EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Eddy Swerink 02-09-2021

E reader gekocht. Bij opstart bleen deze op taal Arabisch te staan. Winkel in Enter gebeld en die adviseerde goolgle translate te gebruiken. Perfecte oplossing. Werkt nu prima.

Goede service 01-09-2021

Gebruiksvriendelijke shop .
Snel geleverd en duidelijke website.
De bestelling zag er goed uit.

Johan van de Vrande 01-09-2021

Het bestellen in de webshop was makkelijk en goed, maar de levering met DHL was niet in orde! We kregen de melding dat we niet thuis waren, toen het pakket geleverd werd, maar dat was niet correct, omdat we wel thuis waren!
Officiele reactie van EP.nl 01-09-2021

Geachte heer van de Vrande,
Hartelijk dank voor uw feedback, we nemen dit zeker mee naar DHL. Het is heel vervelend als een levering niet verloopt zoals wij wensen maar zeker vervelend als u wel thuis bent, en de bezorger geeft aan dat u niet thuis bent. Ik zie dat u het pakket heeft opgehaald bij een DHL punt, hopelijk bevalt de printer u goed.

Sylvia 01-09-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid en goed advies. Levering was ook top

mariette 31-08-2021

Was eerst wat sceptisch omdat ik deze zaak niet ken. Toch besteld. Goede ervaring. Snelle levering. Goed product

Ben 31-08-2021

Toegankelijke internetpagina. Duidelijke informatie over de producten. Zeer snelle bezorging d.w.z. ‘s ochtends de wasmachine besteld; ‘s middags thuisbezorgd en aangesloten.

Rachid 31-08-2021

Prijsvergelijking gedaan en kwam uit op ep.nl als goedkoopste. Product voldeed aan de beschrijving en de bezorging ging ook snel.

Martine 31-08-2021

Super goed geholpen aan de telefoon en supersnelle levering tegen een hele gunstige laagste prijs.

Raimond 31-08-2021

Oven online besteld, volgende dag al gebeld over wanneer de oven bij hun in de winkel geleverd werd. Verkoper heeft de oven netjes in de auto gezet.

fr 31-08-2021

nette levering, goed optijd, zelfs voor de afgesproken tijd, neemt de tijd om uitleg te geven.

Harry 30-08-2021

Zeer correcte levering ondanks dat de eerste levering niet op het juiste adres werd bezorgd.
Zeer vriendelijk.

Cobi 30-08-2021

De bestelling werd de volgende dag correct afgeleverd. Het enige wat er op aan te merken viel was dat het in een veel te grote doos zat, zoals ook bij andere leveranciers.

Hans 30-08-2021

Product was niet op voorraad en kreeg een duurder vervangend product aangeboden voor dezelfde prijs.

Marion 30-08-2021

heb online een diepvrieskast besteld, goede communicatie over levering en keurig afgeleverd

Bert 30-08-2021

zeer snelle levering,in de winkel op gehaald ,lag direct klaar.
winkel is een bezoek waard.

Emka 30-08-2021

Ik heb de aanbieding gevonden via het website Besteproduct die mij een link aangeeft naar het website van EP
Daarna heb ik gekozen voor een TV uit het EP centr.magazijn omdat er in Breda geen EP winkel is.

Carola Dompeling 30-08-2021

Het was super makkelijk om te vinden wat ik wilde. En het bestellen ging verder ook prima. Ik werd nog geen uur later gebeld door de winkel die de wasmachine zou brengen. We hadden telefonisch afgesproken dat de wasmachine op zn plaats gezet zou worden. (Meteen om de hoek in de bijkeuken, bij de achterdeur) Hij hoefde niet aangesloten te worden. Helaas heeft de bezorger dat niet gedaan. Hij heeft de wasmachine midden in de bijkeukenloop gezet. Ik was een beetje verrast, dus voordat ik iets kon zeggen, zat hij alweer in de aut. Als hij hem wel op zn plaats had gezet, had ik een 10 gegeven. Ik heb al meerdere malen bij EP gekocht en ben er altijd zeer tevreden over.
Officiele reactie van EP.nl 30-08-2021

Geachte mevrouw Dompeling,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik adviseer u alsnog even contact te zoeken omtrent de levering met uw leverende EP:Winkel, EP:Heijnen.

peter peulen 29-08-2021

snelle en correcte levering. de airfryer was tegen een goede prijs en conform de aanbieding.

Mieke 29-08-2021

Website geeft duidelijke informatie. Product was keurig verpakt. Vlotte correcte levering.
Wij zijn heel blij met deze voetsteunen voor tv.

Bouk 29-08-2021

Deze winkel had het op voorraad en het werd vlot verstuurd.
Het was eenvoudig te monteren en is in gebruik genomen als access point, tussen de ethernet kabel en een pc, en werkt naar tevredenheid.

Ronald Hartman 29-08-2021

EP Hofman is persoonlijk en komt afspraken na. Keurige levering, aansluiten en goede uit over het gebruik van de wasmachine en nuttige tips. Vriendelijk personeel.

Gerrie 29-08-2021

Bestelde waar was binnen 3 dagen geleverd,iets later dan de stelling : voor 22:00 uur besteld, volgende dag geleverd:
Officiele reactie van EP.nl 31-08-2021

Geachte mevrouw de G,
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas heeft de logistieke partner van onze leverende distributeur te kampen gehad met wat technische problemen in het systeem, daarvoor excuses! Daardoor zijn een aantal orders later geleverd dan gewenst.

Diana 29-08-2021

Mooi prijs altijd en ik kan per termijn betaalt. Dat is mooi als ik kan niet op 1keer betaalt.

Bert 29-08-2021

Goed kontakt gehad en fijn geholpen.
Snel geleverd en daarna nog telefonisch contact gehad en alles was prima.

Jopieh 29-08-2021

Zeer goede service en duidelijke uitleg en luisteren wat mijn wensen zijn
Assortiment in de winkel is beperkt wat begrijpelijk is gezien de winkel ruimte daartegen op de website ruim aanbod
En ziel geleverd via de winkelier