EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bert 14-08-2022

Snelle levering, je wordt goed op de hoogte gehouden. Duidelijke communicatie.

J. Peters 14-08-2022

Reeds 2 artikelen besteld (augustus 2022) een wasmachine voor mijn dochter en een stofzuiger voor mezelf. Allebei goed bezorgd.

Yda 14-08-2022

Duidelijke en functionele webshop. Je weet wat je koopt en wanneer het geleverd zal worden. De volgende dag geleverd bleek voor ons dezelfde dag nog geleverd, hoe fijn is dat als het erg warm is en je een airco hebt besteld. Terpstra EP belde of het paste dat ze de airco kwamen brengen. Levering werd ook gedaan door een zeer vriendelijke man van EP. Alles top!!

Roll Bounce 14-08-2022

Super webshop

Was op zoek naar een 55" Neo Qled Samsung TV, hele internet gezocht naar een mooie prijs. Uitindelijk bij EP gekomen, nergens goedkoper. Bezorgen was ook goed en mooi optijd.

Bedankt voor de service EP.

peter 14-08-2022

zeer duidelijke en overzichtelijke shop. mijn eeste ervaring zou zeggen pak de site van ep en ga bestellen.

Helene 13-08-2022

Voor deze shop gekozen omdat we elders als een hond behandeld zijn, een koelkast vol deuken geleverd gekregen, waarmee we niet accoord gingen.
EP kon zeer snel een koelkast leveren die ik wilde en leverde TOPSERVICE!
Wij komen zeker weer bij jullie terug!

Ken 13-08-2022

Net een cromebook aangeschaft met een top service behandeld heel erg bedankt

Alfons Salden 13-08-2022

Perfecte search service voor het zoeken naar inductie kookplaat op maat op basis van mijn oude gas kookplaat.
Uitstekende support in de voorbereiding van de installatie; waren enkele extra elementen die aan geschaft
en geplaatst dienen te worden door mijzelf (zoals perilex stekker en doos, etc.) wat gelukkig op tijd door EP werd
aangegeven.

Ook nog eens hulp bij aanschaf van de juiste perilex stekker, etc!

San 13-08-2022

Alles strak geregeld en fijn geholpen. Bezorging snel en vgens afspraak. EP is een echte aanrader.

CvH 13-08-2022

Miele vaatwasser is keurig bezorgd op de gewenste dag en tot in het tuinhuisje. Super service van EP bezorgpartner!

Busch M 13-08-2022

Niet tevreden over transport, en afspraken hierover.
Bij mij is afspraak is afspraak.

Anne 13-08-2022

Prima service, duidelijk overleg!
Prima montage service en snel geïnstalleerd!

Robert de Ridder 13-08-2022

De laagste prijs voor wat ik zocht, snel verstuurd en afgeleverd. Geen problemen.

Glazema 12-08-2022

Online besteld, goed contact betreffende de bezorging, prima afgeleverd. Datum en tijdstip wordt s ochtends vastgesteld. Telefonisch oke bereikbaar, staan je vriendelijk te hulp.
Fijne ervaring, volgende aamschaf wordt een droger aangezien die het vorige week ook begaf. Helaas is de droger van inventum bij ep wel een stuk duurder dan bij een andere winkel. Service is wel goed, dus twijfel nog.

Caro 12-08-2022

Snelle uitlevering van de producten.
Ook goede info wat betreft de levering.

HansB 12-08-2022

Snelle en goede service. Plaatsen van de vaatwasser wordt met 2 personen uitgevoerd door EP, dat blijk ook nodig gezien de complexiteit die komt kijken bij inbouw.
Kortom, ik ben een tevreden klant.

René 12-08-2022

Vriendelijk, alles goed verzorgd en een snelle levering! Bovendien ook was het product ook nog eens in de aanbieding.

Willem 12-08-2022

Het zoeken naar het item via google ging perfect en als de goedkoopste ook nog. Bol.com 399,- En EP: Swaak, Leiden 289,-. Dat is een enorm verschil. Bestelt en de volgende dag eenvoudig ophalen voor de deur parkeren, inladen en weer weg in 5 minuten.

soraya 12-08-2022

ik wilde met klarna betalen en moest opeens bij aflevering betalen.
ik zou zaterdag de wasmachine krijgen dat werd dinsdag.
ik wilde korting voor een droger en kreeg het niet want er bestaat geen kortingscode terwijl je bij betalen wel ziet dat het bestaat, dus die 250 euro zou een mooie compensatie zijn

Diana 12-08-2022

Snel besteld, duidelijke communicatie en snelle levering. Vlak voor de levering werd ik nog gebeld.

Founder 12-08-2022

Door onwetendheid een 3 fase inductie fornuis van het merk Etna besteld.
Die is snel geleverd verpakt in 5 platen piepschuim en een kartonnen deksel.
Als we na een week aan installatie toekomen blijkt dat onze aansluiting slechts 2 fase aankan.
Snel bellen met XXX en dan blijkt retourneren een probleem.
Heeft u die 'originele' verpakking nog ?
Nou nee....én ?
Ja dan is hij nietmeer als nieuw te verkopen en wij doen niet aan tweedehands.
Dus retourneren kan niet !
Mijn mond valt open.

Ik dacht in een echte winkel te hebben besteld maar tot nu toe zie ik het tegendeel.
Mijn volgende stap laat ik nog even afhangen van het verloop van Heinz (die kater ?) 'Reactie op mijn telefoontje morgen.

Word vervolgd.

Riek 11-08-2022

Vriendelijk aan de telefoon en komt de afspraak na. Echt klantvriendelijk

Saskia 11-08-2022

Mooie televisie zoals in de beschrijving stond. Snelle levering en ik werd goed op de hoogte gehouden van de bezorgdatum/tijd

Leon Blijenberg 11-08-2022

Wat EP onderscheid van andere winkels, is het persoonlijke contact en snelheid waarmee ze communiceren naar de klant toe.
Erg vriendelijk en behulpzaam. De nieuwe vaatwasser werkt fantastisch.

BartyTime 11-08-2022

Super service en niets was een probleem. Goede communicatie en de bezorging aan de andere kant van het land goed en prettig afgestemd.