EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1626 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk 31-12-2021

Motivatie is wees loyaal, koop lokaal.
Inductiekookplaat gekocht bij EPxxxx in Veendam
Prettig en deskundig geholpen en snel geleverd.
Installatie perfect en product na tevredenheid

Sjon Wagenaar 31-12-2021

Heldere website en deskundige beantwoording van een telefonische technische vraag.

Eszter 31-12-2021

zeer goede winkel, je zult erin vinden wat je wilt. behulpzaam en vriendelijk personeel.

Fabian Oostwoud 31-12-2021

Van a tot z goed geregeld! Ook top geregeld door EP de treffer!!! Bestelling op de site ging soepel en ook het bezorgen door EP de treffer was super geregeld en mijn oude tv kon zelfs meegenomen worden. Super service dus!!!

Edith 31-12-2021

Fijne winkel waar je altijd correct behandeld wordt. Altijd goede informatie en hulp. Ik kom er graag

Paula van der Woude 30-12-2021

We zochten een duo huistelefoon en die hebben wij gemakkelijk bij EP gevonden op de website. Bestellen en betalen en de volgende dag in huis!! En perfect werken de Panasonic KX-TGE212!

Jans 30-12-2021

Denon reciever 1700 gekocht. Prachtig apparaat. Mooi op afgesproken tijd geleverd. Super zaak EP.nl. Bedankt.

Mariska 30-12-2021

Heel snel ondangs de feestdag ! Het was er binnen 2 dagen en helemaal in takt !

D van Breeden 30-12-2021

Artikel besteld bij winkel Bolsward, via een telefoontje kon ik het bestelde artikel ophalen in de winkel in mijn woonplaats Sneek , hier prima geholpen, artikel stond klaar, alles prima geregeld

Wouter 30-12-2021

Hele goede en persoonlijke service. Ik had 's avonds laat besteld via internet en direct de volgende ochtend werd al contact opgenomen om te overleggen over een geschikt aflevermoment. Als erg positief ervaren dat er goed met mij werd meegedacht.

Monique 30-12-2021

Top service, een belletje en alles wordt snel en goed geregeld en geleverd. Aangesloten en geprogrammeerd as dat nodig is.

Gerben 29-12-2021

Apparatuur gekocht bij het lokale bedrijf (nijverdal).
Ruim aanbod en goed advies. Het ging dit keer om de inbouwapparatuur voor de keuken. Top geregeld

Bart 29-12-2021

Zoals altijd top service voor een scherpe prijs , ik heb een Samsung droger besteld via internet en werd dezelfde dag nog gebeld voor om een afspraak te maken voor het plaatsen van de warmtedroger dat kon al binnen twee dagen. En precies op tijd geleverd, kijk daar hou ik van. Echt een aanrader

Drost 29-12-2021

leuke makkelijke overzichtelijke snelle site, zeer snelle levering van bestelde produkt..

Sjaak 29-12-2021

Gemakkelijk online bestelt en snel gereed voor afhalen.
Afhalen verliep vlot en vriendelijk.

Rasim 29-12-2021

Top
Snelle levering en een goede service.
Vandaag besteld morgen in huis ,
Bedankt

Lot 29-12-2021

Al verschillende keren in de winkel gekocht of besteld. Altijd keurig volgens afspraak geregeld.

Henny van Buiten 29-12-2021

Gebruiksvriendelijkheid site laat te wensen over.Producten die je besteld kan je niet in het winkelmandje plaatsen
Ben naar de EP winkel gegaan en daar het product besteld.
Goed geholpen en goeie service.

Bert de Bakker 28-12-2021

De heren aldaar hebben mij goed voorgelicht over het apparaat wat ik wilde bestellen, uiteindelijk kwamen we op een ander type uit dan ik in mijn gedachtte had.
Zij vertelden mij de voor én nadelen van wat ik wilde kopen.
Wat ik nu besteld heb is kwalitatief een stuk beter én ook nog een een paar tientjes goedkoper uitgevallen. Win win situatie.

JP 28-12-2021

Keurige service en TV vlak voor kerst na werktijd door één van de medewerkers aan huis gebracht!

Evie1978 28-12-2021

Ik heb een goede ervaring met het leveren en aansluiten van mijn inductiefornuis. Ze waren aardig en ik kon gelijk gebruik maken van mijn fornuis.

Edwin 28-12-2021

Prima site, alleen wel vreemd dat je niet bij je eigen lokale EP uitkomt maar eentje in een verder gelegen plaats. Dat klopt niet. Heb contact gehad met de eigen winkel. Wordt rechtgezet.

Hans 28-12-2021

Geweldig geholpen door EP: Meppel. De dag voor Kerst ging onze koel-vriescombinatie kapot. Even dreigden delen van ons kerstdiner vroegtijdig te ontdooien. Een telefoontje naar de winkel was voldoende. Twee uur later werd het nieuwe exemplaar dat wij hadden uitgezocht geleverd, geplaatst en de oude, kapotte weer meegenomen. Ondanks de druktes werd de tijd genomen alles even door te lopen en ons adviezen te geven. Echt top en een pleidooi voor het lokaal kopen. In elk geval in Meppel.

Erik 28-12-2021

Afgelopen week online een tv gekocht. Naderhand werd ik gebeld door een winkel medewerker en er op geattendeerd dat er de komende week een nieuwer type voor €100 minder in de folder komt, en dat ze die binnen een paar dagen wel willen bezorgen. Service zoals het hoort te zijn, meedenken met de consument. Hier komen mensen voor terug

hkerver 28-12-2021

Deze online winkel heeft een groot productenpakket en ik heb hier een printer gekocht die ergens anders duurder was. De bestelling was de volgende dag bezorgd, dus daar was ik ook erg blij mee.
Ik zou hier zeker weer iets kopen.