EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1656 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Denise 28-04-2021

Fijne en duidelijke website, ruime keuze en goede service. Ik had het artikel in no time in huis en het zag er perfect uit!

Sander 28-04-2021

Wij waren op zoek naar een andere combi magnetron. Gezien wij al enkele jaren vaste klant zijn bij de EP vestiging natuurlijk in deze tijd wel goed kijken op de EP website.

Hier de magnetron gevonden die we zochten en vanwege de regels online besteld om af te halen bij de vestiging. Dezelfde middag nog gebeld dat hij voor ons klaar stond. Dus super geregeld..

Ook voor andere aankopen zullen we weer naar EP gaan. Toch nog wel de voorkeur voor vestiging bezoek.

Rik 27-04-2021

Eenvoudig bestellen van een 43 inch QLED tv via de webshop. Vervolgens het bericht ontvangen dat deze vanuit het centrale magazijn is verstuurd en de volgende dag al in huis. Tevens een bericht van de plaatselijke EP winkel, voor eventuele vragen of installatie van de tv. Goede service.

Remy 27-04-2021

Snelle goede levering. Al vaker hier gekocht maar elke keer netjes en juiste afhandeling. Raad dit ook aan bij vrienden en bekenden.

Albert 27-04-2021

Makkelijk te bestellen. Perfect met levering. Netjes neergezet, oude mee retour genomen. Volgende keer weer bij EP.

Marianne 27-04-2021

Makkelijk te vinden wat ik zocht, scherpe aanbiedingen, snelle levering, prima kwaliteit/prijs verhouding

Blacky 27-04-2021

Duidelijke omschrijvingen op site, gunstige prijzen en geweldig goede service.

Jeroen 27-04-2021

Goede dienstverlening en kundige levering en montage van de smart tv. Aardige lui die alle tijd nemen voor je vragen!

Bob 27-04-2021

Prettig en vriendelijk geholpen.
Meerdere keren werd ik gebeld en op de hoogte gehouden van het leveringsmoment.
Voelde als goede begeleiding van de tv naar mijn huis.
Product kon ook via Bol. Dan betaal je 350 euro meer.

J.v.Anrooij 27-04-2021

Goede duidelijke shop met veel aanbod. Snelle levering van besteld artikel en netjes bezorgd en geplaatst.

Joost 27-04-2021

Een stofzuiger via internet besteld en betaald en een een uur later opgehaald
sneller kan niet !!

dhr. Bakkers 26-04-2021

On-line bestelling ging eenvoudig, betaling middels i-deal verliep probleemloos. Daarna levering geheel volgens afspraak, keurig geplaatst en aangesloten. Voldoende uitleg over functies van de machine en alle verpakkkings materiaal afgevoerd. Lokale leverancier geeft meer vertrouwen dan een dozenschuiver die zich na de aankoop volledig terugtrekt.

Alfred 26-04-2021

Ik gekozen voor EP omdat hij volgens de zoekmachine het voordeligst was. Het was alleen jammer van de bezorging via DHL. Hij gaf aan dat het bezorgd zou worden op 23 april 2021 tussen 13:00 15:30 maar hij kwam niet. Tegen 16:30 gaf hij aan dat hij wegens drukte de volgende dag 24 april 2021 tussen 13:00 en 17:00 uur zou komen. DHL kwam wel op 23 april 2021 voor een andere leverancier om 19:00 uur. Zodat ik 2 dagen moest thuisblijven voor DHL.
Officiele reactie van EP.nl 28-04-2021

Geachte heer H,

Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend dat DHL zijn bezorging steeds opschoof, hier hebben wij helemaal geen invloed op helaas, maar wel uiterst vervelend. In ieder geval veel gebruiksgemak!
EP:Klantenservice

Margreet van B 26-04-2021

Gekozen voor EP omdat het een lokale ondernemer is. Wasmachine keurig snel geleverd en netjes geïnstalleerd en uitgelegd. Oude werd meegenomen. Prettig al met al, zou zo weer bij EP Valkenburg bestellen.

Peter Keizer 26-04-2021

Vrijdagavond Samsung tv besteld en zaterdagmorgen mocht ik hem ophalen hier op het dorp terwijl ik dacht dat ik naar Hoorn moest , top service
Blije winkelier blije klant 😊

Mandy 26-04-2021

Online een vaatwasser besteld maar dat model was er nog niet. De winkelmedewerker heeft ons toen een andere aanbevolen en die is ook besteld. Een paar dagen later stond deze vaatwasser in het actie krantje voor een stuk goedkoper.
Na het bellen met de winkel hebben wij ook deze korting gekregen.
Super netjes. Goed geleverd en geplaatst door een paar gezellige monteurs.
Wij zijn zeer tevreden 😊

Johan R. 26-04-2021

Ik heb Sonos one speaker online gekocht bij EP in Hoorn. Ik werd een uurtje daarna gebeld door een medewerker dat deze aan het einde van de dag bij mij thuis kon worden bezorgd en of dat schikte. Om 17.15 uur is dit gebeurd met een uitgeprinte factuur. Dezelfde avond kon ik naar volle tevredenheid naar muziek luisteren in mijn slaapkamer! Top service EP Hoorn!

Ferdinand 26-04-2021

Had bij EP in Heerle voor 700 euro aan elektronica online besteld en zaterdags opgehaald.
Maar stond binnen 5 min al weer buiten met de elektronica.
Echt klant vriendelijk was deze beste man niet.
Een praatje of uitleg over het gekocht item kon er niet vanaf.
Zal daar niet zo snel weer iets online bestellen.
Voor de rest ben ik wel blij met het gekochte product.
Officiele reactie van EP.nl 26-04-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik neem aan dat u ook dit heeft besproken met de winkel? Ik adviseer u dit alsnog te doen.
EP:Klantenservice

John Boogaard 26-04-2021

Goede communicatie over de levering via de telefoon. Keurige mannen die de kast op zijn plek zetten.

Bianca 26-04-2021

Fijne ervaring met mijn bezorging gehad. Ik werd netjes gebeld vooraf wanneer ze het product kwamen leveren. Mijn woning bevind zich op de eerste verdieping. In de voorwaarden stond dat product niet naar boven gebracht zou worden. Echter werd daar geen probleem van gemaakt. En werd het product toch naar boven gebracht. Fijn !

snuiter 26-04-2021

Deze shop was het voordelicht en een prima service de ene dag besteld en de anderen dag al bezorgd, en op gehangen en heel vriendelijk persoon snel gebeurd een aanrader.

Franck 25-04-2021

Lokale vestiging.
Komt afspraken na.
Snelle service.
Goede aanbieding op site

LS 25-04-2021

alles verloopt prima: goede informatie en updaten, snelle levering, uitgebreide betalingsmogelijkheden

C.b. 25-04-2021

Goede service, tijdige levering, zeer klantvriendelijk. Eigenlijk precies waar je op hoopt als je elektronica aanschaft. Prima zaak dus.

Willie Laverman 25-04-2021

Duidelijke site ,heb gekregen wat ik verwachtte te krijgen en binnen aangegeven tijd .