EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ed 03-04-2021

Bij EP een vaatwasser besteld, als je op de site kijkt is daar keuze zat. Bij dit bedrijf hoef je niet direct te betalen, kan ook via afterpay. Er wordt contact met je opgenomen wanneer je het bestelde produkt wil ontvangen, klant is koning. Wordt netjes gevraagd of het produkt buiten of binnen geleverd moet worden. Vriendelijke en behulpzame personeel.

w dijkstra 03-04-2021

Geweldig goede sevice krijgt juiste info over levering en dan op tijd geleverd

Theo 02-04-2021

Goede overzichtelijke website, waardoor eenvoudig en goede keuze is te maken.
Plaatselijke winkel neemt zeer snel contact op i.v.m. bezorging en installatie.
Bezorging op tijd en installatie deskundig uitgevoerd.
Kortom, een tevereden klant.

Reinier 02-04-2021

Ik heb online een DVD-speler besteld, kreeg binnen een uur een telefoontje van de winkelier en kon het apparaat een paar uur later ophalen. Het stond klaar, alles top geregeld.

Ina 02-04-2021

Snelle levering. Op zondag besteld en dinsdag was het al binnen. Super geregeld

Fiddelaars 02-04-2021

Snelle levering. Bellen eerst voor afspraak dan nog ruim vooraf het tijdstip. Goed geregeld.

Jan Kees van Rossem 02-04-2021

Wat ik erg fijn vond is het winkelen via internet, want het apparaat was niet op voorraad in mijn winkel. In deze coronatijd was de koffiezetter een dag later in huis.

Simone 02-04-2021

Het pakket was goed verpakt en is zeer snel geleverd. De volgende dag had ik het pakket al in huis. Het apparaat is een cadeau

Anita 02-04-2021

Goede surfes ik ben zeer te vreden over deze winkel en zou er zo weer wat bestellen en

Danielle Smit 02-04-2021

Super tevreden! Snelle levering en vriendelijke klantenservice aan de telefoon! Ik beveel deze webshop zeker aan!

Edward 02-04-2021

Ik zal mijn review proberen kort te houden zodat het voor iedereen makkelijk en snel door te lezen is.
Nieuwe wasmachine nodig en was naar een specifiek model op zoek, deze heb ik gevonden bij EP voor een goede prijs en kon deze dan ook nog eens in 3 keer betalen, hier wist ik niks van en heb EP gebeld (heb goede uitleg gekregen) en ben toen netjes en correct te woord gestaan door een medewerker van EP. Vervolgens bestelling geplaatst via de site, eerste deel betaling gedaan waarna ik dan nog 2x eind van de maand het tweede en derde deel kan betalen.
Niet veel later is de wasmachine keurig netjes geleverd volgens afspraak door twee EP medewerkers, dus niet door een apart bedrijf maar echt door EP zelf. Ben er zo tevreden mee dat mijn volgend aankoop ook weer bij EP zal zijn. Nog en tip als je wat wilt kopen bij EP, zij hebben een super service voor extra garantie (vraag hierna want dit wil je zeker niet missen)!!! Je begrijpt nu zeker wel dat ik hiervoor niet anders dan een 10 kan geven voor mijn aankoop bij EP. EP je hebt er een tevreden klant bij!

Floris 02-04-2021

Makkelijk en duidelijk (online) bestelproces. Gekozen voor installatie optie. Werd netjes gebeld voor een afspraak, en kreeg de dag van tevoren een tijdslot. Alles soepel verlopen en hele klantvriendelijk monteurs. In het vervolg koop ik hier zeker weer!

Sandra Mensink 02-04-2021

Zeer overzichtelijke site, goed overzicht van producten en ruime assortiment. Duidelijke omschrijving van de producten.

gerrit 01-04-2021

zeer snelle service en vriendelijke verkopers en zeer behulpzaam met uitleg en laden in auto echt een aanrader

AJ 01-04-2021

Het product was voordelig geprijsd ten opzichte van de concurrentie en er was nette verzending.

Peter van der Hoeven 01-04-2021

Gebruikersvriendelijk en de mensen erachter ook zeer virendelijk en behulpzaam. Alles lekker snel geleverd.

Bob1945 01-04-2021

Het bestellen ging voor mij 75 jaar makkelijker dan gedacht. Ik wilde een afzuigkap lokaal kopen, maar door de corona heb ik dat via het internet moeten doen bij de plaatselijke winkel. Ik heb een afzuigkap naar mijn eigen zin uitgekozen en via de webshop gekocht. Dat ging reuze makkelijk en via een afhaalafspraak heb ik mijn afzuigkap opgehaald. Dus voor mij is dat prima verlopen.

Alex 01-04-2021

EP is een fijne winkel, al jaren goed ervaringen mee. Nu in deze corona tijd had ik een printer nodig en wilde ik onze plaatselijke EP steunen. En wederom goed product en super levertijd!

EVL 31-03-2021

Ben geheel tevreden : over de website, het aanbod, het bestellen en de bezorging.

Daan 31-03-2021

Mooi aanbieding, overzichtelijke website en simpele wijze van bestellen. Product was aanzienlijk goedkoper dan bij concurrenten.

Henk 31-03-2021

Laptop aanbieding op vrijdagavond besteld en zaterdagmorgen bij de vestiging in Bolsward afgehaald. Tegelijk een stofzuiger aangeschaft en meegenomen. Goed advies gekregen en prettig geholpen. Parkeren is voor de deur mogelijk dus geen gesleep met spullen.

Peter 31-03-2021

De E-reader was een goede aanbieding! De bestelling werd snel geleverd. Alles klopte!!

Feiko van den Oever 31-03-2021

Prima communicatie en stipte levering. Produkt HP printer 2710 ook in orde.

Jan Seiwald 31-03-2021

Leuke aanbieding in de folder. Makkelijk besteld op de website. Daarna telefonisch de order doorgesproken om te zorgen dat de thuislevering goed zou verlopen. Bij de thuis bezorging ging de levering makkelijk en snel. De wasmachine was in een mum van tijd boven zonder beschadigingen aan muren of trappen. En ik werd vriendelijk geholpen toen ik nog wat vergeten was m.b.t. mijn bestelling. De collega die mij toen telefonisch hielp had dat keurig aan de man doorgegeven waar ik het contact mee had gehad.

Jan 30-03-2021

Een paar dagen gelden hebben we een Bosch wasmachine gekocht bij EP Beerepoot in Schagen.
Van de verkoper kregen we een prima uitleg over de voor- en nadelen van verschillende wasmachines. We prijzen de vriendelijkheid, geduld, kennis en eerlijkheid van de verkoper.
Ook de levering was prima. Vriendelijke jongens en keurig op het tijdstip dat was afgesproken.