EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hero Nuus 26-03-2021

Website goed, prijs/kwaliteit goed. Bezorging goed. Al met al een dikke tien meer dan verdient.

EVL 26-03-2021

Gemakkelijk te bestellen Prijzen zijn goed en concurrerend en snel bezorgd !

Anja 26-03-2021

Snelle levering en een fantastische prijs /kwaliteit verhouding.
Ook het bestel proces was eenvoudig te doorlopen.
Mooie krachtige stofzuiger voor een nog mooiere prijs, met garantie van EP
Zeker aan te bevelen

Rene Haak 26-03-2021

Het shoppen bij EP is eigenlijk altijd een feestje en iedere keer is alles prima geregeld en goed voor elkaar en dus ook bij m’n laatste bestellingen weer blije gezichten hier in huis 🤗👌🏼

Dottie 26-03-2021

goede prijs, het bestelde product werd snel en goed verpakt geleverd, bestelde product (senseo apparaat ) voldoet aan de verwachtingen

Liesbeth 26-03-2021

Goede aanbieding, snelle levering en goede communicatie over de levering via mail. Super!

A Vermeer 26-03-2021

Het is een fijne winkel, met prima spullen die vlak in de buurt van ons huis is. Online bestellen ging goed

Betty Widow 26-03-2021

Ik heb voor deze winkel gekozen omdat wij al jarenlang goede ervaring hebben met deze winkel.
Vakkundig, betrouwbaar, prima service en scherp geprijsd. Wat wil je nog meer.

Marjon 26-03-2021

Ik was op zoek naar een mooie aanbieding voor een e-reader en die vond ik bij EP. Ik ben zeer tevreden over de service van EP, alles was duidelijk en de e-reader werd snel geleverd!! Heel fijn!!

R.T. 26-03-2021

In de bevestiging krijg ik de melding dat een lokale EP de bestelling, maar hij komt gewoon bij de algemene leverancier vandaan.
Overbodig dus.
Verzenden via DPD is leuk, maar biedt 'm dan wel optijd aan, zodat hij netjes de volgende dag wordt geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 26-03-2021

Geachte heer T,
Hartelijk dank voor uw feedback. Uw artikel is geleverd via een van onze samenwerkende partners, zij leveren inderdaad met DPD. De mail die u ontvangt is een standaard mail, die kunnen we helaas niet wijzigen per order. Als iets niet op tijd aangeleverd wordt, is dat natuurlijk heel vervelend voor u, maar dit ligt bij de bezorgdiensten die het momenteel erg druk hebben waardoor er een order later binnen komt dan gewenst is. Onze intentie en die van onze samenwerkende partners is altijd volgende dag leveren, maar we zijn hierin afhankelijk van bezorgdiensten.
EP:Klantenservice

Jan 26-03-2021

Deze shop was de enige die het product wat ik zocht op voorraad had. Besteld in het weekend en maandagmorgen meteen een mailtje dat ik het op kon halen. Top service!

johan van lent 26-03-2021

Heb een wasmachine bij jullie gekocht netje geholpen en uitleg gekregen en ook nog eens netjes thuis bezorg gekregen peroneel is netjes en heel beleeft als ik weer een aan koop ga doen doe ik dat bij ep leuke aanbieding ook altijd of ze kijken zelf of er wat af kan van de prijs

En ik ben echt blij met me nieuwe wasmachine
Was wel een duren met korting gekregen

Sander Mensink 26-03-2021

Super service en vriendelijk personeel die met je meedenken. We komen hier zeker weer!

Dirk 25-03-2021

Dinsdags besteld en woensdag s gelevert na gebelt te zijn dat ze er tussen 2 en 4 waren chauffeur stond om 3 uur voor een deurSuper levering en mooi op tyd

Petra Wienen 25-03-2021

Wij kopen al jaren alles bij ep jan verdaas. Ook toen dat nog geen ep was. Altijd goed advies. Vriendelijk heel veel kennis in huis. Geweldige service, nette bezorgers.

Rhea 25-03-2021

Zelfs in de lockdown denken de mensen van EP mensonides met je mee.
Wij hadden een drietal apparatuur besteld en werden een klein uurtje later gebeld om te checken of dit echt de juiste keuze was. Samen hier naar gekeken en bijgesteld.

Prima service dus!

Ook een onderdeel wat niet kon worden geannuleerd kon zonder problemen terug gebracht worden naar de winkel.

ronnie 25-03-2021

ruime keuze, scherpe prijzen . helaas artikel terug moeten sturen, dit ging ook zonder veel moeite

Myra 25-03-2021

Goed advies bij aankoop van de juiste koelkast. Zeker omdat hij extra smal moest zijn met een linksdraaiende deur. Werd ook snel geleverd en op de plek neergezet! Super!

p bakker 25-03-2021

super service, `s avonds een bestelling geplaatst en werd gelijk gebeld met advies en informatie over levertijd etc. al vaker hier gekocht en blijf ik zeker doen

Mariëlle Woutering 25-03-2021

Mijn tv moest per direct vervangen worden, balen natuurlijk maar ook weer een moment voor een upgrade. 1 telefoontje naar de winkel van EP tol in ijmuiden via 4 vraagjes van een super vriendelijke medewerkster en prachtig nieuw exemplaar uitgekozen die perfect op mijn wensen aansluit. 2 dagen later hangt de tv al aan de muur.
Pats droger ook einde verhaal, hup via de website gekeken, gekocht en nu alweer lekker aan het drogen met een nieuwe condensdroger. Via de mail alle info gekregen en tot op de lokatie bezorgt. Superrrr service. Voor mij geen andere zaak meer dan EP Tol ijmuiden.

Wilfred van den Hoorn 25-03-2021

Duidelijk verhaal en de bestelling is voorzien van een goed advies door de lokale winkelier. Snelle service, nette prijzen en een goed advies.

Gert-Jan Ros 24-03-2021

EP was de enige winkel die mijn product nog op voorraad had. Echter was niet bij de dichtstbijzijnde EP, maar de verst liggende EP zaak te vinden en daar ben ik vriendelijk, goed ontvangen en door medewerkers fijn meegewerkt.

Jurg 24-03-2021

Fijn om zaken mee te doen.
Duidelijk en netjes en komen hun afspraken na.
Kunnen veel ondernemers nog wat van leren.

Richard de Jong 24-03-2021

De site is prima te volgen zeer gebruikersvriendelijk. De levering ging snel netjes de oude apparatuur meegenomen. Er was lichte transportschade, dit werd zeer snel en naar tevredenheid opgelost.

harrie 24-03-2021

Een erg prettige shop om te winkelen, prettiger als menig ander. Erg gebruikersvriendelijk om er door heen te bladeren en een keuze te maken. Levering ging erg snel en goed verpakt.