EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1644 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Gil 01-06-2022

omdat het niet goed was wat ik had besteld moest ik het terug brengen maar aan de telefoon zij de medewerker dat ik het geld niet terug kon krijgen toen ik zij dat op de website dat wel stond kon het wel en ik kreeg ook geen mail die ik wel moest krijgen maar het was wel makkelijk om zo te bestellen en af halen in de winkel moet mijn geld wel nog terug krijgen.

Jeffrey 01-06-2022

Deze winkel is de best hebben je super fijn en goed ook als je beld super fijn ook als ze in je huis komen zijn netjes en voorzichtig met je spullen in je huis staat en zou je aan raad om hier iest te kopen daar om geef ik je 10 punten daar voor

Irene 31-05-2022

Online bestelling gedaan, de volgende dag al af te halen in de winkel. Ik werd per sms op de hoogte gebracht. Product was elders slecht verkrijgbaar dus ik ben heel blij. Ook in de winkel zelf heel vriendelijk en snel geholpen. Ik had geen factuur meegekregen. Eén belletje naar klantenservice en ze wist n.a.v. mijn telefoonnummer welke bestelling het betrof. Factuur kwam binnen ons gesprekje nog in mijn mailbox.

Meriam 31-05-2022

Snel geleverd en mooie prijs. Ik werd goed op de hoogte gehouden. Product kwam onbeschadigd aan en mooi verpakt.

Daniël 31-05-2022

Ik zag een leuk hifi setje en die stond volgens de site op voorraad in EP winkel op Terschelling. Dit bleek niet het geval. Uiteindelijk besteld via website EP. Leveringsdatum duurde langer dan verwacht en de datum werd niet van te voren bekend gemaakt. Afstandsbedieningsklepje bleek niet te sluiten, heb hierover 2 keer gebeld en 3 keer gemaild eer dit eindelijk in orde kwam. Al met al wel een 7, maar verdient geen schoonheidsprijs.

Leon 31-05-2022

Goede prijs, alles ging supermakkelijk. De verwachte bezorgdatum is echter niet gehaald, waarschijnlijk vanwege vrije dagen zoals hemelvaart, maar zo stond het niet op de site. Al met al zeker tevreden hoor.

Wendy 31-05-2022

Gewoon een top shop. Schoon vriendelijk en prachtige spullen. Rustig uitleg gekregen ondanks het druk was.

Jeannine vd hout 31-05-2022

Vorig jaar een droger bij hen gekocht, en supervriendelijk behandeld en een hele fijne klantenservice!
Dus vandaar weer besteld bij hun!

Olivier 31-05-2022

Zeer tevreden over EP.nl. Na het bestellen van mijn nieuwe Samsung 4k tv werd ik netjes gebeld door de winkel wanneer de bezorging plaats kon vinden. Dit na een fijn overleg was hij er de volgende dag al. De vriendelijke bezorgers hebben hem netjes naar boven gedragen en in de kamer gezet. Erg tevreden over deze goede service!

Gerard Bakker 31-05-2022

Altijd goed en behulpzame en vakkundige medewerkers.
TOP.
Altijd prettig om bij Beerepoot te zijn.

Wendy 30-05-2022

Hier nog super uitleg over product nemen de tijd en zijn vriendelijk dus gaat met een goed gevoel heen en komt weer terug

Jan van Strien 30-05-2022

Ik had dus een nieuwe wasmachine nodig, die besteld bij EP, alleen deed zich blijkbaar een bij de leverancier een probleempje te zijn en deze niet te leveren. Na vandaag nog een keer gebeld te hebben, krijg ik vandaag een andere, één betere volgens zeggen. Top service ik kan vandaag weer wassen 😊

Linda 30-05-2022

Ik ben erg prettig geholpen door een meneer die meedacht over de door mij aan te schaffen wasdroger. Ik had een strak budget, en ben door de goede eerlijke adviezen op een voor mij goede keuze gekomen.

Eric 30-05-2022

Mooie winkel, goed advies van zakendeskundig personeel. Prijs- advies -kwaliteit (PAK) is erg goed.
Ik ga er iedere keer na toe!

Marcel j 29-05-2022

Koelvries combinatie gekocht in
deze super winkel , supersnel en goed geleverd ,

Djman 29-05-2022

Alles perfect geregeld, heb er veel plezier van,was op tijd ze hebben zich aan de afsprak gehouden.

O. De Vries 29-05-2022

Wij kopen altijd bij EP. De service is fantastisch. Wasmachine keurig aangesloten bij mijn 93 jarige moeder. Zelfs met een sopje de boel schoon gemaakt en uitleg gegeven over de werking. Top!
....

de Groot 29-05-2022

Gebruiksvriendelijke webshop met met aantrekkelijke aanbiedingen . Ook een snelle levering van het gekochte product .

Ina 29-05-2022

Leuk personeel dat je graag vriendelijk wegwijs maakt met je nieuwe aankoop en niet opdringerig is om de je de duurste aankoop te laten doen maar echt luistert naar jou wensen voor het te kopen product. De winkel is ook niet zo groot als die media knallers en dat vindt ik ook prettiger

Paul Verjans 28-05-2022

De bestelling is snel en naar tevredenheid afgeleverd. We zijn zeer tevreden!

dirk 28-05-2022

Kreeg geen antwoord op een aanvullende vraag. Wilde beschermhoes voor mijn pocketbook erbij hebben.
Groet

Ciska 28-05-2022

De door mij bestelde wasdroger bleek niet leverbaar. Omdat ze vergeten waren mij hierover in te lichten, kreeg ik een andere wasdroger aangeboden. Prima opgelost.

Jan Pieter 28-05-2022

Prima prijs kwaliteit, goede service, zeer klantvriendelijk, top. Leuke winkels, mooie aanbiedingen

Margriet 28-05-2022

Vanmorgen nieuwe wasmachine en droger, weer AEG, ruim 20 jaar met de vorige gedaan. Vriendelijk en deskundig geholpen en goed geadviseerd.

Kennis en service 28-05-2022

Of er iets gekocht wordt of niet de service verlening en productkennis is bij Beerepoot altijd van hoog niveau.