EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1645 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Paul 30-08-2022

website heel duidelijk, zowel qua aanbod, als vermelding van alles wat ter zake doet.
Ook het thuis bezorgen en installeren met uitleg was prima.

Eddy 30-08-2022

Bij de aanschaf van een koel/vries wederom gekozen voor EP Beerepoot. Goede service en zonodig top aftersale!
Een shop die zich weet te onderscheiden van andere aanbieders.
Kortom een dikke 10

Cor Uijtenhaak 30-08-2022

Lekker makkelijk shoppen, duidelijk, eerlijke prijs èn geen verzendkosten. Supersnel aan huis geleverd.
Gemak dient de mens dus. Dikke pluim voor EP Beerepoot !

Monique van de Velde 30-08-2022

EP laat t voorkomen opbde website alsof iets op voorraad is en binnen 2 a 3 dagen gemonteerd wordt. Het bestellen ging dus ook snel en makkelijk, maar daarna bleek dat de EP ondernemer ter plaatse t artikel nog moest bestellen en de montage zeker nog n week of langer zou duren (geen monteur). Bovendien moet je dan op de dag zelf van 9 tot 14 wachten..bij mij kwamen ze niet en belden pas laat dat t uitliep waardoor onze afspraak niet door kon gaan helaas. en we voor niks n dag hebben zitten wachten op n zaterdag! Ik vind 9 tot 14 te lang en de informatie op EP site wat misleidend omdat mijn gastoestel pas na 2 weken gemonteerd is uiteindelijk (terwijl ik EP koos omdat de oude zsm vervangen moest worden wegens kuren). De winkel dus ondernemer zelf kon er niet veel aan doen en heeft t keurig gecommuniceerd alleen op de dag zelf ging t dus wat mis, monteur belde wat laat en kon pas om 15 uur ipv tussen 9 en 14. Die tijdspanne is te lang en meestal wacht je max 3 uur elders en wordt er beter doorgegeven hoe laat en we zijn onderweg (door andere bedrijven).

Randy Eichhorn 30-08-2022

Snelle levering, duidelijke website en je betaalt in het geval van B&W Speakerstands ongeveer de helft van de (advies-)prijs van onze webshops.

Suze 30-08-2022

Wij zochten voor mijn 97 jarige schoonmoeder, die naar een gasloos appartement moest verhuizen, een opbouw inductie kookplaat van 54 cm breed. In onze omgeving niet in voorraad. Via zoeken op internet zagen we dat EP in Elburg er een zou hebben. Via WhatsApp contact gezocht. Snel volgde een reactie: die hebben we, zal ik hem voor u reserveren? Ja dus, en snel volgde een bevestiging in de mail. Aanbetaing was niet nodig.
Twee dagen later opgehaald in Elburg, ongeveer 100 km van onze woonplaats. Eerst het mooie stadje bezocht en toen de kookplaat opgehaald. Ook in de winkel erg gemoedelijk en gezellig geholpen.
Fijn dat dit soort winkels (en mensen) er nog zijn!

Brenda 30-08-2022

Mijn bestelde e-reader was zoals beloofd de volgende dag al in huis.
Zeer snel en netjes.

T. Mineur 29-08-2022

Goede keus,goede prijs en de aftersales service is TOP.
Na het bestellen werd ik gebeld om alle maten door te nemen.
Om teleurstelling te voorkomen.
Ook had ik geen filters erbij besteld.
Dat kon ook per direct geregeld worden.Levering in overleg qua dag.
Bezorger was ook vriendelijk en netjes!
Adres om te onthouden.
Dit bedrijf is een voorbeeld voor veel andere bedrijven.
Echt een aanrader!!

Henk 29-08-2022

Geweldige aanbieding ( de goedkoopste) en een zeer overzichtelijke site!
Duidelijke afspraak betreffende de snelle levering!
Aardige en vriendelijke bezorgers!
Een echte aanrader!

Machoteut 29-08-2022

Helemaal top!
Snel besteld, een leveringsdatum uitkiezen welke jou het best uitkomt, levering met eigen mensen die ook nog eens een welgemeend advies kunnen geven en tenslotte: betaling achteraf...
Helemaal top!

Wim v Ommen 29-08-2022

Super fijne winkel je wordt er altijd goed geholpen deskundig en goed advies.

Tvdh 29-08-2022

Bij de landelijke webshop besteld, maar werd door 3 partijen geleverd wat voor enige verwarring zorgde

Jorg1980 29-08-2022

Erg tevreden over de after sales, kreeg zeer snel 2 keer iemand aan de lijn en ben goed geholpen. Product was niet juist qua adres bij DHL ingelezen en daardoor retour gegaan. Alanog snel daarna ontvangen.

Verder een zeer nette prijs voor het product en dat voor een echte winkelketen.

Randolph Willems 29-08-2022

Wij hebben onze nieuwe koelkast in goede orde ontvangen, de afspraak met de helpdesk was vriendelijk er werdt een goed afspraak gemaakt, we hadden de bezorger ook op de juiste tijdstip verwacht tot aan de deur. Betaling was ook heel goed in process opgenomen en is erg klantvriendelijk.

Fam E.A.Klein 28-08-2022

via internet besteld een miele wasmachine en binnen 24 u netjes bezorgt en aangesloten

Ben 28-08-2022

Prima service en vriendelíjkheid goede monteurs levering keurig op tijd raad EP Tol filiaal in IJmuiden een ieder aan

Roland 28-08-2022

Koelkast was netjes afgeleverd. De chauffeur had veel verstand van de apparatuur en kan ons goed helpen hoe we nu verder alles moesten doen met tips en info. Als er wat besteld moet worden zou ik het hier doen.

Chantal 28-08-2022

Website duidelijk en gebruiksvriendelijk. Snelle levering en goede service van de lokale winkelier. Erg tevreden over de aankoop!

Brenda 27-08-2022

Mijn bestelde e-reader was zoals beloofd de volgende dag al in huis. Zeer snel en netjes.

JGvH 27-08-2022

Achteraf betalen, goede klantenservice, duidelijke site, redelijke prijzen, prima assortiment.

Marcus 27-08-2022

Online Etna kookplaat gevonden maar was niet leverbaar. Op zeer vriendelijke wijze telefonische geholpen om ander type (kif670ds) te vinden omdat wij nog op 1 fase aansluiting verbonden zijn. Super vriendelijk..

Liseth 27-08-2022

Ik was op zoek naar een e-reader voor de vakantie. Deze waren nergens meer te krijgen. Maar gelukkig bij EP een goede gevonden die ze ook lekker snel konden leveren.

Michel 26-08-2022

Alles is zeer netjes verlopen, EP reageert snel op email vragen en verzending is keurig ol tijd gedaan, hoede info over bezorgtijd en chauffeur was ook erg netjes.

Hek 26-08-2022

Product werd geleverd door transportbedrijf. Kwam geen EP; bij kijken en de oude TV staat er dus ook nog.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2022

Hartelijk dank voor uw feedback.
Kleinere artikelen worden altijd geleverd door DHL. Zo ook tv toestellen tm 43 inch. Zoals u elders op onze site kunt lezen nemen DHL, Postnl ed geen oude kleine apparaten mee. U kunt wel altijd het apparaat bij uw dichtsbijzijnde EP:Winkel inleveren, zij voeren dit dan met plezier voor u af.
EP:Klantenservice

Rolstoel 26-08-2022

De beloofde leverdatum kan niet aan worden voldoen. Vervolgens hoor je niks van ze en moet je zelf tig keer bellen.