EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gert voss 08-01-2022

Prima service ruim aanbod vriendelijk personeel beveel ik zeer aan mensen met aan dacht voor de klant

Gertjan 08-01-2022

Naar verwachting en klantvriendelijk bij het ophalen in de winkel. Scherpe prijs, zelfs concurrerend met internet. Fijne winkel. Ik kom er graag

EJM Schröder 08-01-2022

EP Boxtel is al alle jaren dat EP in Boxtel bestaat voor mij de zaak bij uitstek. Goede service en afspraak is afspraak.

Marcel 08-01-2022

Gewoon goed
Snel en goed geholpen
Bestel volgende keer weer bij ep
Super!

Ferdinand Stoeten 08-01-2022

Wij hebben een Samsung Neo qled gekocht bij EP.NL. Alles over de TV stond duidelijk verteld op de site. De levering van de was helemaal perfect, deze stond gepland om 12:15u. De chauffeur stond om 11:00 al voor de deur. Helaas waren wij niet thuis. Vervolgens contact opgenomen, hierop is de chauffeur terug gereden om de de TV alsnog te bezorgen.
Super service! Kortom wij zijn heel erg tevreden met de TV en EP.nl

Rob Puyk 08-01-2022

Goed contact,komt afspraken na.
Producten van goede kwaliteit.
Ben er tevreden mee.

Michel Dwars 08-01-2022

Ik ben zeer tevreden met ep omdat bestellen en leveren goed bevallen is. Klantvriendelijk ook niets over te klagen

Nathalie van Leuken-Davelaar 08-01-2022

We zijn er nu al enkele keren geweest . Altijd goed advies die ze geven. De laatste keer een tv gekocht (online). Daar werd vermeld welke dag ze zouden komen leveren, werden gebeld of ze eerder in de week konden leveren. Op tv zat een stickertje (don’t peel off) Geen gezicht op een tv van 55 inch, heel internet afgezocht wat het stickertje betekent. Niet gevonden. Dan maar klantenservice gemaild, zij hebben de mail doorgestuurd naar de desbetreffende EP en binnen no time werd er teruggebeld door de eigenaar. Stickertje was een soort waarschuwing en mocht er gewoon af! Dat is nou service!! Met vriendelijke groet John&Nathalie van Leuken

RM 08-01-2022

Een goede afzuigkap op de website gekocht tegen een scherpe prijs. Helaas bleek deze niet direct leverbaar(-1). Na 4 weken correct geleverd en top geïnstalleerd. Toch nog 9 punten

Halff 08-01-2022

Winkel is in de buurt en ik heb daar meerdere apparaten gekocht en ben daar tevreden over.
Snelle bezorging en aansluiting.

Theo 08-01-2022

Prima bedrijf en alles netjes afgehandeld.
Ik heb een wasmachine AEG lavamat woensdag avond besteld en dinsdag geleverd gekregen helemaal super.

Hinke 08-01-2022

Het is dichtbij. De service is altijd heel erg goed. Zeer klantvriendelijk. Komen afspraken na!
Erg blij met deze winkel in de buurt.

BB 08-01-2022

Perfecte service, ook tijdens lockdown kun je telefonisch bestellen of afspraak maken.

Lia 08-01-2022

Vernieuwen afzuigkap.
Snelle levering en plaatsing van onze afzuigkap. Zeer vriendelijke monteurs. Ze werkte netjes, maar vooral nauwkeurig. Zeer tevreden over EP-Beerepoot en hun monteurs. Vanwege de redelijke installatiekosten wordt het volgende apparaat niet alleen bij hun besteld, maar zeker ook geplaatst.
Groet van een zeer tevreden klant.

Bert 08-01-2022

Bestelproces super eenvoudig. Dinsdagavond laat besteld. Direct bevestiging van bestelling. woensdagochtend bevestiging van dichtst bij zijnde fysieke winkel die als eventueel aanspreek beschikbaar. donderdagochtend pakketje geleverd. Goed verpakt. Aangezien het een kado is, kan ik apparaat niet testen, maar tot nu toe dik tevreden....en voor de goedkoopste prijs!!aftersales service nog geen ervaring mee en hopelijk blijft dat ook zo

Renee 08-01-2022

S avonds tv besteld.
Volgende dag direct openingstijd door de medewerker gebeld. Afgesproken wanneer op te halen, kon die dag al !
Bij ophalen goed geïnformeerd en vriendelijk en goed geholpen !
Eenmaal thuis geïnstalleerd, ook echt een hele fijne perfecte tv !!! Yes !

EP online 08-01-2022

De site is duidelijke en overzichtelijk. Snel een mailtje ter bevestiging dat de bestelling goed is aangekomen. Daarna weer mailtje dat de bestelling verzonden is. Blij met mijn bestelde product en dat voor een hele goede prijs.

Gierek 08-01-2022

snelle service . op tijd geleverd . zeer goede productbeschrijving .ik raad deze winkel aan

Hans 08-01-2022

Duidelijke website, leuke aanbiedingen/prijzen, snelle reactie op mail en snelle levering van the frame tv met een koerier. Al met al zeer tevreden

KeesS 08-01-2022

Alle relevante informatie staat op de site en daarmee kun je een goede keuze maken!

Ayah 08-01-2022

Super goeie ervaring, klantvriendelijk, goeie communicatie en de beste advies.
Super tevreden!

Jerry 08-01-2022

In eerste instantie de enige winkel die binnen 2 dagen levert en geleverd heeft, daarna service helemaal top, dacht dat er een storing was op mijn one connect maar deze is vakkundig verholpen binnen het uur.
Goede service en dat is heel belangrijk voor mij.

Coen 08-01-2022

Goede service, goed meedenken, fijne plaatsing, afstand houden met corona +1.

Thea van den Bos 07-01-2022

In het kort , jullie zijn een fantastisch bedrijf 👍👍 Snelle en goede afhandeling!! Veel succes en ga zo door .

Cedric 07-01-2022

Prima webwinkel en vlotte levering. De stofzuiger die wij zochten was het goedkoopste bij EP, vandaar dat wij voor hen gekozen hebben.