EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1642 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Richard 15-01-2023

Snel en vriendelijk te woord gestaan door de medewerkers. Ik raad deze zaak zeker aan. Product op tijd geleverd

joyce van rijsselt 15-01-2023

Mijn wasdroger was kapot gegaan met de kerst en de nieuwe droger kon pas in januari geleverd worden. En daarvoor kreeg ik een leen wasdroger. Super fijne service en voor herhaling vatbaar om daar in vervolg mijn spullen te kopen. Dankjewel Ep Faarts Valkenburg

Rosalie Bakker 15-01-2023

Super snelle levering. Konden zelfs de dag zelf nog leveren. Goede service en erg vriendelijk

Els 15-01-2023

Ik had voor deze winkel gekozen omdat zij adverteerde met 'voor 20.00 besteld is de volgende dag in huis'. Om een lang verhaal kort te maken is de droger pas 4 dagen later geleverd en heb ik onnodig thuis zitten wachten van 's morgens vroeg tot 's avonds laat!

Ook op een mail die binnen 24 uur beantwoord zou worden, is er geen reactie gekomen.

Het enige positieve in mijn geval was de bezorging en aansluiting, maar dit was PostNL en geen EP.

Albertema 15-01-2023

Razendsnelle levering , heel goed verpakt en schitterend product voor een werkelijk zeer voordelige prijs in vergelijking met andere bedrijven, ik kan niet anders dan 100% blij en tevreden zijn met dit bedrijf

Joy 14-01-2023

Niet geleverd vlgs afspraak. Dus bestelling geannuleerd. Erg jammer, had dit niet verwacht van EP.
Officiele reactie van EP.nl 16-01-2023

Beste Joy,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vooral uitnodigen om de klantenservice een mail te sturen met vermelding van uw ordernummer zodat wij daarop kunnen reageren en kijken wat er in uw geval is mis is gegaan.

EP:Klantenservice

Remco 14-01-2023

Mooie en duidelijke site. De informatie is duidelijk en makkelijk te vinden. Hierdoor waren wij er snel uit. Bezorging niet door EP.nl, dat viel wel wat tegen. Op EP.nl een bezorgdatum gekozen, werden later gebeld door transportbedrijf voor een datum. Gelukkig kon het op de dag die we gekozen hadden. Bezorging nam wel oud apparaat mee, niet de verpakking. Raar, nu konden we ook niet kijken of er eventuele beschadigingen op zaten.

Fabian 14-01-2023

Wasmachine was niet op voorraad maar werd goed op de hoogte gehouden van de levering en uiteindelijk nog dezelfde dag dat deze bij hun binnen kwam geleverd!

R.J.A. Wolf 14-01-2023

Deze winkel had op voorraad wat ik zocht. Werd op de gewenste dag geleverd en op de afgesproken tijd. Prima geregeld.

Piet 14-01-2023

Snelle en eerlijke service. Prima!! Goeie prijs en een mooi product. Netjes afgeleverd binnen de voorgestelde termijn. Betaling achteraf is ideaal.

Heidi scherpenborg 14-01-2023

Ik had een stofzuiger besteld, zou zaterdag komen, maar hun netjes gebeld dat er iets fout was gegaan met verzend label, dat vind ik erg netjes om dat , even te laten weten met een telefoontje, stofzuiger is suoer

Coby Weening-de Groot 14-01-2023

Snel klantgericht vriendelijke man. Komt afspraak na. Voor herhaling vatbaar!

Michael 14-01-2023

Goed product en snel geleverd.
Ik ben zeer tevreden en zal hier vaker gaan bestellen

Henny 14-01-2023

We hebben gekozen voor zijlstra omdat koop locaal na de coronacrisis belangrijk is ..
De service was top .geen aan of opmerkingen.

Tijs Stam 14-01-2023

Duidelijke webshop, telefonisch word je netjes te woord gestaan en de monteurs komen op de afgesproken tijd langs.

Cynthia 14-01-2023

Netjes, snel gebeld voor een afspraak en snel bezorgd alles volgens afspraak!
Het personeel is heel erg vriendelijk!
Top service!

Ivo Boeijen 14-01-2023

van bestelling tot levering,goede informatie en service!!!

fijn weekend mvg Ivo Boeijen

csje 14-01-2023

goede prijs, snelle service . Niks fout gegaan. Wat wil een mens nog meer ?

E 14-01-2023

Goede service en we we werden vooraf gebeld door de chauffeur hoe laat hij aan de deur stond dat hebben wij als een erg fijne service ervaren. Zouden er de volgende keer weer bestellen. AANRADER!!

Peet 14-01-2023

Goede en snelle levering vriendelijke bezorger netjes binnen gebracht dus teverden

Grzegorz 14-01-2023

Alles op hoog niveau, goede service, zeer goed contact.de bestelling is heel goed en vlot verlopen

Chris Pannekoek 13-01-2023

Zeer tevreden over alles eigenlijk.
Het bestellen ging makkelijk en de levering was heel vlot.

Hakim 13-01-2023

Goed product en prima levering. De levering was 2 dagen later dan gepland maar dat hebben ze netjes vooraf laten weten door mij persoonlijk op te bellen.

Marja Bischof 13-01-2023

Altijd goede service bij EP Beerepoot in Bovenkarspel . Fijne winkel om aankopen te doen. Ik ga altijd naar EP Beerepoot, omdat je er ook altijd prima voorlichting krijgt over hetgeen je wilt kopen, of het nou een dure tv of een wekkerradio is.

Sasann 13-01-2023

Zoals altijd goed en deskundig geholpen door vriendelijk personeel. Dit keer online gekocht na telefonisch advies.