EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1648 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Folkert 27-06-2022

Bij de online aankoop verliep alles prima. De vriezer werd netjes en volgens afspraak bezorgd in IJsselstein. De oude vriezer werd meegenomen.
Prima geregeld dus!

Cindyzeist 27-06-2022

Koelvriescombinatie gekocht op zich heel netjes afgeleverd. Aardige bezorger. Heeft netjes stickers er zelfs afgehaald en karton meegenomen. Keek heel erg netjes uit dat hij niks beschadigde in huis met het oo z'n plek zetten. Enige nadeel us dat hij hem niet waterpas heeft gezet waardoor mijn deur niet uit zich zelf sluit. Hij blijft af en toe open staan. Aangezien ik alleen ben en ik geblesseerd ben aan mijn hand en dus hem niet kan stellen zit ik er nu mee. Wel jammer. Voor de rest keurig

Cees 27-06-2022

Keurige en snelle bezorging + instructies. Deur omgezet naar linksdraaiend en oude koelkast meegenomen.

Remco 27-06-2022

Mobiele airco online besteld op basis van positieve reviews over het product. Toen zag ik dat onze lokale EP ‘m ook kon leveren, meteen besloten om hem daar te bestellen. Fijn als je een service punt in de buurt hebt mocht er onverhoopt iets mis gaan. Direct opgebeld over afleverdatum en tijd. Ook optie voor een ander merk en type met meer vermogen (in de aanbieding) werd mij aangeboden. Uiteindelijk gekozen om bij mijn eerste keuze te blijven. Maar goed meegedacht dus. Aflevering op tijd en alles functioneert prima. Erg blij mee.

B. de With 27-06-2022

Bestellen gaat zeer gemakkelijk, meerdere opties qua betaling. Telefonisch contact gehad over de af te leveren dag en tijd. Levering was zoals afgesproken

As 27-06-2022

Makkelijke site om te bestellen. Werd netjes telefonisch contact opgenomen mbt levering.

A. groenen 27-06-2022

Ruime online keuze mogelijkheden met complete informatie voorziening. Snelle reactie op mijn online vragen. Vriendelijke medewerkers aan telefoon. Gratis bezorging op moment dat mij uitkomt. Behulpzame bezorger die mijn oude apparaat meeneemt.

Peggy Matthews-Brzozowski 26-06-2022

We zijn eigenlijk altijd tot onze tevredenheid geholpen! We hebben vaak een beroep gedaan op de deskundigheid. De service en klantvriendelijkheid is erg goed!

Wilma van Santen-Vos 26-06-2022

Gewoon goed. Deze winkel kwam mij toch te gemoed om de kruimeldief te brengen naar Zaltbommel.

EP WEIJS ELECTRO 26-06-2022

de levering liep wat vertraging op ,werd steeds op de hoogte gehouden toen ze het prroduct binnen kregen werd het direct geleverd
top bedrijf ga vaker daar bestellen

Frans Driessen 26-06-2022

Ja top Philips 65PUS8536 4K LED TV besteld. Laat besteld maar toch nog de volgende dag in huis. Het product word zeer zorgvuldig door het transportbedrijf bij je thuis gebracht dit heeft EP in goede handen ik ga hier zeker weer is wat bestellen.

Kees van der Roest 25-06-2022

Bestellen bij Ep Vaasen is mij zeer goed bevallen, vriendelijk en deskundig personeel, en bij een defect staan ze even later op de stoep perfect

Dennis 25-06-2022

Overzichtelijke site , super service de winkel belt je na om alles te bespreken

Waarna snel bezorgt

Peter Mazurel 25-06-2022

Goede website met goede filters.
Vriendelijk personeel.
Nette en snelle levering en installatie

Yolanda 25-06-2022

Shop is eenvoudig en overzichtelijk. Je kan je product snel vinden. De bezorging verliep vlekkeloos aardige bezorger die weet wat de bedoeling is. Hij werkte netjes en secuur.

Neve 25-06-2022

Goede service.
Werd goed geholpen in de winkel ook het telefonisch contact was super.
Deze winkel kan ik zeker aan bevelen. Zal zeker als ik nog eens iets nodig heb
daar kopen.

Michel Rongen 25-06-2022

Het artikel hebben we zeer snel gevonden en kunnen bestellen via de website. Er werd telefonisch een afspraak gemaakt voor de levertijd. Dat is heel persoonlijk.

Sharon 25-06-2022

Wij moesten een nieuwe stofzuiger. We zijn snel en goed geholpen, heldere uitleg en advies.
Altijd even vriendelijk en meedenkend

Will 25-06-2022

Ook deze komt de belofte niet na,kon niet de andere dag geleverd worden omdat de leverancier niet op tijd leverd
Kan online niets beloven ,werd donderdagavond rond 18.00 uur pas bezorgd.

Margriet 24-06-2022

In de overkapping zitten wij zeer tevreden naar onze nieuwe tv te kijken.
Door de super snelle service was hij de volgende dag al in huis.
Hier in ons dorp Vaassen zit ook een EP vestiging waar je altijd vriendelijk wordt geholpen en hebben spullen met kwaliteit. Vandaar dat er geen twijfel was om het online te bestellen.
Bedankt.

Adri van Delft 24-06-2022

Bij EP een Atag inductieplaat gekocht.
Deze was echter niet op voorraad maar we werden keurig netjes hiervan telefonisch op de hoogte gebracht.
Kortom een prima service.

Ron Houben 24-06-2022

Vriendelijke bezorgers, uitstekende communicatie zowel telefonisch als via e-mail.

Bol 23-06-2022

Service erg goed en vriendelijk. Sluiten de wasmachine netjes aan en hebben geduld om uit te leggen.

Koelkast gekocht 23-06-2022

Vriendelijke medewerkers alles word goed afgehandeld, ik heb een paar keer moeten bellen over het product en er word snel op gereageerd, klasse.

Daantje 23-06-2022

Gewoon een goede duidelijke site. Mooie prijs voor onze koelkast. Vlugge levering. Top.