EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1618 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hilds 06-03-2022

Geweldige service! Het product werd op tijd geleverd. Goed bereikbaar. Komen afspraken na.

L Heemskerk 05-03-2022

Het bestellen ging perfect prima winkel
De televisie is perfect mooi beeld en met ambilight, ben er heel blij mee

Leo 05-03-2022

Topzaak! Boelaars heeft altijd goede service en komt bij je langs voor elk probleem.

Eshuis 05-03-2022

De site is heel gebruiksvriendelijk,veel keus en betaalbaar, en de levering sneller dan verwacht

Annamc 05-03-2022

Fijne website, fijn en kundig personen en zeer vriendelijk, behulpzaam en vertrouwd.
Bedankt firma Weijs

Buhrs 04-03-2022

In een zoektocht naar een goede uitleg en advies bij aanschaf soundbar, kwamen we bij EP in de demo ruimte terecht, waar we uitgebreid alle mogelijkheden uitgelegd en te horen kregen. Tijdens de aanschaf enkele weken later, nog even uitgebreid de laatste vraagjes beantwoord gekregen. De verkopers namen alle tijd en benoemden ook de mogelijkheden van basis apparatuur welke later uitgebreid kunnen worden.
Online nog een andere bestelling bij EP geplaatst, bestellen ging makkelijk en we werden daarna via de mail goed op de hoogte gehouden over de levering.

Roger 04-03-2022

Ik ben zeer tevreden over de shop van EP. Het hele bestel- en aflever proces verliep vlekkeloos. Ik kan de shop met recht aanbevelen.

Piet 04-03-2022

Ruime keuze, goed en snelle service !!!
Kwaliteit en snelheid van verzending is voor ons prima !!!

B. Benjamins 04-03-2022

Duidelijke webshop, makkelijk om te bestellen en je krijgt op tijd bericht wanneer het produkt geleverd gaat worden. Helemaal tevreden

John Taman 04-03-2022

Vertrouwd adres met goede selectie producten maar nog belangrijker, goed advies en goede service!

Wim Fruijt 04-03-2022

Bij EP: De Treffer in Winschoten de laatste tijd veel artikelen gekocht en waarom daar en niet via internet of andere winkels?
Simpel, ik werd daar vriendelijk te woord gestaan, men nam álle tijd om mij uit te leggen hoe de werking van een product is en de bezorging en plaatsing gaat ook vlot en keurig netjes.
Kortom, klantvriendelijk, mensen zijn goed op de hoogte van de koopwaar, goede service, toptoko!

Aksiram 04-03-2022

EP heeft genoeg keuze en duidelijke informatie. Ze hebben een hele goede service. Ze denken ook goed mee met de klant en komen met een oplossing. Ze hebben goede kennis van apparaten en ze geven een goed advies. We kopen wel vaker elektronica in deze winkel en ze hebben ook een leuke en overzichtelijke website. Zeer tevreden.

Bea 03-03-2022

Al jaren klant en worden altijd goed en vriendelijk geholpen ..product netjes gebracht oude mooi weer meegenomen

Tamara 03-03-2022

Ik kocht mijn zwarte inventum Inductiefornuis bij het filiaal in beesd. Geweldig wat een perfecte service van die mensen tot en met het plaatsen en aansluiten in de keuken. Alle lof, en dat via een internetbestelling.

Fred B. 03-03-2022

Vriendelijk en behulpzaam bij alle vragen die ik had. Bezorging ging soepel.

Ep Stevens 02-03-2022

Bestellen ging makkelijk.
Snel bezorgd. Super makkelijke printer. Klein van formaat

Vincent 02-03-2022

Uitstekende service! Het doosje van de tablet was verzegeld. Snel geleverd, netjes verpakt in luchtkussens. Enig punt ter verbetering: het zou mooi zijn als er een optie zou zijn om de bestelling zelf af te kunnen halen bij Afhaalpunt of Postautomaat in de buurt.

J. Resiona-Tiemens 02-03-2022

We hebben de laatste maanden een aantal spullen gekocht. Ze bellen meteen de dag na de online bestelling om kort te sluiten wanneer ze willen komen leveren. De laatste aankoop is een mooie zwarte Inventum koelkast. We zijn er erg blij mee.

Mischa 02-03-2022

Goede service, volgende dag geleverd zoals afgesproken op de afgesproken tijdstip. Netjes van te voren gebeld, oude vaatwasser gelijk mee genomen. Vriendelijke bezorgers.

Suzy 02-03-2022

Ik werd netjes gebeld dat ze alleen nog een exemplaar in de wand hadden, met de check of dat een probleem was voor me. Dat was het niet. De oven is vervolgens keurig verpakt door ze en ze hielpen met het in de auto zetten. Keurige mannen die hielpen en ook echt een hele mooie nette winkel. Ik was er heel blij mee!

Js 02-03-2022

Binnen de afgesproken tijd geleverd. Aardig bezorgers, heel behulpzaam. Zeker nog vaker bij ep bestellen. Keep up the good work

Co 01-03-2022

Simpele manier van shoppen, en de afhandeling ging super vlot.
Ook de bezorging ging perfect.

Angela Bakker 01-03-2022

Website duidelijk. En de aansluitservice was ook perfect. Apparaat werkt goed, super tevreden.

Cynthia 01-03-2022

Een tv tetuggebracht van €1200 euro, was niet naar onze wens en toch een groot bedrag voor ons. Kregen we bij het terug brengen te horen dat wij van een "terugbreng generatie" komen en dat we dan maar liever bij bol.com of mediamarkt volgende keer moeten bestellen.
Officiele reactie van EP.nl 01-03-2022

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat ontzettend vervelend! Mag ik u vragen om een mail te sturen aan de klantenservice met de naam van de betreffende winkel?
EP:Klantenservice

PeterH71 01-03-2022

Ik heb hier een Inventum koelkast besteld. De vragen die ik had over deze koelkast werden heel duidelijk beantwoord. Vervolgens deze besteld en ook mooi op tijd afgeleverd. De oude koelkast werd zoals besproken weer meegenomen. Wat mij dus aanspreekt is dat men duidelijk en vriendelijk was over de afspraken. Ik zal deze winkel dan ook zeer zeker aanraden!