EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1578 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Anoniem 30-01-2022

Vrijdag besteld en pas woensdag mogen ontvangen. Dhl had hem daarnaast gewoon pal voor de deur gezet zonder hem af te geven. Een product van meer dan 800 euro! Direct contact opgenomen met de desbetreffende ep winkel. De medewerker gaf aan dat hij het ongelooflijk vindt. Ik moest zelf aangeven of zij een klacht bij dhl wouden indienen. De medewerker vroeg nog wel of alles heel is aangekomen. Dat gelukkig wel. Elke keer als ik de service lijn aan de lijn werd ik erg vriendelijk te woord gestaan. Na het product te hebben ontvangen heb ik telefonisch contact gezocht met de filiaal. Het kon in de winkel geretourneerd worden en de terugbetaling zou geregeld worden. Bij de winkel aangekomen, wist de verkoper niet of dit retour genomen kon worden omdat dit besteld was via ep.nl. In de eerste instantie gaf een andere winkelmedeweker gaan sorry het kan niet in de winkel geretourneerd worden omdat het online is gekocht en dit wordt centraal geregeld. Echter gaf ik aan dat het vanuit de winkel werd verzonden en dat ik al van te voren contact heb opgenomen. Uiteindelijk heeft een manager een creditnota gemaakt.
Officiele reactie van EP.nl 02-02-2022

Beste heer, mevrouw,

De manier van aflevering door DHL is zeker niet volgens onze kwaliteitsafspraken! Indien u een mail naar ons stuurt met uw ordernummer, kunnen wij hierover een klacht indienen bij DHL. Dat kan naar klantenservice@ep.nl.
Het is inderdaad mogelijk om uw product te retourneren in de winkel. Het is afhankelijk van of uw order rechtstreeks via de webshop geleverd is, of via de winkel, of de winkel u meteen geld kan teruggeven. Anders gebeurt dat later via de webshop. Wellicht was daar bij de medewerkers in de winkel verwarring over.
Bedankt voor uw bericht en goed te horen dat de manager u het geld wel direct kon teruggeven.

EP: Klantenservice

Margreet Van Es 30-01-2022

Vriendelijk personeel dat direct de melkopschuimer pakt zodra je jouw naam noemt.

Larissa 30-01-2022

Ik maakte een fout met mijn internet bestelling, gelijk gebeld en alles kon aangepast worden. Netjes op de hoogte gehouden van de verwachte levertijd. Kortom prima service.

Ruud Emonts 30-01-2022

Bestelprocedure was wat ondoorzichtig: bestellen bij of afhalen bij lokale EP-winkelier, maar daar niet op voorraad, dus dan wellicht sneller via centraal magazijn? Voor dat laatste gekozen, en dan toch een volle werkweek moeten wachten. Krijg ik tussendoor toch een bestellingsbevestiging van de lokale dealer met een track&trace-code die tot het moment van leveren nauwelijks informatie verschaft. Geleverde apparaat uiteindelijk prima, maar dat kan allemaal een stuk duidelijker, die communicatie!
Officiele reactie van EP.nl 02-02-2022

Beste heer Emonts,

Bedankt voor uw reactie. Het is vervelend te horen dat u onze communicatie niet helder vond en ook het artikel later geleverd is dan verwacht. Onze excuses daarvoor. Wij zullen uw opmerkingen meenemen in het verbeterproces van onze webshop.
We wensen u veel plezier met uw aankoop.

EP: Klantenservice

Hjme De kort 30-01-2022

Prettige ervaring met het bestellen en levering van mijn nieuwe vaatwasser.
Kreeg een belletje van te voren hoelaat de levering kwam en hele aardige bezorger van EP winkel die hem helemaal bij de keuken neerzette en de oude vaatwasser meenam.

Anneke 30-01-2022

Levering binnen een dag.. ideaal… en prima op de hoogte gehouden van de bezorgtijd… dit was mijn eerste aankoop bij ep maar het zal zeer zeker niet de laatste zijn :)

Leon 30-01-2022

Na het bestellen werd ik gebeld voor bevestiging en gelijk geregeld dat de nieuwe wasmachine werd geïnstalleerd en de oude meegenomen. De bezorgers waren erg vriendelijk en perfect alles verzorgd. Echt een aanrader!

Naomi Hurtado 29-01-2022

Het was makkelijk om te winkelen online, de site was vriendelijk en overzichtelijk. De bezorgers waren erg vriendelijk en zeer hulpzaam.

Jet Walstra 29-01-2022

Besteld, snel de bevestiging binnen en de volgende dag al binnen. Een Top apparaat

Rob ******** 29-01-2022

Een fijne website om je producten goed te vinden. Duidelijk wat er bij de winkels op voorraad is. Na bestellen keurig gebeld om te vragen of de juiste keuze had gemaakt met de vaatwasser. Installatie was ook top. Keurig geïnstalleerd en alles netjes achtergelaten.

Michel 29-01-2022

Goede en duidelijke communicatie zowel via de mail als aan de telefoon, vriendelijke en prettige monteur tijdens installatie. Kortom een positieve en prettige ervaring

Martin 29-01-2022

Kwamen afspraak goed na en werd op voorhand keurig telefonisch van juiste advies voorzien

Diana 29-01-2022

Inventum gasfornuis bij EP gekocht. Ik werd prima geholpen. Gasfornuis werd op tijd geleverd. Zeker klantvriendelijk. Ik komen zeker terug.

jolanda 29-01-2022

vlotte levering, fijn betalen aan de chauffeur. inbouw tips gekregen. zeker een aanrader

Kees Tol 29-01-2022

Aanschaf via de webshop is prima verlopen. Webshop gaf voldoende duidelijkheid over het product en bijbehorende zaken. Contact met de winkel over de aanschaf, cashback en levering was uitstekend. Installatie een paar dagen later ook prima verlopen.

Peter 28-01-2022

Prima service snelle levering van nieuw product na beschadiging door transport bij eerste aflevering

Ad Suijkerbuijk 28-01-2022

Goede prijs. Top service. Installeren thuis. Alles is er gewoon. Fijne verkopers die voor je klaar staan.

Bas 28-01-2022

Snos Speaker besteld. deze werd snel verstuurd en kwam netjes aan. Helemaal tevreden met dit uitstekend service. Tot de volgende geweldige aanbieding

Max 28-01-2022

Dit was mijn eerste kennismaking met EP en ik moet zeggen dat ik prettig verrast ben. Zeker een eyeopener! Snelle levering, een goede prijs en uitstekende communicatie vwb de status van de levering en het aanwijzen van een servicepunt in de omgeving van mijn woonplaats. EP zal zeker aandacht krijgen indien er dergelijke apparaten (in dit geval een televisie) in de toekomst moeten aangeschaft. Als de aftersales (indien noodzakelijk) van hetzelfde niveau is hebben klanten zeker geen reden tot klagen.

Bas 28-01-2022

Bestelling liep snel en zoals te verwachten. De levering echter duurde te lang. Op vrijdag besteld, op woensdag geleverd. Deels te wijten aan de distributeur, maar het beïnvloed wel mijn tevredenheid. Een Sonos SL doos was geopend (zegel verbroken), de doos van de Arc was zelfs flink beschadigd. Omdat Sonos zijn spullen heel goed verpakt, waren de producten niet beschadigd. Maar je schrikt wel als je die verpakkingen ziet...

Jostmeijer 28-01-2022

EP Beerepoot in Broek op Langedijk is uitstekende en mooie winkel en met kundig en prima medewerkers en vlotte bezorging conform afspraak. Ik heb een Liebherr Koelvrieskast combinatie gekocht.

Rene van A 28-01-2022

mooie aanbieding van een Jura volautomatische koffiezet apparaat. zonder problemen besteld, en de volgende dag geleverd.
ook aan updates m.b.t. het bestellen geen gebrek, je wordt per mail continue op de hoogte gehouden. TOP.

Klaas 28-01-2022

Koelkast gekocht bij EP te Hardenberg. We werden prima geholpen. Koelkast werd op tijd geleverd. Zeker klantvriendelijk. We komen zekers terug

Pedro 28-01-2022

Snelle levering vriendelijke mensen aan de telefoon maar het leveren van het product snel en vakkundig

Het Verhalenrijk 27-01-2022

De producten zijn op tijd en correct geleverd!
Alleen zouden de dozen wat minder groot mogen zijn.
De twee producten kwamen van twee verschillende leveranciers...
Dus ieder zijn eigen verantwoordelijkheid, maar svp toch op letten,