EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Rob 30-09-2022

Nette prijs, en lekker snel geleverd. Prima winkel voor elektrische apparaten.

Annet 30-09-2022

Ik ben uitermate tevreden over de bezorging en het installeren van m'n koel/vriescombinatie van Samsung
Een mooie koelkast met veel ruimte.
Ik zou zeggen: Ga zo door!

Paul 30-09-2022

Afspraak gemaakt en keurig exact op de afgesproken tijd stond EP voor de deur. Had installatie service geboekt. Aardige, bekwame vakmensen die snel en netjes het product hebben geinstalleerd. Tevens uitleg gehad over hoe deze werkt. Oud produkt en verpakking nieuw produkt weer meegenomen. Zeer tevreden over deze gang van zaken met EP!

JeroenH 29-09-2022

Prima website met de duidelijke beschrijving van de producten en voordelige prijzen! Je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van je bestelling

v.d.Spek 29-09-2022

Goede service, ook de kwaliteit wat ik allemaal kocht is perfect, tevens de prijs mag ook gewaardeerd worden, ik spreek dan over de div apparaten die ik heb van Inventum.

Monique 29-09-2022

Snelle levering en netjes al het afval meegenomen , goed product we hebben in de korte tijd al vaak gebruikt en zijn zeer tevreden over het product.

Beerepoot 29-09-2022

Duidelijke webshop met duidelijke omschrijvingen en goed te vinden garantievoorwaarden en tevreden met bezorging en ophalen oude wasmachine

Jeroen 29-09-2022

Na de bestelling online te hebben gedaan, belde de winkel (in Bunschoten) mij om de bezorging af te stemmen. Toen bleek dat de bestelde wasdroger wat langer dan wenselijk op zich zou laten wachten, hebben we samen in alle rust alle alternatieven besproken. We hebben toen voor een andere droger gekozen, die ook nog snel op zaterdag geleverd kon worden. Super goed geholpen door buitengewoon vriendelijke medewerkers! Complimenten en dank!

Patricia 29-09-2022

Wasdroger en Wasmachine besteld. Wasmachine kon ivm drukte pas later worden geleverd door Ep mensonides. Beide producten zijn perfect geïnstalleerd en aangesloten door een echte vakman. Voor het ongemak heb ik ook nog eens een flink aantal wasmiddel cadeau gekregen. Ontzettend tevreden met mijn aankoop en de service. Bedankt Menno

Fred 29-09-2022

Geweldige service!!!
Ik zou afhalen, maar er kwam iets tussen, en na één telefoontje kwamen ze de droger brengen.
Zelfs binnen een paar uur!!! Toppers!!!

Ilona 29-09-2022

Top zaak!
Ik ben via email,telefonisch vriendelijk en netjes geholpen.
Na levering alles netjes gemonteerd.
Ik ben super blij met de aanschaf van een huishoudelijk apparaat bij EP Stevens in Gravenzande.
Verder een overzichtelijke site.

E. Logo 29-09-2022

Website en mail ging goed. In de mail stond dat de winkel nog contact met me zou opnemen over de levering. Dit gebeurde totaal niet. Ik heb telkens zelf moeten bellen om over de levering te vragen. En telkens werd toegezegd dat de droger dan en dan bezorgd zou worden, of dat ik de dag daarna gebeld zou worden. En elke keer hoorde ik weer niets. Heb achteraf spijt dat ik de droger niet ergens anders heb gekocht. An sich geen probleem dat de droger later binnenkomt dan verwacht, maar laat het dan weten en maak geen beloftes die je blijkbaar niet kan nakomen. Ik ga iig nooit meer iets via EP bestellen, want ook geen reactie op mijn mail naar de klantenservice.

Hemmen 29-09-2022

EP Stadshagen is een firma die werkt voor z'n klanten, de bel afspraak voor het leveren van de wasdroger was mis gegaan. toen ik daar vrijdag laat in de middag over belde kreeg ik het voorstel om alsnog de wasdroger op te halen op zaterdag morgen. De eigenaar ging hem dan zaterdagochtend uit het magazijn ophalen en wij konden zaterdag de was drogen.
Top service!

Jeroen 28-09-2022

Citaat “ Bij EP: vinden we het belangrijk dat jij tevreden bent. Zowel voor, tijdens als na je aankoop en zowel online als in de winkels”.

Zo belangrijk vinden jullie het niet dat ik (klant) tevreden ben. Het door belasten van het feit dat je mogelijk een half uur in de wacht hebt moeten hangen bij de fabriek voor het bestellen van een motor gaat mij te ver. Ik had zelf de motor ook kunnen bestellen. Bovendien is dat natuurlijk heel makkelijk praten en oncontroleerbaar voor mij. Al met al waardeloos en zeker dat het na een telefoontje waarin het ongenoegen is geuit er geen actie wordt ondernomen om ons tevreden te houden.
Officiele reactie van EP.nl 03-10-2022

Hartelijk dank voor uw feedback, Wij hebben u over deze kwestie een email verstuurd.

EP:Klantenservice

Richard Post 28-09-2022

Prima service, kreeg de verkeerde kookplaat inductie een vrijstaand ipv een inbouw. Deze type niet meer op voirraad werd voorgesteld om dan de vrijstaand uit te pakken om te koken tot ik de inbouw kreeg. Maar heb een andere type laten bezorgen was ook goed al met al prima service

Dick 28-09-2022

EP doet wat het zegt en heeft een goed prijs- kwaliteit niveau als uitgangspunt voor verkoop.

Annechien 28-09-2022

Gekozen omdat het product wat ik wilde hebben alleen hier nog te verkrijgen viel.
Ook gekozen om de achteraf betaling.
Goede website duidelijke informatie en product voldoet aan verwachting.

Zeger 28-09-2022

Duidelijke omschrijving van artikel op de site. Artikel bleek in winkel niet voorradig. Dag later werd ik teruggebeld dat artikel weer op voorraad kwam en met een paar dagen geleverd kon worden. Vervolgens verliep alles vlot en volgens afspraak.

j.m. v/d heijden 28-09-2022

Leuk en kundig vriendelijk personeel die je vakkundig helpen.
Dit is een winkel die ik iedereen zou willen aanraden!

Ingrid 28-09-2022

Hier voldoende voorraad keuze en dag erna zitten wij er warmpjes bij
Top bedrijf zou zeker vaker bestellen en andere mensen het aanbevelen

Hans 28-09-2022

Product heeft een goede prijs; het bestelproces verliep snel en probleemloos; afleverafspraak werd nog eens telefonisch bevestigd en stipt uitgevoerd.

Jan Ligtenberg 28-09-2022

Super! Echt correcte organisatie.
Ik werd zelfs telefonisch benaderd om 2 aparte bestellingen van eenzelfde product af te stemmen.
Ook logistiek top in orde.
Zo werk je dus aan een bestand van trouwe klanten!
Succes verder.

T 28-09-2022

Een bestelling gedaan voor een wasdroger op hun website, aangezien zij een goede aanbieding hiervoor hadden. Een zeer nette site met uitgebreide informatie bij de verschillende apparaten, zodat ik een goede vergelijking kon maken. Levering erg snel en keurig op de hoogte gehouden. Zondagavond besteld, maandag gebeld door filiaal en afspraak gemaakt voor levering op dinsdag. Keurig op tijd door zeer vriendelijke bezorgers afgeleverd. Dit was de 1e x, maar volgende x zou ik zeker weer hier bestellen.

H. Jansen 27-09-2022

Heb de droger gekocht omdat hij lokaal werd geleverd! Communicatie was prettig en de bezorger deed dit prettig en deed ook een korte demo met handige tips! Ik raad EP aan om iets te kopen.

Kees 27-09-2022

Prima te woord gestaan. Goede service. Ze hebben me zelfs nog even gebeld om te bespreken of ik niet een ander model wilde hebben omdat deze sneller leverbaar was.