EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1647 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

ep;berepoot 11-06-2022

prima winkel goede service koop al jaren me electronica producten bij deze zaak

Vaassen 10-06-2022

Gisteren 't.v. kapot gegaan. Vandaag naar de EP winkel en vanmiddag alweer een nieuwe geïnstalleerd. Top heel fijn!

Jaap 10-06-2022

Duidelijke site.vlot geleverd.
Fysieke winkel hier top.
Jammer dat verschil tussen online en in de winkel bestellen onduidelijk is aan gegevem

Deesx 09-06-2022

Vriendelijk personeel! Attent, denken mee. Niets op aan te merken iedere keer dat ik ze nodig heb.

Martin 09-06-2022

Mooie en goede Zanussi wasmachine aangeschaft bij EP Mensonides perfect geregeld met aansluitservice precies volgens afspraak.
EP Mensonides heeft er in iedere geval weer een vaste klant bij! Dik tevreden!

Hanneke 09-06-2022

Fijne duidelijke webshop. Gebruiksvriendelijk en makkelijk om te bestellen.
Na bestellen binnen een paar dagen een telefoontje van een heel vriendelijke medewerker, dat we de wasmachine konden ophalen.
Fijne winkelervaring!!!

Koen 08-06-2022

Dinsdag 7 juni besteld en 1 dag later 's middags werd inbouwvaatwasser geleverd en geïnstalleerd in Enschede. Zelfs met aanpassing van de plint onder de keuken. Super service en snel ook. Kom zeker nog eens terug bij EP Molendijk in Denekamp.

Christina 08-06-2022

Al jaren ben ik vaste klant bij van der Steen electro in Bergen NH. Ik doe hier al mijn electro aankopen, want ik vind het een heel prettige winkel en een uitstekende service en advies bij de aankopen.

Marc 08-06-2022

Online een soundbar besteld die net sinds een aantal dagen verkrijgbaar was. De volgende ochtend werd ik meteen gebeld om mijn reservering te bevestigen en wanneer ik wilde langskomen om de soundbar op te halen. Vriendelijke te woord gestaan en niets was te moeilijk.

Diezelfde middag de soundbar opgehaald. Stond netjes klaar om zo mee te nemen. Zeer Vriendelijke en kundige medewerkers in de winkel. Gaf een vertrouwd gevoel om zeker nog weer eens terug te komen.

Roelien 08-06-2022

Ik ben zeer verrast over de service en de levering. Ik had eerst een te kleine tv besteld. Deze kon ik annuleren en kon ik een andere tv bestellen. Ben zeer tevreden over het installeren van de tv.

Fam. De Vaan 08-06-2022

We zochten een zuinige en ruime koelkast. We vonden de Edy bij EP. Na onze bestelling bleek het om een webaanbieding te gaan die niet voorradig was bij EP Weijs. Geen probleem, we werden netjes geïnformeerd wanneer hij beschikbaar was, ook was er contact om een leverafspraak te maken. Alles was goed geregeld en zelfs onze oude koelkast werd retour genomen.

Wil 07-06-2022

In de winkel nel en netjes geholpen, bestelling via internet mooi op tijd geleverd.

Chris 07-06-2022

Vanwege Hemelvaartsdag kon de levertijd op de website niet waargemaakt worden. Werd keurig gebeld door een medewerker, en de juiste levering dag afgesproken. Goede service.

Betrouwbaar en gemakkelijk 06-06-2022

Ervaring met eerdere aankopen in een EP winkel. De bezorging was - door omstandigheden - later dan afgesproken. Maar alle lof voor de bezorger/monteur: hij legde alles goed uit en werkte zeer netjes (maakte het gootsteenkastje schoon en droog)

Harry 06-06-2022

Super duidelijke website, makkelijk kiezen en betalen.
Zeer snel bezorgd zonder al te veel mail over de gang van zaken.

Babette 06-06-2022

Snelle levering! Aangesloten en wel! Aardige mensen! Moesten alles nog leegruimen maar was geen probleem!

Arnold 06-06-2022

Zeer goede service en snelle levering. Via EP website bestelde vaatwasser Siemens binnen dag geleverd en geinstalleerd conform afspraak. Oude vaatwasser meegenomen. Voor de levering telefonisch contact van EP winkel ter check of bestelde vaatwasser qua afmetingen past in bestaande keuken. Vakkundig installatie door EP.

Ria 06-06-2022

Het was om onduidelijke redenen niet mogelijk om mijn bestelde artikel bij het filiaal in mijn woonplaats op te halen, hierdoor was ik verplicht de €6,95 verzendkosten te betalen.
Erg jammer

Susanne Komen 06-06-2022

We zijn gisteren bij EP Beerepoot in Broek op Langedijk geweest. We zijn daar super netjes, vriendelijk en professioneel geholpen door Jesse. We zijn al vaker in de winkel geweest en komen elke keer tevreden en met de juiste spullen naar buiten. Top winkel, 10 verdiend!

Klusser76 05-06-2022

Afgezien van de goede prijzen ben ik afgegaan op de reviews die spraken over de goede service. Ik kan dat alleen maar beamen, de service is van uitzonderlijk niveau en ze hebben er een klant bij. Zelfs als het iets duurder zou zijn dan online-only winkels, koop ik gewoon bij Beerepoot Langedijk!

B 05-06-2022

We hebben een nieuwe wasmachine gekocht, hij doet het prima. goede service.

Nick 05-06-2022

EP Beerepoot heeft ons ontzettend goed geholpen aan een stofzuiger. Toen bleek dat het niet naar wens was ontvingen we ook netjes ons geld terug.

Stefan 04-06-2022

Voordat ik de smart tv uitgekozen had, langs geweest bij de winkel. Duidelijke informatie gekregen van de medewerker over de verschillende soorten schermen etcetera. Daarna via de website tv besteld en zelfs eerder geleverd na telefonische bevestiging met bijbehorende platte muursteun die ze op voorraad hadden liggen. Kortom snelle en nette service.

de Groot 04-06-2022

Keurige en duidelijke website en snelle levering van het gekochte product .
ook de betaling verliep goed en de prijs was voordelig

Lisanne S 04-06-2022

Fijne service. Bestelde wasmachine was niet direct beschikbaar. Er werd snel gebeld met 2 goede alternatieven. Een luxere wasmachine uitgezocht voor een klein meerprijsje dan mijn vorige keuze. De wasmachine werd snel geleverd en de oude direct meegenomen. Netjes geïnstalleerd inclusief instructie van de installateur. Helemaal top!