EP.nl
Benieuwd naar ervaringen met EP: ? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
Benieuwd naar ervaringen met EP: ? Lees beoordelingen van consumenten en deel jouw eigen review over service, levering en betrouwbaarheid.
9.2(1816)
Gemiddelde beoordeling
9.2
Deze score is gebaseerd op 1816 goedgekeurde reviews die in het afgelopen jaar voor EP.nl zijn geschreven. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening
Reviewscore6.0
Het product was per web besteld. Hey was in het systeem blijven "hangen" en werd na talloze telefoontjes een week later geleverd door Past. Nl. Bij proefdraaien bleek het niet in orde. Bezorgers waren zeer geduldig en hebben het probleem opbelost.
Reviewscore10.0
Keurig en heel snel geregeld. Ook goede kwaliteit tegen heel scherpe prijs. Zijn we blij mee.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Everything was delivered fast with no problems. Im happy will definitely order again. Maybe payment options too
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore6.0
Product zoals omschreven en scherp geprijsd. De belofte van voor 22u besteld de volgende dag in huis werd niet nagekomen. Begin van de middag besteld echter pas een dag later verzonden
Reviewscore10.0
Online een stofzuiger besteld, deze werd netjes op de afgesproken dag en tijd bezorgd, helemaal gratis. Aardig personeel, kortom: top!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Wasmachine via internet besteld. Werd snel contact opgenomen. Is netjes afgeleverd en uitleg gegeven.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Via de webshop een koelkast besteld en betaald incl. datum van bezorging en dag van bezorging is hij al keurig vroeg op de dag netjes thuisbezorgd en in de keuken geplaatst.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ondanks verbouwing in dit filiaal zeer goed en deskundig en vriendelijk geholpen
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore1.0
Precies 4 maanden geleden is er bij Beerepoot Volendam een 55 inch Philips OLED+ 908 televisie aangeschaft, en helaas is deze dus kapot gegaan.
Hiervoor is melding gedaan bij de betreffende winkel, en is ook CE repair aangestuurd om het te komen repareren (duurt anderhalve week). De monteur kon bij dit bezoek niet de televisie repareren, want het meegebrachte onderdeel was niet de oorzaak (moederbord in dit geval). Maar tijdens deze reparatie kwam ook aan het licht dat er meerdere schroeven aan de onderzijde missen, en ook plastic kapot is waardoor schroeven niet meer passen. Dit betreft de onderbalk/speaker behuizing.
Hierom is er telefonisch contact geweest, omdat dit gewoonweg niet kan kloppen. Een TV van nog net geen 4 maanden oud, die al een defect heeft buiten eigen schuld. Maar hier is dan ook via de zogenaamde service afdeling de boel compleet fout gegaan. In eerste instantie werd even verteld dat IK maar moet bewijzen dat deze schroeven er nooit in hebben gezeten, en dat kan ik niet volgens deze medewerker. Ook kunnen zij het niet bewijzen. Maar nadat ik heb verteld dat je hier tijdens het uitpakken niet op let, en ik niet voor de lol schroeven uit een apparaat ga halen, werd toch nogmaals even verwezen dat ik het niet kan bewijzen. Daarop heb ik gevraagd of ik dan lieg (meerdere malen), en daarop werd nog even wat benzine op het vuur gegooid met bewijs het maar.
Jullie begrijpen natuurlijk dat ik er niet van gediend ben om als leugenaar uitgemaakt te worden, en dat dit onbeschofte figuur zelfs ook geen weet heeft van rechten. Binnen het eerste jaar moet de winkel bewijzen dat die schroeven er wel in hebben gezeten, en niet andersom. Waarom zou ik in godsnaam schroeven uit een TV gaan halen! Welk voordeel zou ik hierbij hebben?
Nu moet er weer een anderhalve week gewacht worden op een 2e reparatie, die overigens ook weer is uitgesteld wegens het niet hebben van onderdelen. Waarbij ook de
Reviewscore9.0
Bij EP geld de ouderwetse service. Je voelt je koning als klant en dat kan je tegenwoordig niet veel meer zeggen
Reviewscore8.0
Gekozen voor EP ivm de juiste prijs/kwaliteit van het product.
Op de website staat een uitgebreide Productbeschrijving. Duidelijke informatie, goede en snelle koop via winkelwagen. Diverse betalingsmogelijkheden. Goede communicatie na aankoop. Snelle levering.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Ze hebben een uistekende service. Gaven niet alleen korting maar ook hebben ze het mogelijk gemaakt om rente vrij te betalen in 3 termijnen. Zeker aan te raden.
Reviewscore9.0
Een compliment naar de medewerkers van EP-vestiging in Wervershoof, waar je nog echt persoonlijk contact en advies krijgt.
Wij zijn echt zeer tevreden en komen/ kopen graag bij deze fijne mensen die in dit filiaal werken!
..........
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
Goede uitleg en zeer keurige afhandeling.
Tevens werd de installatie op tijd en volgens wens uitgevoerd. Super!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Mooie nieuwe winkel in Rhenen, prima service. Er wordt met je meegedacht en de service is top. De aangekochte wastoren + wasmachine werd door hen in elkaar gezet, bezorgt en gplaatst…. Zonder zorgen. Eén zeer tevreden klant!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
We zijn al jaren klant bij EP Voordeelland. Altijd naar voller tevredenheid. Snelle actie, deskundig personeel.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goede service, levering ging heel goed. Mede doormiddel van contact over de tijd en dag voor levering artikel. Al jaren tevreden met EP.
Reviewscore10.0
Snelle levering en in 3 termijnen betalen super fijne service. En in tegenstelling tot mediamarkt zeer vakkundig winkel personeel
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore9.0
ik heb een nieuwe televisie gekocht voor mijn moeder bij EP heijnen in Bunschoten omdat zij hier naar het verzorgingshuis moest en haar eigen Samsung televisie alle kanalen door elkaar gooit ivm de in eigen beheer hebben van satelliet zenders en ze daardoor een ander merk TV moest aanschaffen Ep Heijnen heeft mij toen geweldig geholpen met de keuze van de TV en heeft de coax kabel op maat gemaakt en deze erbij gegeven als service van de zaak.
Top service
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Goeie aanbieding gezien, de bestelling werd snel en goed verpakt verzonden. Aanrader!
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Alles was zoals verwacht, geen enkele klacht. Pakket was op tijd binnen en was in perfecte conditie.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore8.0
Ik kom in 3 termijn betalen zonder rente. De volgende dag heb ik het gekregen. Alles was duidelijk
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore10.0
Hele goede winkel, vriendelijk personeel, goede service en artikelen.
Wasmachine gekocht, fantastische machine.
Ja, ik beveel deze shop aan
Reviewscore5.0
telefonisch moeilijk bereikbaar, te lange levertijd met vage beloftes, bij levering geen goede geen goede afspraken
Reviewscore9.0
diverse dingen gekocht , goede service en kennis aanwezig in de winkel, je wordt ook goed geholpen