EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1653 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Klein 06-01-2022

Fijne koelkast gekocht.
Prettige service en blij met de aankoop.
Zeker een aanrader.

Annegrete 06-01-2022

Ik zocht voor een redelijke prijs een DVD speler. Ook moest het artikel snel leverbaar zijn. In beide opzichten ben ik geslaagd en artikel voldoet ook aan de verwachtingen. Dus zeer tevreden met mijn aankoop!!! Normaal koop ik mijn spullen in de winkel, echter ivm verplichte sluiting heb ik artikel online besteld. Levering ging ook prima.

Koos 06-01-2022

Makkelijk bestellen. Goede afspraken. Goede afhaalmogelijkheid. Vriendelijke vakkundige mensen.

Rens 06-01-2022

Duidelijke website, veel opties en mogelijkheden, snelle levering en prima service

Ton 06-01-2022

Een printer via de webshop aangeschaft.
Webshop is gebruiksvriendelijk.
Levering de volgende dag.
De printer voldoet aan de wensen.

Rc 06-01-2022

Snelle service , lenovo laptop aangeschaft en voldoet naar behoren.
Tekst op de site mag misschien iets uitgebreider met info van de laptop, verder geen opmerkingen

Sam 05-01-2022

Was hesitant at first because I had never heard of EP, but I'm glad to have ordered from them.

The price for my new TV was very competitive and the option to pay in 3 terms is very convenient and straightforward. My TV arrived the next business day and everything went incredibly smoothly.

Couldn't have been happier with my purchase. EP is easily recommended in my experience.

Michiel Adema 05-01-2022

De order was duidelijk te plaatsen. Het account aanmaken was ook zeer gebruiksvriendelijk. Product was nauwkeurig beschreven en snel geleverd. Een aanrader om je online electronica te kopen.

Bart P. 05-01-2022

Online besteld op 31/12 en al op 3/01 geleverd! Ik werd netjes gebeld hoe laat ze kwamen leveren. Ook had ik de extra installatie optie erbij gekozen en daar was ik heel tevreden over. De tv werd netjes en professioneel geïnstalleerd en er werd ruim de tijd genomen om alle functies vd tv uit te leggen.

Nico 05-01-2022

Bestelling Snel geleverd, goed product voor een goede prijs. Zeer tevreden en indien ik wat nodig heb weet ik waar ik het moet aanschaffen.

Gerben 05-01-2022

Goede service bij ander was product goedkoper de prijs wordt gelijk aangepast netjes alles in orde

Tineke 05-01-2022

Ik kocht een dyson föhn die niet meer overal leverbaar was. Via de site kon ik hem wel bestellen en werd hij snel geleverd. De verpakking mocht wel wat netter en steviger, want het ging wel om een kostbaar apparaat. Verder zeer tevreden!

Sjon Wagenaar 05-01-2022

Heldere info op de website en vervolgens telefonisch goed geholpen met technische vraag.

Fabian Oostwoud 05-01-2022

Alles super geregeld, ga al jaren naar EP de treffer en altijd goed geholpen en goede service!!!

Richard de vries 05-01-2022

Geweldig geholpen de tv stond gelijk klaar in de winkel zodat ik die zelfde dag nog met veel plezier tv kon kijken!

Geralda 05-01-2022

Vriendelijk
Goede service
Komt afspraken na
Ik ga hier vaker iets kopen
Kortom gezellig vriendelijk spontaan bedrijf

G Plantenga 05-01-2022

Vorige week een frituurpan gekocht bij Ep. Was zeer tevreden over het product en de vriendelijke, goede en deskundige hulp van de medewerkers! Deze winkel raad ik ten zeerste aan bij mijn vrienden en familie!

Peter Dorsman 04-01-2022

Probleemloos besteld. Voor ,in was de website overzichtelijk. En binnen een dag bezorgd!

Johnny 04-01-2022

Een paar mooie sonos speakers besteld. Om 19:50 online besteld en volgende dag persoonlijk gebracht om 11u. Perfecte service. Bedankt.

Hans 04-01-2022

Zeer goed geholpen en doen wat er belooft wordt. Waar vind je dat nog? De informatie op de website kwam overeen met de belofte, ik werd gebeld voor een leverings afspraak en alles werd geïnstalleerd zoals afgesproken. En op tijd.

Emin 04-01-2022

Altijd geweldige acties en top service.
Ze denken met je mee en zijn zeer vriendelijk.

André Faber 04-01-2022

De laatste zaterdag voor de lockdown naar EP Mensonides in Sneek geweest. We keken even rond voor een nieuwe tv. Vervolgens kwam er een verkoper naar ons toe die ons meer vertelde over de soorten tv’s van de verschillende merken. Hij nam hier alle tijd voor ondanks de drukte in de winkel. Dit is door ons als zeer prettig ervaren. Thuis nog op internet gekeken en vervolgens een Samsung tv besteld. Deze werd de dag na de bestelling thuis bezorgd door EP. Goede ervaring opgedaan bij EP en een snelle levering.

wiebren 04-01-2022

Top had 31 december tv via internet besteld en niet goed gelezen dat die niet beschikbaar was in winkel. Zonder probleem kon ik het op halen uit magazijn. Top ben zeer tevreden en zal hier zeker meer weghalen beveel ze zeker aan. Top service en goede prijs

TvE 04-01-2022

Ik had een TV uitgezocht en deze site was het goedkoopste en ze leverden gratis tot aan mijn deur 1 e verdieping ( anderen rekende daar ook extra voor ) ze waren het snelst met leveren en mijn mailcontact was prima
Het product was prima in de doos

Eric Vertelman 04-01-2022

Ep Beerepoot is een top zaak.
Hele goede service.
Ik haal altijd al mijn spullen bij ep Beerepoot.
Heel klantvriendelijk.