EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

de de Hoogd 06-09-2022

Zeer tevreden, goede en vriendelijke service. Aangeschaft product voldoet aan mijn eisen.

C 06-09-2022

Nadat ik gegoogle heb om een strijkijzer te kopen vond ik bij ep een mooie aanbieding, dus besteld en kreeg binnen 24 uur mijn bestelling binnen, top

Marc 05-09-2022

Ik heb deze shop gekozen omdat de levering van de wasmachine die ik wou door een filiaal uit de omgeving gedaan kon worden. De bezorgers van EP Rickelman Best hebben de machine naar boven gebracht en aangesloten. Daarna voor vertrek het machinereinigingsprogramma gestart zodat de eerste was niet vuiler (vetter) uit de machine komt dan hij erin gaat

Maurice en Anita Van londen 05-09-2022

Heel duidelijk en makkelijk dingen te bestellen. En ze komen het netjes thuis brengen en oude ophalen

Beuk 05-09-2022

Product ontvangen als omschreven en snel geleverd ook nog eens. Wat wil een klant nog meer, factuur van de plaatselijke EP zaak, helemaal goed. Ik ben tevreden en mocht ik weer iets nodig zijn zal ik deze winkel niet overslaan voor het maken van een keuze.

René 05-09-2022

Makkelijk vanuit huis e-reader uitzoeken. Goedkoopste prijs en volgende dag in huis

Cathy 05-09-2022

Erg tevreden. Zeer snelle levering. Er werd netjes gebeld dat het niet devolgende werd maar een dag later.
Als je een vraag steld per app krijg je meteen antwoord. Super zaak!!

Dirk 05-09-2022

Vorige week 4k ultra hdspeler besteld en 2 dagen later al in huis. Snelle en goede service.

Valentijn 05-09-2022

Prima service, nette prijs en product zoals beschreven en netjes op tijd bezorgd.

Bram en Jannie Kout 05-09-2022

De winkel van EP:Beerepoot in Broek op Langedijk vinden wij een heel prettige, overzichtelijke winkel, waarin deskundige medewerkers bijzonder vakkundig advies geven.
Wij kochten een koel-vriescombinatie, die wij in onze 26 jaar oude keuken geplaatst wilden zien. Nadat e.e.a. heel nauwkeurig moest worden uitgemeten is de plaatsing op heel korte termijn tot onze volle tevredenheid gerealiseerd: VAKMANSCHAP IS MEESTERSCHAP!!!

Hanan 05-09-2022

Veel krassen op glas protector van de
borstelen en ten toen we het uitpakte het stofzuiger was heel erg stoffig.
Jammer,
Het is beste prijzig stofzuiger dus jij verwachting ligt hoog

Habib 05-09-2022

Duidelijke afspraken.
Bezorgd precies op de tijd dat afgesproken is.

JanC. 05-09-2022

Een atrikel dat de lokale vestiging van EP niet in voorraad had, kon een dag later via de website van EP geleverd worden. Goede tip van de dealer en nog thuisbezorgs ook.

bvs 05-09-2022

Hele duidelijke site, goed geprijsde artikelen. Paar keer telefonisch contact met de winkel, altijd vriendelijk te woord gestaan met duidelijke antwoorden.

Rob Simon 05-09-2022

Duidelijke en goede afbeelding/omschrijving van het artikel, gebruiksvriendelijke bestelprocedure, snelle aflevering. Top!

K 05-09-2022

Snel geleverd !
Netjes op de juiste data afgeleverd.
Goede communicatie.
Aanbevolen

EP Tummers. Markt 121 5981AA Panningen 05-09-2022

Koop regelmatig bij EP Tummers in Panningen. Kregen een eerlijk en deskundig advies over het merk Hisense en de strategie van de lancering op de Europese markt.

Hannieke 05-09-2022

Overzichtelijke webshop heel veel keuze en snel en netjes bezorgd en voor mensen met een kleine beurs ook fijn omdat je in 3 keer kan betalen

ter Beek 04-09-2022

We waren niet tevreden met de online aangekochte TV. De TV paste niet goed bij onze meubels. De medewerker ging rustig met ons de mogelijkheden doornemen en zocht samen met ons naar een oplossing. Er waren verschillende mogelijkheden en we besloten een ander en groter model te kiezen. Het online gekochte toestel wordt nu omgeruild en meegenomen door EP Beerepoot uit Hoorn. Het nieuwe toestel wordt geplaatst en aangesloten. De medewerker heeft ons uitstekend geholpen en in een hele prettige sfeer is ons probleem opgelost. Grote klasse! Service bestaat nog gelukkig!

Vanhouttem 04-09-2022

Duidelijke nette site, alles loop zoals geschreven staat.
Helaas wel jammer van lange levertijd omdat er staat morgen in huis, maar vervolgens wel 5 dagen op je aankoop moeten wachten die je nodig had.
Maar dat staat los van EP.

Karin fleuren 04-09-2022

Voor de eerste keer daar besteld omdat bol.com het niet had na 2 dagen kwam het thuis stoomgenerator was kapot mail gestuurd niks gehoord naar winkel in Boxtel gereden daar gebracht nu wachten op men geld,en donderdag gemaild nu zondag nog steeds geen reactie niks

Joëlle 04-09-2022

Zeer snelle service het product goed afgeleverd
Personeel vriendelijk
En het bezorgen ging ook vrij rap.

familie bethlehem 04-09-2022

shoppen was snel gebeurd. de tijd afspreken wanneer de machine geleverd werd, was een moeizamer weg. Niet zo duidelijk wanneer het product geleverd zou worden. we zouden een mail krijgen, niet gehad. Er schijnt 2x gebeld te zijn en omdat we er niet waren zijn we ingepland op tijden die ons niet zo goed uitkwamen. uiteindelijk keurig geïnstalleerd, terwijl er iemand, dus tevreden

Machoteut 04-09-2022

Erg goede prijzen (daar kijk je toch het éérst naar..).
Maar óók de levering was boven verwachting: levering op een moment dat mij het beste uitkwam én persoonlijk advies bovendien...
Dus. een hele dikke tien!

Rinke 04-09-2022

Online besteld, werd daarna gelijk gebeld dat het product voorradig was en opgestuurd zou worden.
Later op de dag een mailtje met een foto van het verzendbewijs.
Al met al zeer tevreden.