EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Meer dan tevreden klant 30-06-2021

Vanaf het moment dat ik een product heb laten reserveren, top service!
Artikel in de winkel bekeken met goede uitleg. Eenmaal het product in de auto, bleek het net niet te passen waardoor de klep niet dicht kon, opgelost met het snoer van een kapotte stofzuiger.
Werkelijk uitmuntende service! Jammer dat we niet dichterbij wonen, maar reden genoeg om terug te komen.

den B. 30-06-2021

Snelle levering en bestellen via een prima ingerichte site. Tijdens een telefonisch contact goed meegedacht met de klant.

shar 30-06-2021

Bestelling was sneller dan verwacht bezorgd.
Super snelle service! Je wordt ook goed op de hoogte gehouden van de verloop van de bestelling.
Top!

EP: Voordeelland Oudeschild Texel 30-06-2021

Prachtige winkel heel veel keus in allerlei producten.
Heb een smartphone gekocht en van de week wordt de oude Vodafone prepaid kaart vervangen door een nieuwe
nano simkaart. Ben heel goed geholpen door een personeelsmedewerker.

Erik 30-06-2021

Vrijdag TV besteld, zaterdagochtend geleverd - superservice van EP Boelaars

Wim Heijmans 30-06-2021

Op woensdagavond 23 juni een printer online bij EP besteld. 24 juni 10.30 in huis.
Wat een geweldige service! In de winkel werd ik ook vriendelijk geholpen. Printer stond klaar en hoppa in de auto naar huis.

EP: Voordeelland Oudeschild Texel 29-06-2021

Prachtige winkel heel veel keus in allerlei producten.
nano simkaart. Ben heel goed geholpen door een personeelsmedewerker.

EP. Fraats Valkenburg a/d. Geul. 29-06-2021

Het liefs kopen wij in eigen stad (valkenburg. Limb). zo dat we de lokale ondernemers kunnen steunen.
Maar hopen ook dat alle winkels in Valkenburg blijven bestaan. zo dat we in de toekomst bij hun kunnen blijven winkelen.
Wij kopen zelden (het liefs niet) via internet. De beleving van winkelen in eigen stad met tussen door een bezoek aan een terrasje
is heel anders dan kopen achter de PC. in een lege kamer !!

Niels 29-06-2021

Weer een prima product van EP. We zijn al jaren klant want ook de service is goed

ans gras 28-06-2021

prachtige shop , goed geholpen ook en prachtige tv van lg oled . eerder al laptops gekocht en nog wat kleinere dingen , super tevreden

Hartog 28-06-2021

Via internet bij dit bedrijf gekomen. Snelle levertijd, duidelijke mailings.
Netjes gebeld voor afspraak maken. Snelle datum voor plaatsing. Goede koelkast. Super netjes ingebouwd, aardige heren.
Zeer tevreden met alles.

Martin 28-06-2021

Een hele Snelle reactie na online bestelling en prima vriendelijke levering

Esther & Frits 28-06-2021

Hebben een telefoon gekocht, nette afhandeling, snel en vakundig geholpen!
Zijn eerder bij EP geweest voor onze vaatwasser, deze netjes thuis bezorgt.
Wij raden zeker een bezoek aan wanneer je voor een specifiek apparaat op zoek bent.

Marja 28-06-2021

De bestelling (op zondag) plaatsen ging heel simpel.
Gelijk de volgende dag een telefoontje om aan te geven dat het bestelde niet op voorraad was en doorgekregen wat de planning was.
Deze planning is uiteindelijk niet helemaal gehaald maar op het moment dat het bestelde in de winkel aanwezig was, een afspraak gemaakt voor bezorging (tussendoor).
Bezorging was volgens afspraak.

Pascal 28-06-2021

Goede Service. Product bleek uiteindelijk niet op voorraad maar werdt netjes "persoonlijk" gebeld met de vraag of ik wilde annuleren of wachten. Het persoonlijk contact vind ik echt super.

Martin 28-06-2021

In de avond via de overzichtelijke website mijn wasdroger gevonden en besteld.
Volgende ochtend keurig gebeld voor een leveringsafspraak.
Bezorging zoals afgesproken.
Alles dus top geregeld.
Bedankt en tot een volgend keer.

Rob Dols 28-06-2021

Zeer klantvriendelijke afhandeling van gekochte artikel en professionele montage door vakmensen EP Zijlstra een aanrader voor deze regio ! Zeer tevreden .

Ad van den hoeven 28-06-2021

Via online wat besteld en er werd netjes gebeld met informatie over het product en over de levertijd

Sabrina 27-06-2021

Standaardwinkel voor mijn jura producten. :) Product snel besteld en op te halen bij mijn ep in de buurt. Ik werd ook keurig gebeld toen mijn bestelling binnen was.

seelbach 27-06-2021

snel in de middag besteld volgende dag om 7.30 in huis zo snel netjes binnen in huis

VanB 27-06-2021

Wederom iets besteld van ep. Goede service met vlot contact opnemen om installatieafspraak te maken.
Vriendelijk kundig personeel wat vlot, netjes en efficiënt het oude apparaat voor de nieuwe vervangt

Ria 27-06-2021

Snelle levering on line na bezoek winkel in 's-Gravenzande voor uitstekende uitleg/service zoals gebruikelijk.

Niels 27-06-2021

Duidelijke webshop , goede service en ook al was er winkel officieel nog niet open mocht toch naar binnen om mijn bestelde product mee te nemen !

Nicole 26-06-2021

Duidelijke site, goede afspraken over bezorging, keurig op tijd en zeer vriendelijke bezorger.
Koelkast gekocht die netjes verpakt zat.
Volgende keer ga ik weer kopen bij EP!

Michelle 26-06-2021

Overzichtelijke webshop, bestellen gaat makkelijk en levering is ook super snel! Had nog een vraag aan de klantenservice en deze werd ook heel snel beantwoord. Al met al dus heel tevreden over EP