EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1649 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Xeno 06-10-2022

Een duidelijke webshop met eerlijke prijzen. Ook de betaalmogelijkheden zijn erg flexibel. Ik heb voor een bosch wasdroger gekozen. De bestelling ging gemakkelijk, en werd op de afgesproken datum geleverd. Vooraf ben ik nog netjes gebeld om de bezorgafspraak te bevestigen. Fijne winkel

Peter-Jan 06-10-2022

Nette tv gekocht, tijdens aanschaf online werd er eerlijk gesproken dat de gekochten tv om een Demo zou gaan.

Blij met eerlijkheid en nette service.

Sprangers 06-10-2022

De bestelling was snel en makkelijk gedaan, maar wat deze winkel echt fantastisch maakt is de snelle service die geboden is. Door een meetfout van mezelf had ik een inductieplaat besteld die een halve centimeter te groot was. Er is door de monteur meteen actie ondernomen en heb ik een model kunnen kiezen die de volgende ochtend alsnog is geïnstalleerd zonder extra kosten.
Deze winkel gaan we zeker als eerste bezoeken bij het vervangen van ons witgoed.

Loes Van boxmeer 06-10-2022

Snelle levering ! Goede service en heel goed bereikbaar! Gelijk antwoord op vragen per mail.

Daan 05-10-2022

Via internet een droger besteld. Na bestellen de droger redelijk snel in huis. Bezorging en installeren ging via PostNL. Al met al zeer tevreden over de bestelling, communicatie, bezorging en tot zover ook de droger. Een aanrader dus om hier wat te kopen.

Anita 05-10-2022

Zeer prettige winkel waar je goed voorgelicht wordt over de diepvries en fijn personeel.

Steven 05-10-2022

De prijs was goed en er werd snel geleverd. Ze hielpen zelf met het op de juiste plek zetten en vroegen of ze hem nog konden aansluiten.

Mario 05-10-2022

Van bestelling, levering, oude retour meenemen tot de factuur: alles tip top geregeld. Zijn erg tevreden en blij dat wij onze wasmachine hier hebben gekocht

Anouk 05-10-2022

Product kwam eerder dan in eerste instantie aangegeven werd en goede communicatie hierover vanuit het bedrijf en de bezorgers

Jitske 05-10-2022

Helemaal tevreden, bestelling ging vlot en probleemloos. Geen minpunt te bedenken

Luka 05-10-2022

Voor een nieuwe wasmachine bij EP beland. Na het bestellen werd ik netjes gebeld door EP en gaven ze de bezorgtijd met een tijdsindicatie door, wat naar mijn verbazing al vrij snel was. De dag van bezorging werd ik zelfs nog gebeld door de bezorger wanneer hij zou arriveren. De bezorger heeft de wasmachine netjes op één hoog bezorgd. Al met al enorm tevreden over de service van EP!

Marga 05-10-2022

Prima geregeld, ik kon zelf een leverdatum kiezen en na telefonisch contact werd het netjes bevestigd. Op de dag van de levering kreeg ik op tijd een email met het tijdstip.
Dus erg tevreden

Gerard 05-10-2022

Een fijne ervaring gehad met deze winkel en medewerkers. Van bestellen op de duidelijke website, het telefonisch contact over de aangepaste leverdatum,
De geleverde extra service en dan een pluim voor de twee bezorgers. We kregen een duidelijke uitleg en tips voor beter gebruik van onze aangekochte warmtepomp wasdroger. Kan dit bedrijf aanbevelen.

Marc 04-10-2022

Alles helder, veel keus en diverse betaalmogelijkheden.
Goede service betreffende levering en oude toestel wordt gratis meegenomen. Topper

J. 04-10-2022

Prijs en kwaliteit zijn zeer goed, levering was binnen enkele minuten voor elkaar en geniet nu van mijn product!

Bedankt!

Dominika 04-10-2022

Bestelling niet compleet geleverd, bericht over gestuurd en geen reactie ontvangen. Ik had 2 elektrische heaters besteld en betaald terwijl 1 ontvangen.
Officiele reactie van EP.nl 04-10-2022

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis gegaan.
EP:Klantenservice

Luc 04-10-2022

Fantastisch bedrijf. Behulpzame en deskundige medewerkers. Komen alle afspraken na en denken met je mee. Steun de lokale middenstander. Is juist nu erg belangrijk.

Jos Kamphuis 04-10-2022

Prima zaak. Heldere en vriendelijke communicatie. Houden zich aan de gemaakte afspraken. Product wordt zorgvuldig geleverd en geïnstalleerd en oude product wordt meegenomen.

john 04-10-2022

Zoals ook verwacht op grond van eerdere ervaringen de gemaakte afspraken nagekomen. Daarnaast bevorderd de aankopen in je eigen buurt de leefbaarheid.

Anja 03-10-2022

Er wordt niet echt meegedacht: ik had een fout gemaakt tijdens het bestellen en kon daarna niet meer regelen, dat de wasmachine naar boven gebracht werd en aangesloten. Bovendien is het moeilijk om nou echt te weten waar je de machine besteld hebt. Ik dacht online bij een filiaal van EP beerenpoot te bestellen en dat was tenslotte toch alleen maar een magazijn.
Officiele reactie van EP.nl 04-10-2022

Geachte mevrouw,
EP:Klantenservice

Sheila020 03-10-2022

Site is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Aanbod ook goed. Goede service ook

Chiel 03-10-2022

Onze order is tot twee keer toe vertraagd ivm lever problemen. Echter mijn complimenten voor het meedenken en de behulpzaamheid van de service desk. Altijd goed bereikbaar.
Uiteindelijk werd onze order slechts 4 dagen later dan de oorspronkelijke 4 weken later bezorgd.

Gery Blaauwbroek-Koppes 03-10-2022

Zeer snelle bezorging door een zeer vriendelijke chauffeur!Na 2 dagen werd mijn koelkast al bezorgd op de aangegeven tijd.

Jack R 03-10-2022

Het was allemaal dik in orde bij deze winkel. Goed geregeld, afspraken nakomen. Hier houd ik van

Robert 03-10-2022

Was de enige shop de het artikel wat ik wilde hebben kon leveren snel en op tijd