EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Liseth 27-08-2022

Ik was op zoek naar een e-reader voor de vakantie. Deze waren nergens meer te krijgen. Maar gelukkig bij EP een goede gevonden die ze ook lekker snel konden leveren.

Michel 26-08-2022

Alles is zeer netjes verlopen, EP reageert snel op email vragen en verzending is keurig ol tijd gedaan, hoede info over bezorgtijd en chauffeur was ook erg netjes.

Hek 26-08-2022

Product werd geleverd door transportbedrijf. Kwam geen EP; bij kijken en de oude TV staat er dus ook nog.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2022

Hartelijk dank voor uw feedback.
Kleinere artikelen worden altijd geleverd door DHL. Zo ook tv toestellen tm 43 inch. Zoals u elders op onze site kunt lezen nemen DHL, Postnl ed geen oude kleine apparaten mee. U kunt wel altijd het apparaat bij uw dichtsbijzijnde EP:Winkel inleveren, zij voeren dit dan met plezier voor u af.
EP:Klantenservice

Rolstoel 26-08-2022

De beloofde leverdatum kan niet aan worden voldoen. Vervolgens hoor je niks van ze en moet je zelf tig keer bellen.

Tevreden shopper 26-08-2022

Mijn product was nergens leverbaar en hier binnen 2 dagen binnen! Goede service.

Ger 25-08-2022

Super bedrijf, hier geld, afspraak is afspraak
Dag erna werd het product op afgesproken tijd geleverd. Dag erna werd de inductie kookplaat op een andere site goedkoper aangeboden. Na 1telefoontje met de klantenservice werd het te veel betaalde bedrag meteen terug betaald.Super.
Koop zeker de volgende keer bij EP

Antonie Oudenbosch 25-08-2022

Prima prijzen, snelle professionele installatie van de koel-vriescombinatie. De monteurs waren vriendelijk en gaven geduldig antwoorden op mijn vragen.
Harstikke goed, verder zo !

Stephanie 25-08-2022

Snelle, nette levering en hele fijne communicatie. Er is van tevoren contact op genomen en toen de bezorger het niet gelijk kon vinden belde deze ook netjes om te overleggen. Product zoals verwacht.

Ronnie Van der Vinne 25-08-2022

Online besteld direct contact over maken afspraak vandaag geleverd en koelkast ingebouwd. Erg tevreden ook over het transport tot op de vlonder bij de achterdeur, leuke kerel.
Voor een volgende keer zeker weer bestellen bij EP Beerepoot 😁

G.J.Fleers 25-08-2022

Heel goede, plezierige, meedenkende,aktieve, behulpzame, deskundige
mensen!

Monique 25-08-2022

De informatie op de website was zeer volledig. De prijs aantrekkelijk en zelfs 40 euro lager dan bij andere zaken. Het bestellen ging vrij snel. Duidelijke website. Meteen daarna een bevestiging via de mail. En een half uur later al een telefoontje in verband met de geplande leverdag. Een vriendelijke dame aan de lijn legde een en ander uit. Op de ochtend kregen wij een tijdstip van bezorgen via de mail en dit klopte PRECIES! Bezorger was uiterst vriendelijk en behulpzaam. EP is een prima zaak!

Sandra 24-08-2022

Goede en nette webshop.
Product volgende dag al binnen.
Ook de winkels van EP zijn goed en klantvriendelijk

Henk Wichgers 24-08-2022

Op zoek naar een laptop voor de school van mijn kleinzoon een uitstekend exemplaar gevonden. Bestellen is zeer eenvoudig en de levering ook. Al met al dus erg tevreden met de gang van zaken

Mandy Dekker 24-08-2022

Snelle levering van het product en reviews zijn ondersteund geweest bij keuze.

Laura 24-08-2022

Goede service, zat een kras op de koelvriescombinatie maar is meteen netjes opgelost!

Tom 23-08-2022

Duidelijke beschrijving van het product op de website. Goedkoopste prijs vergeleken met concurrentie en duidelijke communicatie rondom de verzending en de volgende dag in huis.

Weet niet wat er wordt bedoeld 23-08-2022

Prima service goed geholpen voor herhaling vatbaar we waren erg tevreden fijn dat ze het gas fornuis mee namen in de winkel ook goed geholpen erg vriendelijk

Fred 23-08-2022

Goede service, ondanks dat de apparatuur eerste instantie niet in de winkel was aangekomen, toch meteen actie ondernomen door de medewerker en de dezelfde dag nog ingebouwd. Prima werk verricht.

Jaap 23-08-2022

Geweldig. Overzichtelijk, ruime keus, en met de aanbiedingen nog extra leuk.

Rob 23-08-2022

De website is duidelijke en heeft voldoende productinformatie, ik vond hier de laagste prijs voor mijn nieuwe Samsung tablet.

R.Stel 22-08-2022

Product zoals afgebeeld/omschreven, snel bezorgd en tegen scherpe prijs. Gewoon goed dus!

Weerts 22-08-2022

Onine een wasnachine besteld bij Ep Zijlstra maar ik had nog wat vraagjes en ze hebben me perfect geholpen!! Zeer tevreden over de service.

Jose 22-08-2022

Snelle levering, goed product , goede service. Ga er zeker meer kopen, een echte aanrader

Robbin 22-08-2022

Ik vind dat het contact uitstekend was elke keer werd er opgenomen en was het duidelijk ik had er eerst een hard hoofd in maar de jongens die de wasmachine kwamen installeren hadden het zo voor elkaar. Dat is fijn.

Willie 22-08-2022

prima shop duidelijk en gebruiks vriendelijk ,de levering is uitstekend een aanrader