EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1646 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Simone 23-05-2022

Op de site staat voor 20.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Echter de volgende dag kreeg ik te horen; hoe kan dat nou, kom net pas op de zaak, dan kan ik vandaag toch niet leveren? De meneer van de winkel in Schagen was echter wel vriendelijk, maar dhr waar ik mee werd doorverbonden kon beter en de levering is dus niet zoals vermeld staat op de website, maar 2 dagen later. De mannen die de machine geleverd hebben waren ook super vriendelijk.

Tinka 23-05-2022

We zochten een airco. De keuze uit de verschillende modellen is groot. De beschrijving van de producten is helder en uitgebreid. De prijzen zijn scherp wanneer je vergelijkt met andere shops. De service is top. Het tijdstip van bezorging is flexibel. De bezorging was zeer goed verzorgd. Ik kan EP alleen maar aanraden.

Robert 23-05-2022

Gezocht naar een bedrijf in de buurt. Dus gevonden met persoonlijk contact en een prima service. Artikel zou op vrijdag afgeleverd worden. Kwam eigenlijk niet uit. Naar de winkel gefietst. Afleverdag werd aangepast.

Shantley 23-05-2022

Klantvriendelijk. Contact was uitstekend.Mijn droger ging stuk en gelijk bestelling geplaatst en de volgende dag werd mijn nwe droger geleverd en de oude meegenomen.Daarna had ik wat vragen en heb duidelijk uitleg gekregen.

Jos van Ophem 23-05-2022

Ja, daar sta je dan bij EP-Beerepoot in Hoorn. Je zoekt een soundbar, maar welke? Er komt een medewerker aan en vraagt of hij kan helpen. Dat kan hij, we zoeken een soundbar. Vriendelijk vraagt hij om hem te volgen en we kregen van diverse opstellingen een demonstratie. Wat wist deze medewerker veel van alle voor en nadelen van de verschillende soundbars.
Dank zij deze vriendelijke medewerker hebben wij een keuze gemaakt, zonder dat een keuze werd aangedrongen.
Kortom we genieten nu van onze soundbar met alle trevenheid in onze woonkamer. EP bedankt.

Robert Brinkman 23-05-2022

Goed professioneel geholpen ! Duidelijke uitleg en goede service !

Topzaak / toppersoneel !

Jobbien 22-05-2022

Onze koelkast werd een week eerder geleverd dan aangegeven. EP Weijs overlegde keurig hierover van tevoren.

Kaar31 22-05-2022

Ik had een etna gasfornuis gekocht van 50cm. Ik kwam er later achter dat hij 5cm was. Ik werd de volgende dag gebeld door de winkel en hij vertelde me wat ik had gekocht. Ik vroeg toen of ik mijn bestelling nog kon veranderen naar de 60cm en dat kon! Super service! Mocht ik in de toekomst nog meer nodig zijn dan kom ik hier zeker terug!

Damian Kazmierczak 22-05-2022

snelle bezorging met levering aan huis, goedkoop en mogelijkheid om in 3 termijnen te betalen,

Wim Julsing 22-05-2022

Altijd behulpzaam en vriendelijk. Nette prijzen en alle topmerken onder een dak. Daarom onze nummer 1 van Assen

Bart 22-05-2022

Goeie producten met nette prijzen. Daarnaast eerst nog persoonlijk contact voordat er geleverd wordt.
Zeker een aanrader!

Sven 22-05-2022

De prijs voor het product was perfect inclusief een mooie korting in april. De levering verliep soepel en de bezorger was zeer attent en gaf goede informatie over het installeren.

MB-Lisse 22-05-2022

Site: prima, winkel kende ik nog niet, maar was vermeld door de Consumentenbond: goede ervaring. Verzending was op tijd en goed verzorgd.

Nienke 21-05-2022

Goede aanbieding, snel besteld en geleverd. Kiezen tussen levering uit winkel of magazijn. Duidelijk contact over datum en tijd van levering.

japio 20-05-2022

Duidelijk omschreven en wat er staat is waar
gewoon simpel advies bij een nuchter verstand als koper

Mulder 20-05-2022

Altijd voor witgoed bij EP Beerepoot.
Service altijd goed en wanneer installatie ook prima getrainde installateurs.

Website is prettig in gebruik en je kunt alles vinden wat je wenst.

Kevin 20-05-2022

Snelle levering, duidelijke communicatie en aardige nette installateur van de koelkast!

Bert 20-05-2022

Professionele uitleg en altijd een Top service
Van het vriendelijke personeel.

Rsy 20-05-2022

Topservice. Echt wie ik ook aan de telefoon had. Miele oven voor mij bestelt afgeleverd op z'n plek gezet. Lieve mensen dank je wel. Ik was heel lang op zoek naar deze oven en jullie hebben dat voor mij besteld. Service die ik hier in Amsterdam niet meer gewend ben. Mijn zien jullie zeker terug.

Ria van Dam 20-05-2022

Wij zijn s'morgens in de winkel in Zetten geweest.
Goed advies gehad en hebben een wasmachine gekocht die ze de zelfde dag nog gebracht en aangesloten hebben. Vriendelijke medewerkers!

Kitty 19-05-2022

Hebben hele goede ervaring met winkel in Zeeland. Vriendelijk behulpzaam personeel. Heb smart watch on line besteld bij ep en ook dat is heel goed bevallen

fam. Randwijk 19-05-2022

Onze Miele stofzuiger powerline was stuk. Voorbereidend werk gedaan, onze keuze was gevallen op de Miele stofzuiger C3 ecoline silence (Gereduceerd geluid i.v.m. het dragen van 2 hoortoestellen).
Met deze informatie naar de winkel van E.P. Beerepoot te Schagen.
De verkoper v. W. aangegeven welke stofzuiger wij wilden. Deze kijkt in zijn bestand, loopt weg en zegt: "Ik weet het al". Uiteindelijk komt hij met de Miele C3 Powerline, met de mededeling dat deze hetzelfde is. Uiteindelijk overgehaald om de C3 Powerline aan te schaffen. Bij thuiskomst toch niet tevreden met de aankoop. Deze teruggebracht en het aankoopbedrag terug ontvangen.
Mededeling van de medewerker dat deze stofzuiger niet via de winkel aan te schaffen was.
De Miele C3 ecoline silence was wel via de Webshop van E.P. Beerepoot te bestellen. De winkel zelf kon dit niet doen, dit moesten wij zelf doen.
Uiteindelijk hebben we dit ook gedaan.
Verkoper bleef volhouden dat er praktisch geen verschil was met beide stofzuigers.
Bij ophalen van onze stofzuiger hebben we in de winkel het aantal decibel gemeten.
De Miele C3 ecoline silence gaf ca. 65 decibel aan, de Powerline zat op ca. 84 decibel.
Officiele reactie van EP.nl 20-05-2022

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik heb uw klacht doorgestuurd naar EP:Beerepoot. Als wij van de landelijke klantenservice nog iets kunnen betekenen, dan horen we dat graag via klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Romy 18-05-2022

Ik heb bij EP een gasfornuis en koelkast besteld ongeveer 2 weken geleden op de vrijdag. Zij belde mij na het weekend meteen op om een afspraak in te plannen voor levering kortom super snelle levering. De jongen man die het kwam leveren was erg vriendelijk en maakte nog even een babbeltje met mij terwijl hij mijn gasfornuis aansloot.

EP is zeker een aanrader!

Erik 17-05-2022

Super makkelijk te bestellen via de site.
En wat een service door een leen-stofzuiger beschikbaar te stellen omdat de levering op zich liet wachten.
Fantastische service, die je zelden tegenkomt!

Interbert 17-05-2022

Een zeer goede winkel, klantvriendelijk en een goede service. De koelkast wordt netje op de 1ste verdieping voor de deur afgeleverd. De bezorgers krijgen van mij 5 steren.