EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1626 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Josef 08-05-2022

Positieve ervaring. Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Communicatie over de levering is correct en tijdig. De bezorging verliep vlekkeloos en snel. Ik zou deze winkel zeker aanraden.

Marlieke mateijsen 08-05-2022

Hele fijne winkel en klantvriendelijk.
Betrouwbaar
Ook voor reparaties van bv keukenapparatuur prima

Bert 08-05-2022

Online gekocht vanwege mooie aanbieding. Snel geleverd, contact gezocht omdat het ff wat langer duurde en dat is altijd te waarderen.

Niek 08-05-2022

Geweldige winkel! Direct nadat ik online besteld had, een wasmachine en droger, werd ik gebeld door een vriendelijke medewerker van EP.
De wasmachine die ik besteld had had een langere levertijd dan de droger. Heb ik een beter, veel duurder model gekregen voor dezelfde prijs. Echt Top!

Cafer Oskam 08-05-2022

Netjes bezorgd en prettig contact. Blij met mijn aankoop en beveel iedereen bij EP te shoppen

Guus 07-05-2022

Ik ben hartstikke tevreden met deze winkel. Ze lieten mij weten wanneer mijn bestelling aanwezig was en wanneer ik deze op kon halen. Toen ik aankwam in de winkel werd ik goed en vriendelijk geholpen. Er werd zelfs aangeboden om mee te lopen naar de auto omdat het niet in je eentje te tillen was.

Lianne 07-05-2022

Mijn nieuwe wasmachine gekocht online en ik werd vrij snel gebeld door EP Robben uit Udenhout om een afspraak in te plannen voor plaatsing. Alles keurig volgens afspraak geleverd en netjes geïnstalleerd. Helemaal blij mee!

Saskia 07-05-2022

Televisie werd snel bezorgd, daar erg tevreden over. Ik had wel graag 2at meer specificaties willen lezen over de mogelijkheden van de smart tv. Zoals of heb compatible is met Google home en dergelijke. Dat werkt alleen als je UK kiest als land, voor Nederland (nog) niet.

J.A.H. Ellermeijer 07-05-2022

Mijn gewenste artikel, een mini radio met hoofdtelefoonaansluiting, trof ik op de website van EP als een van de voordeligste. En vandaag bestelt en werkelijk morgen in huis. Dat is toch een beste deal. Ik complimenteer EP met deze aankoop.

Natascha 07-05-2022

Nieuwe vaatwasser van etna.
Geïnstalleerd door EP prima service.
Helaas wel lange wachttijd.
Hadden woensdag besteld en kon pas dinsdag worden gemonteerd.
Maar des niet te min prima.

Bouman 07-05-2022

Het item was voor de een feestdag online besteld, meteen 1e dag na de feestdag werd het item afgeleverd. Ook netjes telefonisch contact gehad over de aflevering. Prima tot op de plaats waar het item moest komen te staan.

Alex 07-05-2022

Via de site een nieuwe wasmachine besteld. Volgende dag een telefoontje om de bestelling door te nemen en de verwachte levertijd. Nog dezelfde week teruggebeld dat de wasmachine binnen was. Omdat ik via de site niet kon aangeven dat de bezorgers hem op zolder moesten zetten niet gekozen voor plaatsen en aansluiten. Dit bleek echter wel gewoon te kunnen dus werd de bestelling hier nog op aangepast. Bij levering netjes geplaatst transportbouten verwijderd en gelijk de trommelreiniging gestart. Prima ervaring.

Eric 07-05-2022

Snelle en vriendelijke service. Mooi aanbieding ook! Erg blij met mijn aankoop.

AlWil 07-05-2022

Bij Corona krijg je nog persoonlijke aandacht en is de service enorm goed. Binnen no time werd ik opgebeld om een afleverafspraak te maken. De TV kon dezelfde dag nog geleverd en geïnstalleerd worden. Dit is naar volle tevredenheid gedaan.

R Velthuizen 07-05-2022

Ep een zeer betrouwbare winkel, altijd leuke aanbiedingen en super snelle levering wij zijn dik tevreden over ep

Denise 07-05-2022

Medewerker belde om een afspraak te maken voor bezorging, kon zelfs eerder dan gepland. Verder hele nette bezorging en op tijd! Helemaal top! Product is ook geweldig

Ben 07-05-2022

Had via Internet besteld en de dichts bij zinde winkel voor Dordrecht geselecteerd. Ben ZZP-er, en had afleveradres van vriendin opgegeven. Er ontstonden wat problemen om de de juiste track & trace code Post NL te bemachtigen. Hierdoor vriendin maar wachten zonder de wetenschap van komst artikel. Uit eindelijk artikel bezorgd op factuur adres, waar niemand thuis was, had juist hierom andere afleveradres opgevoerd. Vervolgens artikel afgegeven bij buren. Maar toen ik daar wilde ophalen waren ze een paar dagen weg. Dus wat heel effectief had moet zijn, (lees bezorgen op opgegeven afleveradres, en tijdig, juiste track & tracecode, waar om is gevraagd, had ontvangen), is heel onnodig omslachtig geweest.
Officiele reactie van EP.nl 09-05-2022

Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met uw bevindingen en ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Maus 07-05-2022

Duidelijke product omschrijving snelle levering en goede prijs kwaliteit. Zou er zo weer bestellen als er weer een product nodig heb.

Jose 06-05-2022

Makelijk achteraf betalen.goed overzicht op de web site.snelle levering.en tot nu toe prima tv.super winkel.

William E. 06-05-2022

Ik kon op de valreep op 30 april 's-avonds nog gebruik maken van de EPril deals om de TV te kopen, die ik sowieso al op het oog had. En dat voor bijna € 80 minder dan bij de andere webshop. En ook nog te betalen in drie termijnen zonder rente. Ik kende EP niet en vertrouwde het eerst niet, dus heb wel nog even referenties gecheckt .... Na twee dagen keurig thuis bezorgd door DHL. In alle opzichten een prima ervaring !

Nikki 06-05-2022

Duidelijke website, vriendelijk geholpen aan de telefoon en snelle levering

Shahab 06-05-2022

Prima winkel ! Ik heb een koffiezetapparaat gekocht, Wij zijn echt blij, goedkoop en goede service !

Glenn nakchedi 06-05-2022

Top winkel , Ze hebben een top service zoals afgesproken alles netjes geleverd en aangesloten

McW 06-05-2022

Duidelijke webshop met een aantrekkelijke korting op dit specifieke apparaat. Apparaat werd binnen enkele dagen in goed overleg door een EP winkelier uit de buurt bezorgd. Top service!

De Jong 05-05-2022

Prima en duidelijk site, met een fijne aanbieding. Fijn en deskundig personeel bij het afhalen. Top