EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1644 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marijke 13-10-2022

Mooi apparaat, makkelijke werking en website die duidelijk is. Geleverd op de afgesproken tijd!

Hein 13-10-2022

Kocht deze bij EP Zwolle Stadshagen online. Had een vraag over een andere tv en de Hisense Qled. Helder antwoord terug met een duidelijke uitleg savonds zelfs na 20:00. Raad opgevolgd en ben er zeer content mee. Een tijdspanne doorgekregen wanneer het bezorgd werd. Netjes gebeld op dag van levering en levertijd klopt precies. Service is top!!

Jolanda 13-10-2022

Prachtige winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel! Goede uitleg grhad over inbouw vriezer. Heel tevreden 👍

Theo 13-10-2022

Prima advies en ter zake kundig. Goede bezorging en installatie.
Ook veel kennis van de producten die verkocht worden.

Hellen 13-10-2022

De aankoop was makkelijk geregeld via De website het volgen van de instructies was simpel de bezorging van mijn horloge was goed geregeld

Mevr Bernaards 12-10-2022

Hele fijne website.
Gemakkelijk en duidelijk.
Bijna alles wat je zoekt op electronisch gebied is verkrijgbaar.Ook goede product omschrijving.

Mevr.A 12-10-2022

Voor de wat koudere dagen een elektrisch kussen hier gekocht naast de goede prijs was het snel en netjes geleverd helemaal tevreden mee!

Peter 12-10-2022

Het apparaat stond op internet "op voorraad". Gebeld door Beerenpoot: dit bleek niet zo te zijn. Uitstel van 1 week. Toen opnieuw gebeld dat het apparaat pas ruim een maand later geleverd kon worden door de fabriek. In overleg is er een goed aanbod gedaan voor een alternatief. Wel duurder, maar de extra kosten zijn gedeeld. De aflevering verliep vlot en netjes. Al met al toch een goed gevoel.

Hanneke 12-10-2022

Prima, EP had het stille elektrische kacheltje van Rowenta van mijn voorkeur en heeft het in 2 dagen geleverd.

Omeger 12-10-2022

Goede en duidelijke website
KDuidelijke product uitleg
Snelle levering
Prijstechnisch netjes

Johan v.d. Werff 11-10-2022

Mede door het advies van de EP in Groesbeek hebben we met zekerheidsgevoel bij EP een Moccamaster besteld.
Alles was via online met tracker bijna “al-la-minute” te volgen.
Zelfs een wijziging van de bezorgtijd was binnen no time geregeld.
Het pakje kwam precies op tijd EN het koffieapparaat werkt perfect.
U snapt dat wij er een lekker kopje koffie op gedronken hebben!

Am Suijkerbuijk 11-10-2022

Nieuwe wasmachine aangeschaft.

Veel kennis van wasmachines eerlijke uitleg, neemt de tijd voor je, snelle levertijd, met humor geleverd!

Druijf 11-10-2022

was heel goed gegaan. de mannen deden goed werk hoor . groeten Rijka.

Wendy 11-10-2022

Hier ben je geen nummer als je een bestelling plaatst en weten ze nog wat service is!

Laura 10-10-2022

We zijn erg blij met de service die EP ons heeft geboden. Vanaf begin af aan is er duidelijk gecommuniceerd over de levertijd van het product. Toen het product binnen was heeft EP het product nog op diezelfde dag bij ons geleverd.

Adriaan 10-10-2022

Wij hebben EP van Houwelingen leren kennen als een bedrijf wat service geeft. Een tijdje terug was de droger kapot. Bleek niet te repareren. "Als u bij ons een droger koopt berekenen wij de inspectiekosten niet" werd gezegd. Nieuwe droger gekocht. Laatst wasmachine defect en gebeld "Oh dat is onhandig met het weekend op komst. Wij plannen hem tussendoor even in". De volgende dag nieuwe koolborstels in de motor geplaatst en hij doet het weer. Daarom nu de vaatwasser kapot was deze gewoon bij van Houwelingen besteld. Het prijsverschil met Coolblue was minimaal, en het is fijn als er wat mee is dat er ook iemand achter staat.

Ismeta 10-10-2022

Super service ik zou altijd daar kopen voortaan ze houden zich aan de afspraak klantvriendelijk echt een aanrader

Abel 10-10-2022

Onze wasdroger had het begeven, en na wat onderzoek de juiste vervanger gevonden bij EP. Prima aanbieding en online besteld. Kreeg netjes een telefoontje over de levering. En werd op de dag zelf ook gebeld door de chauffeur. Oude en kapotte wasdroger werd retour genomen.

Jos 10-10-2022

Kwam naar voren tijdens een zoektocht naar een wasmachine voor de juiste prijs en wonderbaarlijk was de service ook nog uitstekend (wat tegenwoordig niet meer vanzelfsprekend is)
Top winkel

Nienke 10-10-2022

Ik ben tevreden over het product en de service erbij. Duidelijke communicatie en goede afspraken.

Rora 10-10-2022

Goede prijs voor de gekozen wasmachine (elders duurder) en ik werd heel snel gebeld om een leveringsafspraak te maken. Die dag werd de machine keurig binnen het opgegeven tijdvak van twee uur bezorgd.

Klant uit de regio Heerenveen 10-10-2022

De bestelling die ik online heb gedaan werd keurig doorgezet naar een vestiging in de buurt. De website werkt snel en overzichtelijk en het plaatsen van een bestelling ging snel en gemakkelijk. Uiteindelijk is onze bestelling door een EP winkel in de buurt geleverd en geplaatst.
Al met al een keurige en makkelijke webwinkel en ook nog de goedkoopste in ons geval.

Pieter 10-10-2022

Prima winkel.
Televisie werd op de afgesproken tijd gebracht en aangesloten.
Duidelijke uitleg gegeven over de afstandsbediening.
De oude tv werd meegenomen.

Beau Driessen 10-10-2022

Super service! Nadat ik een koelkast had besteld zag ik hem op een andere website in de aanbieding. Ik belde toen naar EP en de prijs werd aangepast aan de aanbieding. Daar was ik natuurlijk erg blij mee. Daarnaast top service. Vriendelijke en snelle respons op contactaanvragen. Een aanrader!

Hans en Joke 10-10-2022

Nadat wij bij een ander hadden geannuleerd wegens onduidelijkheden en niet nakomen van afspraken hebben wij EP gebeld.
Super vriendelijk en heel belangrijk, direct bereikbaar aan de telefoon. Meedenkend met ons probleem.
Ook toen iets niet geheel liep volgens planning direct overleg met ons en nog beter er kwam een hele snelle oplossing.
Keurig en netjes geleverd, geïnstalleerd door vriendelijk personeel. Die ook verstand van zaken had en ons precies uitlegde hoe we met de machine moesten omgaan.