EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1651 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Vivian Leenhouts 03-07-2022

EP Robben heeft fantastische service geleverd; ze kwamen de airco eerder leveren dan gevraagd. Communicatie hierover verliep prima. Aanrader!

Laura 03-07-2022

Erg netjes geholpen kreeg nog een belletje achter mijn bestelling aan of de bezorg datum correct was.
Nieuwe vriezer netjes in de ruimte gezet waar die zou komen te staan en de oude meegenomen uit de schuur.
Super fijn deze service

Hans 03-07-2022

Vriendelijk en snel geholpen, telefonisch op de hoogte gehouden van levering en binnen een week geleden geregeld.

antoinette 03-07-2022

Snelle en prima manier van leveren. Zeer hulpvaardig en efficiënt.
Mijn dank.

Anton Lammers 03-07-2022

Goed advies en ruime keuze in de winkel en op internet.
Snelle levering van de wasmachine.

Kees 02-07-2022

Ik ben zeer tevreden over mensonides, ze weten waar ze het over hebben. En je wordt altijd snel geholpen. En ze zijn heel behulpzaam.

Marjo 02-07-2022

Ik vond middels google EP.
Daar ik de vaatwasser wilde laten aansluiten heb ik voor deze winkel gekozen.
Ik werd meteen gebeld om een bexorgafspraak te maken en het aansluiten verliep heel goed.
Ben ben met de keuze om bij EP te bestellen.

Frans 02-07-2022

Supersnelle levering en van tevoren word netjes gebeld wanneer het geleverd wordt.

Kirsten 02-07-2022

Goeie service. Persoonlijk afgesproken wanneer levering het beste uitkwam.
Prettig.

Jan P 01-07-2022

Goede kwaliteit en service, breed assortiment, aantrekkelijk geprijsd, leuke acties

Renzo 01-07-2022

Selecteren, bestellen en kiezen van leveringsdatum op de EP site is overzichtelijk. Daarna netjes gebeld door de lokale EP winkel met bevestiging en vervolgens afstemming van leveringsdatum na ontvangst van het artikel in de winkel. Geen omkijken naar; heerlijk! Levering aan huis ook snel en prima.

Nico Jonker 01-07-2022

Bleek dat ik een hoog model had gekozen terwijl het keuken front vd vaatwasser een normaal formaat heeft en winkel checkte dit en kon zo de fout voorkomen en had ik binnen een juiste nieuwe vaatwasser super!

Gerda 01-07-2022

Een super snelle service. Had mijn bestelde product snel binnen. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de levering.

G. Barten 30-06-2022

Snel de juiste koelkast gevonden. Bestellen was gemakkelijk en de koelkast was snel geleverd.

Cornelis B 30-06-2022

Snelle en correcte manier van afleveren van de bestelling. Keurig personeel

Stephanie willems 30-06-2022

goede service en uitleg .
Netjes geleverd zonder schade.
Amerikaanse koelkast voor een supper prijs

Heel erg tevreden .

Siraj 30-06-2022

Gwn hoed op tijd bezorgd maar artikel was niet goed ingepakt voor de rest gwn goed

Wojtas320 29-06-2022

Ik vind heel goed winkel. Snel levering en goed contact. Ben tevreden. Ik zou deze winkel aanbevelen.

jaap de jong 29-06-2022

ruim assortiment niet duur en komen hun afspraken na en de aflevering was precies op de afgesproken tijd

Janice Clarijs 29-06-2022

Top service en ook alles was ook heel snel geregeld.
Besteld via de site en ik kon er daarna gelijk om komen.
Zeer vriendelijk personeel!

Kamaran 29-06-2022

Top service, erg tevreden echt aanrader 3 en 1 betalen is goede oplossing voor kleine portemonnee 👍

Maryl 29-06-2022

Super bedrijf, heel klantvriendelijk en goed contact via telefoon en app. Ontzettend blij met ons nieuwe kookplaat😃

Vib 29-06-2022

Prima service. Deskundig tv opgehangen en goede instruktie en uitleg.
Prachtige LG tv voor goede prijs

Annelies 29-06-2022

Na online bestelling belde de winkel mij direct de volgende ochtend op tijd waar of ik de airco wilde halen. Medewerker in de winkel zeer vriendelijk en behulpzaam. Winkel ziet er ook mooi en sfeervol uit. Top service ook.

Tineke 29-06-2022

Een 9 omdat er altijd wel iets verbeterd kan worden.
Maar, de klantservice is vriendelijk en zeer behulpzaam. De jongens die de spullen komen brengen en meenemen zijn vriendelijk en behulpzaam. Geen klachten, goede service en kwaliteit!