EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1664 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Collet 24-03-2021

webshop werkt snel en overzichtelijk, handig met reviews. Binnen afzienbare tijd de juiste koffiemachine kunnen uitzoeken.

Johan 24-03-2021

Uitstekende site en snel en correct geholpen.
Deze winkel staat bekend om de goede service.

Tom 24-03-2021

Webpagina is duidelijk en overzichtelijk,gewenste product makelijk te finden in grote aanbod,veel opties om gekochte product te betalen en zeer snelle levering. Ik heb email gekregen welke was meteen duidelijk zonder dat ik nog vragen had. Simpel! Klantvriedelijk!

Spijker 23-03-2021

Geweldige service! Fornuis gekocht en laten bezorgen en aansluiten. Werd netjes gebeld om een afspraak te maken. Alles werd keurig aangesloten en de oude fornuis werd weer meegenomen evenals de verpakking van het nieuwe fornuis. Echt super!

Robert Van der veen 23-03-2021

Snelle en overduidelijke informatie! Top! Ook word er afterpay aangeboden, dat is nog beter!

M. vd Kruijk 23-03-2021

We hebben wederom een huishoudelijk product (inbouw afzuigkap) besteld bij EP in Elburg. Ook deze keer inclusief montage.
Dezelfde aardige monteur met kennis van zaken kwam keurig op tijd en heeft de oude afzuigkap gedemonteerd en de nieuwe afzuigkap netjes en naar volle tevredenheid voor ons ingebouwd. Top service !

A.E. van Wees-Malepaard 23-03-2021

na digitale bestelling en bezorgafspraak bleek onze kookplaat toch niet voorradig te zijn. er is echt alles aan gedaan om toch zo snel als mogelijk te leveren. het telefonisch contact was steeds zeer vriendelijk en meedenkend. top!!

Niek 23-03-2021

Allereerst top winkel goede service leuke winkelbedienden vriendelijk en loyaal klant vriendelijk goede uitleg van apparatuur en vlotte levering

Sil 23-03-2021

In principe verliep alles ok, ware het niet dat er op de site een leveringsdatum vermeldt staat die alleen geldig is als je het apparaat - in dat geval een vaatwasser - alleen laat leveren en niet monteren. Hiervoor moest ik zelf contact opnemen met de (partner) leverancier. Een beetje meer duidelijkheid kan geen kwaad.
Officiele reactie van EP.nl 23-03-2021

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het leveren gaat met een standaard drempellevering door onze logistieke partner. Zij zullen altijd met u contact opnemen voor uitleveringsdag. Op de dag van levering vind u in de mailbox een mail met daarin een tijdsklok van twee uur op levering. Wij nemen uw feedback mee en zullen dit in ieder geval doorzetten naar onze content afdeling.
EP:Klantenservice

Rob Terrahe 23-03-2021

De winkel is dichtbij. Personeel is hulpvaardig. Deze ervaring opgedaan bij aanschaf van mijn iPad (tablet) voor Corona.
Nu via de site een melitta koffiefilterzet app. gekocht. Goed overzicht en duidelijke verdeling.
De volgende dag (gisteren) in huis. En prima koffie !!

Theo Kleijweg 23-03-2021

Via Beslist.nl een aankoop gedaan van een nieuwe koffiemachine bij E.P.
De volgende dag werd de machine prima bij ons thuis bezorgd.

Lucas 23-03-2021

Ben gewend dat tv of andere dingen aangesloten worden alleen dat ik geen dure tv kan kopen zetten tv in kamer zoek het maar uit heb parkinson vind het erg vervelend heb veel gekocht bij Zijlstra zo ga je niet met mensen om
Officiele reactie van EP.nl 23-03-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft voor zover ik kan zien een standaard drempellevering. Dan wordt een televisie inderdaad alleen bij u afgeleverd. Als u in de winkelmand een complete bezorg en aansluitservice kiest, dan sluit een EP:Winkel het uiteraard voor u aan. Die keuze moet u echter wel maken, dat zit er bij ons niet bij standaard, immers, daar moet iemand tijd voor vrijmaken om dit te kunnen installeren.
Ik adviseer u alsnog contact op te nemen met EP:Zijlstra.
EP:Klantenservice

Ad 22-03-2021

Door de Corona-maatregelen is het helaas niet mogelijk om een positieve beoordeling te geven van het fysiek winkelen.
Via de web-site, telefonisch contact en de pick-up service blijft er toch een heel positief gevoel over van de aanschaf van artikelen bij EP:Beerepoot!

Henk 22-03-2021

begrip en overleg met het brengen en halen van een diepvries, echt het voordeel van een winkel dichtbij

Ottema 22-03-2021

Snelle levering en prettige afstemming wb het bezorgen en plaatsen. Leverancier is vriendelijk, hulpvaardig en doet wat hij belooft

J Tichelaar 22-03-2021

Na de bestelling te hebben gedaan kwam al snel de orderbevestiging. En werd het vlot bezorgd. Dus tevreden met het geheel.

Tamara 22-03-2021

S’ avonds laat bestelling geplaatst en de volgende dag werd ik gebeld om een bezorg afspraak te maken.
Heel correct en vriendelijk!
Ook de bezorging ging vlot en probleemloos.
Kortom super tevreden. De volgende bestelling zal daardoor ook weer bij jullie zijn!

András 22-03-2021

Vriendelijk geholpen en goed gecommuniceerd over de levering van het product.

Mevr.Draadjer-Smit 22-03-2021

vlotte afhandeling van mijn bestelling als je artikel er is krijg je een vriendelijk belletje en kun je het ophalen

Robin op den Dries 22-03-2021

Het bestellen ging snel en makkelijk en ik werd keurig gebeld wanneer mijn bestelling opgehaald kon worden. Al met al goed geregeld EP!

Ernest Kroon 22-03-2021

Het bestellen ging zeer eenvoudig.
Keurig bericht ontvangen voor het ophalen.
Vanwege de omvang van de doos heeft de eigenaar een handje geholpen met naar de auto brengen.
Top service!
Kom zeker terug voor een soundbar.

Jan 21-03-2021

makkelijk zoeken op de site snelle levering door E.P.en goede communicatie voor levering door vervoerder. Het contact met de winkel is top

Stella 21-03-2021

Kwam op de site voor een vaatwasmachine; iemand had me EP aangeraden boven de andere plekken waar je online kan bestellen. Site is prima maar vond vooral de service erg goed. Ik werd binnen no time gebeld om een bezorgafspraak te maken, de bezorger kwam netjes binnen het afgesproken tijdslot, en bezorgde toen tot in de keuken. Heerlijk.

Loes 21-03-2021

Het is een makkelijke en overzichtelijke website waar je een goede keuze kunt maken uit producten. Het bestellen zelf gaat ook makkelijk en een snelle levering. Prima in orde dus.

Michèle 21-03-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen, online vanwege corona, omdat de service goed is en dit bleek later helemaal toen ik mijn koelkast had gekocht, want na anderhalve dag stond het ijs in de koelkast en waren de groentes en karnemelk bevroren en het leek alsof er een vliegtuig opsteeg. 3 dagen later kwam er een zelfde nieuwe koelkast en deze voldoet echt aan alle wensen, heel blij mee!