EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1650 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mario 25-08-2021

Eigenlijk zou het cijfer een 10 moeten wezen maar er moet ruimte blijven om iets te kunnen verbeteren. Maar wij zijn 100% tevreden met EP windhorst wij bestellen al onze witgoed apparatuur bij hun en dit doen we al jaren. Staan altijd snel voor je klaar adviseren je heel goed. En kijken heel goed met je mee naar het budget wat je kan en wil spenderen.
Snelle levering, goede service, zeer vriendelijk tijdens het leveren en plaatsen van het apparatuur 100% een aanrader.

Shahin 24-08-2021

Ze zijn een betrouwbare online winkel maar bezorgtijd is erg lang, die beviel me niet zo mooi.
Officiele reactie van EP.nl 25-08-2021

Geachte heer B,

Hartelijk dank voor uw feedback. Uw levering is verzorgd door een EP:Ondernemer. Leveranciers kampen momenteel met erg moeizame levertijden waardoor orders helaas iets langer op zich laten wachten dan gewenst.

Cindy Vente 23-08-2021

Ik heb eerst netjes gebeld voor info over de dyson v15 detect. Ze hebben me netjes te woord gestaan. En kwa bestelling online ging het ook soepel en vandaag besteld was de volgende dag geleverd.
Dus hier een super tevreden klant...
En zal zeker hier vaker bestellen.

Joyce 23-08-2021

Heb een ereader gekocht via de website. Per ongeluk 2 besteld kreeg binnen 10 minuten een belletje of dat goed was.
Was het niet de bedoeling natuurlijk. Dus erg tevreden met de service en snelle bezorging.

Peter 23-08-2021

Online bestelling ging in eerste instantie niet helemaal goed (kan gebeuren) maar service en contact daarna was heel goed en prettig Koop ik zeker weer!

Rachel 23-08-2021

Wij kiezen altijd voor Beerepoot omdat we heel kundig worden geholpen. Mooie spullen,goede kwaliteit en service.

I. K. Cardol 23-08-2021

Wij wonen in Gorinchem, helaas bied Gorinchem niet de services die wij zoeken. EP Brandwijk komen wij sinds een paar jaar, worden altijd super goed geholpen en heeft de ouwerwetse services! 👌👌

Ad 22-08-2021

Prettig winkel met servicegericht personeel dat meedenkt. Mooi assortiment.

WEG 22-08-2021

Goede service, vlotte levering van de bestelde apperatuur en heel klantvriendelijk

Lydia 22-08-2021

Miele wasmachine Via de site besteld. Duidelijke website, snelle afhandeling en super snelle levering. Van te voren krijg je een mail met daar in het tijdsblok waarin de wasmachine wordt gebracht heel fijn hoef je niet de gehele dag te wachten. Bij een volgende keer dat ik keuken apparatuur nodig heb weet ik bij wie ik ga kopen. Bij EP.

Rob 22-08-2021

Etna afzuigkap was niet in de winkel in voorraad dus via website besteld en in de winkel opgehaald. Alles prima en snel verlopen.
Ook de communicatie via telefoon en sms perfect.

Kamis Houten 22-08-2021

Via Bo.com l bij deze winkel gekomen. Bieden veel keuze aan maar veel Miele wasmachines bleken niet leverbaar. Uiteindelijk onze 2 keuze machine besteld. Werd snel en keurig geleverd. Plaatsing was niet mogelijk dat ging ivm vakanties echt langer duren. Dus maar zelf geplaatst zo moeilijk is dat niet ! Met Beerepoot dus niet zoveel te maken gehad. Wat meer keuze was prettiger geweest.
Officiele reactie van EP.nl 23-08-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas heeft Miele te kampen met leveringsproblemen. Daarom is er ook niet zo heel veel keus. U heeft een aanschaf gedaan op het bol portal van EP:Beerepoot begrijp ik, mocht u nog met hen van gedachten willen wisselen adviseer ik u met hen contact op te nemen.
Met vriendelijke groet

liesbeth 22-08-2021

De website is duidelijk en het aanbod goed. Ik had een bestelling geplaatst met levering vanuit een lokale vestiging. De volgende ochtend werd ik al vroeg door de vestiging gebeld dat de door mij gekozen wasmachine niet op voorraad was en dat de levering de volgende week zou zijn. Jammer natuurlijk, maar fijn dat ik dat snel wist.
De levering verliep volgens afspraak en alle keurig aangesloten.

Eric brandsma 22-08-2021

Prima geholpen top zaak zeer aan te bevelen koelkast keurig bezorgt oude retour goede uitleg gehad

Marco 21-08-2021

Nieuwe droger gekocht
Volgens de site op voorraad maar toch moesten we er 5dagen op wachten?(we hadden speciaal een droger gekozen die op voorraad was)

Mooi volgens afspraak geleverd en aan gesloten

Wel jammer dat men daar +-€30. Voor vragen (stekker in stopcontact en uitleg)

J van Scherpenzeel 21-08-2021

Zou binnen 3 dagen geleverd worden maar werden er 10. Maar de afhandeling ging keurig en werd netjes te woord gestaan.
Officiele reactie van EP.nl 23-08-2021

Geachte heer van Scherpenzeel,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw order is geleverd door EP:Beerepoot. Helaas ook in uw geval hebben wij te kampen met beleveringsproblemen. Uiteraard hoop ik dat het product naar tevredenheid is!

W & C 21-08-2021

Gemakkelijk, gemoedelijk, vriendelijk, duidelijk en ook nog eens om de hoek. Dus ga gewoon naar Jan, die weet er alles van.

Mike 21-08-2021

Vaatwasser gekocht: Goede website en prijsniveau, Vlot contact over levering en inbouwmogelijkheden, Nette levering en vlot ingebouwd hoewel ik eigenlijk net buiten het leveringsgebied viel. Ik kan alleen maar positieve zaken benoemen. Volgende keer zeker weer!

Chantal 21-08-2021

Prima en snelle levering. Uitsteke
nd dus. Zelfs een dag eerder dan aangegeven bij de bestelling

Bert 21-08-2021

In een folder stond een aantrekkelijk geprijsde mobiele telefoon. In de webshop stond deze alleen op winkel voorraad. Dus heb ik een soortgelijke telefoon uitgezocht en besteld. En die had ik na 2 dagen in huis. Dat ging allemaal heel gemakkelijk.

Ellen van den Bosch 21-08-2021

EP is een betrouwbare zaak. Alles op tijd en goed geleverd. Kreeg gelijk een track en trace nummer om het artikel te kunnen volgen van EP.15

Wim Peeters 20-08-2021

Goede prijs en snelle levering. Locale winkel dus ook gemakkelijk in geval van garantie.

Kenneth Palmtak 20-08-2021

Top zaak en service .Wasdroger van Samsung gekocht, kreeg een dag voor levering te horen dat deze niet meer op voorraad was helaas. Kreeg met korting een duurdere model aangeboden. Deze is netjes en geleverd en geïnstalleerd. Goed en prima opgelost, dus zeker een aanrader.

Miriam van Voblijni 20-08-2021

Uitstekende service! Bestelde koelkast werd keurig afgeleverd en geïnstalleerd. Ook werd de oude koelkast meegenomen.

Top service ! Een 10!

xxxxxx

Mirjam 20-08-2021

Ik was op zoek naar een nieuwe inbouwoven via internet ,na veel review 's gelezen te hebben over de oven zelf maar ook over EP heb ik hem hier besteld , goede webshop met beschrijving ,goede communicatie met de medewerker die belt om een afspraak in te plannen ,kwamen we tot een afspraak tot plaatsen , de monteurs bellen ook nog een half uur van tevoren dat ze onderweg zijn ,dat is ook erg fijn
Oven plaatsen ging prima ,Oude oven namen ze mee ( dit wel aangeven tijdens het bestellen ! )
Helaas bleek dat me gas slang boven de inbouwoven ,knel heeft gezeten ,Hier over gebelt en ondanks dat ze het erg druk hadden ,belde ze toch de andere ochtend dat er een monteur onder weg was ,Die heeft het meteen opgelost
Al met al ben ik zeer tevreden over dit bedrijf voor mij een Dikke 10 plus