EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1579 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jolanda 03-08-2022

Op vrijdagavond een nieuwe vaatwasser besteld online en deze is zaterdag eind van de ochtend al geleverd. Top service!

Rene 02-08-2022

Zeer snelle en correcte levering. Goed op de hoogte gehouden via mailadres.

Karin 02-08-2022

De shop was duidelijk en het is heel handig om het filter te gebruiken om de keuze wat te beperken. Het enige wat ik jammer vond is dat ik twee machines heb besteld die op 2 verschillende dagen werden geleverd. Dat kan volgens mij efficiënter zowel voor de klant als voor het bedrijf.

Jolanda 02-08-2022

We hadden een mooie Liebherr koelkast besteld welke heel snel geleverd kon worden. Echter bleek de koelkast nét niet onder het aanrechtblad te passen. En omdat de elektronica in het bovenblad zat bij deze, konden ze ook het bovenblad er niet afhalen! Zonder morren namen de bezorgers van EP Swaak de koelkast weer mee met het verzoek in de winkel er een uit te zoeken waarbij het bovenblad er wél af kon zodat het paste. De volgende ochtend kwamen ze weer, met de andere nieuwe koelkast en nu paste hij (zonder bovenblad) wél onder het aanrecht.
Super aardige medewerkers, super goed service, super tevreden klant !!

Martijn 02-08-2022

Na de online aankoop van een Bastard large bbq, netjes gebeld voor het maken en bevestigen van een afleverafspraak. Op de dag zelf gebeld 15 minuten voor levering en zeer nette bezorgers. Alles prima geregeld!

Jaap Heinhuis 01-08-2022

Vaak toch de goedkoopste, hun persoonlijke vriendelijke service is perfect en netjes.
Ze zijn meedenkend en hebben ook nog een snelle bezorging.
Service zoals het hoort!!

Jan 01-08-2022

EP levert online net zo snel als ik op de fiets naar de EP-winkel ga, dankjewel.
Jan van Roosmalen

Tom 01-08-2022

Vrieskast besteld, maar ik had me vergist in de hoogte, en toen werd het plaatsen in de kelder opeens een hele puzzel. De twee EP medewerkers bleven proberen en bedenken, en toen de vrieskastdeur werd losgehaald lukte het nèt! Niks haastwerk. Dank voor het tijd nemen hiervoor. Later vreemde melding op het display. EP gemaild, medewerker informeert bij fabrikant, en meldt snel (eenvoudige) oplossing. 2x dank!

Pascal klok 01-08-2022

Service is echt top al meerdere dingen besteld netjes geleverd en aangesloten alles weer netjes opgeruimd en het oude zooitje nemen ze gelijk mee
Zeer tevreden bedankt

Mvg pascal

Leenders 01-08-2022

Overzichtelijke winkel en deskundige verkoopmedewerker. Snelle en vriendelijke levering zelfs op zondag

Wim Vonk 01-08-2022

Via internet besteld goede en snelle levering.
Met telefonisch contact goede en duidelijke informatie gekregen

Opa Ben 01-08-2022

Voor de eerste keer een bestelling gedaan bij EP:BEERENPOOT.
Ben een senior van 79 jaar.
Ben supers geholpen na mijn bestelling op internet.De koelkast werd netjes afgeleverd,tot de keuken,en de oude mee genomen.Top

Spanga-city 01-08-2022

Ze doen wat ze zeggen!! Altijd klantvriendelijk.
Goede service.
Echt Toppie 👍 🌞 👍

Ronald 01-08-2022

Normaal gesproken koop ik in de lokale EP-winkel maar omdat het product niet op voorraad was maar via de webwinkel besteld. EP heeft een prettige webwinkel met ruime keuze per product. De reviews gaven mij de doorslag. Daarnaast een snelle levering waarbij ik netjes vooraf door de logistieke afdeling werd gebeld of er iemand thuis is om de levering in ontvangst te nemen. Levering was keurig op tijd en netjes voor de deur afgeleverd. Zeer tevreden over product en EP!

Mirjam 31-07-2022

prima overzicht van de shop, heb een e-reader gekocht…. Goed verpakt en snel geleverd…. Ben reuze tevreden

Berend 31-07-2022

Vriendelijk personeel en een leuke ingerichte winkel in Meppel .
Komt de afspraak na en netjes afgeleverd en op de plaats gezet

jan de bruin 31-07-2022

Website is overzichtelijk . Televisie uitzoeken en vergelijken ging gemakkelijk.telefonisch contact ging ook snel en klantvriendelijk .

Astrid 31-07-2022

Super service en wordt ook echt de tijd genomen om je te woord te staan en advies te geven ! Graag tot een volgende keer!!

Laurens 31-07-2022

Prima levering. Oude koelkast weer meegenomen. Alleen jammer dat het een dag later bezorgd is dan aangegeven. Op de site staat voor 20:00 besteld, volgende werkdag geleverd. Dit werd uiteindelijk de dag erna.

P 30-07-2022

Ik had mijn nieuwe ijskast online besteld en via de shop laten leveren, helaas was de geleverde ijskast tijdens transport beschadigd geraakt wat uiterlijk in eerste instantie niet zichtbaar was omdat hij goed was verpakt.
Na een telefoontje naar de zaak, in men daags later de schade komen opnemen en vertelde men helaas vaker van dit soort kleine schade te konstateren.
Aan mij de keuze de ( beschadigde) inbouwen deze schade was zo wie zo dan onzichtbaar of een nieuwe.
Ik heb voor de nieuwe gekozen en deze is een aantal dagen later geleverd.
Top service!.

Mark Sijben 30-07-2022

Goeden service en wordt netjes geleverd door hun gekozen vervoerders. Wordt netjes binnen gezet zeer vriendelijk. Product ben ik ook zeer tevreden mee

Kees Overbeek 30-07-2022

Zeer plezierig en deskundig geholpen bij de aanschaf van een Dyson stofzuiger. Verkoper wees ons op de verschillen tussen beschikbare modellen om een betere keuze te kunnen maken

Monica 30-07-2022

Bijzonder tevreden over de service van deze winkel. De tv die wij graag wilden was helaas niet meer leverbaar. Maar na persoonlijk contact toch tot een oplossing gekomen. Dus deze winkel heeft hart voor zijn klanten en dat zie je niet vaak meer. Ook is de nieuwe tv keurig opgehangen en geīnstalleerd en ook niet onbelangrijk, uitgelegd hoe alles werkt. Dus van ons meer dan een dikke pluim.

John 30-07-2022

Na het on line bestellen nog dezelfde dag telefonisch benaderd om extra te bevestigen dat order goed was ontvangen en dat verdere wensen van mijn kant geen probleem zouden opleveren. Plaatsing kookplaat om afgesproken datum; vriendelijke monteurs die duidelijk van de hoed en de rand wisten wat betreft gemaakte afspraken. Een verademing om dat ook eens mee te maken.

van dr molen 30-07-2022

goede site een losstaande vriezer gezocht. deze via de fysieke
winkel besteld . Netjes op tijd geleverd.