EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1617 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Henk Jan Snapper 27-12-2021

Is moeilijk om de klantvriendelijkheid te melden. De winkel was gesloten door de corona. Besteld via internet.
Er was mij iets niet duidelijk , per telefoon opheldering gevraagd en duidelijk antwoord gekregen. Het artikel opgehaald bij de winkel deur. Plezierig geholpen en nog een goede uitleg erbij. We kwamen en komen zeker terug.

Scs 27-12-2021

Super winkel, het fijnste was dat ep ook in woerden leverde en de oude wasmachine meegenomen hebben.
ik had het vrijdag besteld en hij was woensdag al binnen en het waren hele aardige mensen die het geleverd hebben, in 1 woord top service! Ik ga zeker vaker hier bestellen! Echte aanrader!

Naadje 27-12-2021

Meedenkend, klant vriendelijk. Hebben zelfs mijn artikel weten te leveren uit een ander filiaal zodat ik het alsnog op de gewenste dag kon ontvangen. Bezorgers punctueel en vriendelijk ! Aanrader

lilith 27-12-2021

de samsung was hier het goedkoopst. en gelukkig vooradig! snel geleverd met dpd . zoonlief is superblij met zijn tablet.

Dré 27-12-2021

Site is overzichtelijk en de de bestelling is netjes op tijd geleverd volgens afspraak.
Artikelen waren goed verpakt!

Celine 27-12-2021

We hebben bij Ep een koelkast besteld die topp geleverd werd. Heel blij met de koelkast en de levering

Sonja 27-12-2021

Snelle levering, veel aanbod en duidelijke website. Ik kan nog geen oordeel over de producten geven, omdat ik ze pas kort heb. Tot nu toe bevalt het.

Meatlove100 26-12-2021

Ik heb gekozen voor E. P omdat zij de goedkoopste aanbieder van het product is. Verder was de levering ook zeer snel.

B Jongsma 26-12-2021

snelle goede levering van mooi product
De leverancier belde en de koelkast kon een uurtje later al geleverd worden

Maria 26-12-2021

In deze tijd wil je juist de lokale winkels steunen. Helaas wordt er 29,95 extra gevraagd om het artikel naar de juiste plek te brengen, terwijl dit bij een ander bedrijf voor exact hetzelfde geld dit gratis wordt gedaan. Jammer

Esther 26-12-2021

Overzichtelijke webshop, zeer snelle bezorging, gemakkelijke betaling. Goede acties en aanbiedingen.

AHF 26-12-2021

Snel en klantvriendelijk. Tot en met het laden van de koelkast in de auto. Top!!!

Top winkel geweldige service 26-12-2021

Top winkel zeer vriendelijke medewerkers en ook ontzettend snel dit was al mijn tweede aankoop hier de eerste keer voor bezorging gekozen en volgende dag al in huis en dit keer de click en collect tijdens deze lockdown en werkt ook perfect binnen een uur na de bestelling geplaatst te hebben kon ik het al komen ophalen echt top ik ben helemaal blij !

Ramona 26-12-2021

Toen onze vaatwasser de week voor kerst stuk ging zagen wij de boel niet meer zo rooskleurig meer in. Alle grotere witgoed winkels hadden alles niet meer op voorraad en hadden het allemaal veel te druk. Gelukkig was daar onze redder, EP:Stevens! Lokaal, snel en top geregeld. Binnen twee dagen stond de nieuwe vaatwasser te draaien, ruim op tijd voor kerst diner. Erg blij met jullie!

Jan 26-12-2021

Binnen een paar seconden was ik bij datgene waar ik opzoek naar was. Het product die ik zocht was het goedkoopst bij EP. Ondanks de drukte rond Kerst werd mijn product twee dagen later bij mij thuis gratis afgeleverd. Heel blij mee!

Gert-jan de groot 26-12-2021

Alles netjes en duidelijk geregeld
Goede service voor het Plaatsen van een tv beugel en installeren van de tv

Voor mij een dikke 10+ waard ook dikke duim voor de jongens die thuis zij geweest

MM 26-12-2021

Prima service, snelle levering. Fijn om op deze manier bij een lokale leverancier te kunnen kopen.

Wim Verbiesen 26-12-2021

Ik heb deze shop gekozen voor de beste aanbieding van mijn beoogde soundbar. Correcte levering binnen twee dagen. Twee dagen omdat in 's-avonds na 20,00 uur deze bestelling geplaatst heb.

Erik 26-12-2021

Was nog nooit bij EP geweest. Maar het was: Makkelijk, vriendelijk en snel.

Jan van Neer 26-12-2021

Snelle levering en het werkt goed alleen een slechte beschrijving voor de bediening van het apparaat.

Jeroen Bak 26-12-2021

ik heb bij E.P.nl een steun gekocht voor twee computer schermen van 27inch. gezien mijn schermen iets gebogen zijn toch eerst even gebeld.
klantenservice nam lekker snel contact en de vriendelijke man ging toch even voor de zekerheid vragen of mijn schermen ook op deze steun passen.
ik heb gelijk besteld en echt de volgende dag in huis.

Jalien 26-12-2021

Zeer vlotte uitlevering. De volgende dag kunnen ophalen na een telefoontje dat het binnen was.
Bij ophalen prettig geholpen en behulpzaam.
Positieve ervaring

Poppe 26-12-2021

Tablet gekocht voor mijn dochter keurig voor kerst nog bezorgd en ook voor de laagste prijs.

Anna Haverlach 26-12-2021

Heb online besteld en was keurig verzorgd en de verpakking zag er netjes uit

Debs KG 26-12-2021

Kende de webshop eerder niet. Kwam via Google op de site. Zag al snel dat het concurrerende prijzen had. Kon goed de producten vinden en vergelijken. En na bestelling was er een vlotte levering en goed verpakt... Gewoon een prettige webshop! Zal hier zeker nog eens bestellen :-)