vanuit het IJmuidense filiaal, over de detail mbt de bezorging. Kortom TOP!!!