EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans 04-01-2022

Zeer goed geholpen en doen wat er belooft wordt. Waar vind je dat nog? De informatie op de website kwam overeen met de belofte, ik werd gebeld voor een leverings afspraak en alles werd geïnstalleerd zoals afgesproken. En op tijd.

Emin 04-01-2022

Altijd geweldige acties en top service.
Ze denken met je mee en zijn zeer vriendelijk.

André Faber 04-01-2022

De laatste zaterdag voor de lockdown naar EP Mensonides in Sneek geweest. We keken even rond voor een nieuwe tv. Vervolgens kwam er een verkoper naar ons toe die ons meer vertelde over de soorten tv’s van de verschillende merken. Hij nam hier alle tijd voor ondanks de drukte in de winkel. Dit is door ons als zeer prettig ervaren. Thuis nog op internet gekeken en vervolgens een Samsung tv besteld. Deze werd de dag na de bestelling thuis bezorgd door EP. Goede ervaring opgedaan bij EP en een snelle levering.

wiebren 04-01-2022

Top had 31 december tv via internet besteld en niet goed gelezen dat die niet beschikbaar was in winkel. Zonder probleem kon ik het op halen uit magazijn. Top ben zeer tevreden en zal hier zeker meer weghalen beveel ze zeker aan. Top service en goede prijs

TvE 04-01-2022

Ik had een TV uitgezocht en deze site was het goedkoopste en ze leverden gratis tot aan mijn deur 1 e verdieping ( anderen rekende daar ook extra voor ) ze waren het snelst met leveren en mijn mailcontact was prima
Het product was prima in de doos

Eric Vertelman 04-01-2022

Ep Beerepoot is een top zaak.
Hele goede service.
Ik haal altijd al mijn spullen bij ep Beerepoot.
Heel klantvriendelijk.

Bart 04-01-2022

Gewoon zoals het hoort ik had per ongeluk een wasmachine ipv wasdroger besteld en omdat ze netjes bellen kwam dat meteen aan het licht en hebben ze direkt eea omgeruild ..en ook levering de volgende dag was perfect met een nette fijne chauffeur ..kortom prijs goed en top service ! Ik kan geen enkel minpuntje vinden en ga zeker meer bij hun bestellen!

Aad 04-01-2022

Ik heb online een nieuwe Samsung Qled TV gekocht, welke ik (ivm de corona) zou kunnen afhalen in de winkel van EP Stevens hier in 's Gravenzande. Toen ik daarvoor belde was Stevens direct bereid om de TV dezelfde dag (oudjaarsdag) 's middags nog te bezorgen. De bezorging was geheel gratis en de aflevering perfect, met uitleg tot in detail over een cashback actie van Samsung. Samenvattend: grote klasse en zeer klantvriendelijk!!

Jos Orval 04-01-2022

Duidelijk overzicht op de site. Product snel te vinden, goede uitleg.
Service EP Groesbeek, Heinz van Benthum perfect!

liesbeth 04-01-2022

op aanraden van een kennis heb ik besloten om een nieuwe TV bij jullie te kopen.
Goede service en een aardige bezorger. Was snel geinstalleerd en duidelijk uitgelegd.
Ben heel erg tevreden.

Rina Zwiep 04-01-2022

Heel gebruiksvriendelijk, gelijk een link met je eigen EP winkel in de buurt. Bestellen gaat heel snel en zelfs nog vlotter geleverd dan het voorstel! EP KUIK heeft snel gereageerd op onze bestelling.

Rene S. 04-01-2022

Een Philips TV besteld bij EP. Naast een uitstekende prijs en product ook een uitstekende service ontvangen. Vooraf werd de leverdatum en tijd doorgegeven waarna deze thuis bezorgd is door het EP team. Goede service voor een scherpe prijs! Ik kan EP van harte aanbevelen!

Marca Adema 04-01-2022

Klantvriendelijk, lokaal, men kent je en houdt de garantie op je product in de gaten. Goede adviezen en goede service.

Chris 04-01-2022

Goede service. Website mag wel iets sneller reageren maar bestellen gaat goed. Wordt een dag van te voren gebeld over tijd van aflevering en aan die tijd wordt goed gehouden. Oude apparatuur gaat direct mee terug dus zelf geen zorgen over afvoer. Personeel is zeer correct en werkt netjes.

monique 04-01-2022

Apparaat zeer op tijd aangekomen
goed apparaat
netjes geleverd
Service heel aangenaam
Levering heel goed
Winkel EP in Oudeschild heel correct vriendelijk altijd al. Wij komen graag bij EP

JackD 04-01-2022

Prima website, snelle levering.
Ondanks drukte tijdens feestdagen op tijd geleverd.

Marjolein 04-01-2022

Super aardige mannen die daar werken. Eerlijk advies, althans zo voelde het echt. Alweer voor de zoveelste keer. Aanrader

Niels 04-01-2022

Tv gekocht.

Super geholpen. Snel bezorgd en geïnstalleerd.
Zelfs nog een uitleg gehad over de tv.

Mevr. Beerepoot 04-01-2022

Ik heb een wasdroger gekocht. In het telefonisch gesprek heb ik afgesproken dat de droger met een water-afvoerslang zou worden geleverd. De mannen die de droger brachten, hadden deze slang niet mee. Als u dit nog met mij in orde gaat brengen, krijgen jullie een 10. Wel keurig op tijd geleverd.

Natasja 04-01-2022

Goede en snelle service. Onderhoud goed contact met de klant waardoor je duidelijk op de hoogte bent. Ik raad EP zeer zeker aan. Mocht ik nog andere aankopen willen doen neem ik zeker weer een kijkje op de website.

Christa 04-01-2022

Al jaren een tevreden klant bij EP:Mensonides in Harlingen. Dit keer een koelkast aangeschaft. Telefonisch de bestelling gedaan zodat ik meteen de bezorgdag kon afspreken. Levering zoals afgesproken. Prima service.
Mijn volgende witgoed/elektronica aankoop doe ik weer bij EP:Mensonides.

Joke 04-01-2022

Nou ja we konden natuurlijk niet naar de winkel maar de webshop is heel overzichtelijk en duidelijk dus een nieuwe tv besteld!

Saida ahchaichi 03-01-2022

Onverwachts hield onze wasmachine ermee op, niet te repareren tot onze spijt. Op zoek naar een nieuwe , maar welke moeten we voor gaan? Zuinig, stil en 9 kilo aan vulgewicht waren onze wensen. Maar als nog lastig om een keuze te maken, telefoontje naar de winkel en met het juiste advies een keuze gemaakt en online besteld.

Mohamed 03-01-2022

Goede service en duidelijk service. Levering was duidelijk en de levering ging ook vrij soepel

Kine 03-01-2022

EP Beerepoot is een prima shop. We kopen al jaren bij deze winkel . Ter zake kundig personeel en prima service. Roep je bij ons thuis "Beerepoot" gaat het hele huis schudden. :-) Nu via de site een koffiemachine besteld omdat de winkel wegens corona dicht is. Handige , duidelijke site dus goed kunnen kiezen welk apparaat het moest worden. Bestelling voor 20.00 uur gedaan en de volgende ochtend kreeg ik al een sms berichtje dat we ons product konden ophalen bij de winkel. Dit was ook handig om hiervoor te kunnen kiezen. Hoef je niet op de postbode te wachten maar te halen op de tijd die je schikt.