EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1650 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

pieter Beke 18-10-2021

Deze site bood deze droogtrommel aan voor een goede prijs.
Ik werd nog keurig gebeld of ik nog twee dagen kon wachten en hij werd afgelopen zaterdag netjes gebracht en aan gesloten.
mijn complimenten hier voor.

HB 18-10-2021

Het is belangrijk om lokaal te kopen. Anders zijn er straks geen fysieke winkels meer over. De service bij het installeren was helemaal prima. Dik tevreden.

Daisy 17-10-2021

Goede prijsvergelijking, en goede service..
De koelkast werd netjes uitgepakt, en verpakking meegenomen, zonder bij te betalen.

EP Zwolle zuid 17-10-2021

Eerst was de levering woensdag maar we werden gebeld dat het zaterdag al geleverd werd.

Giuliano 17-10-2021

Gewoon een goede winkel, prettige service en prima mensen, fijne om zo zaken te doen, ga zo door !!

Eduard Balsing 17-10-2021

Goede en duidelijke product omschrijving en stipte levering. Geen verdere op of aanmerkingen.

Lotte 17-10-2021

Het was Vriendelijke levering en werd
Snel geleverd
Ze zijn Makkelijk te bereiken
Goede service

Ismet 17-10-2021

Onlangs een Amerikaanse koelkast gekocht bij Ep Bunschoten
Zowel telefonisch en bij het plaatsten en aansluiten kregen wij super service.
Andere bedrijven mogen zeker hier
voorbeeld van nemen.

Cijfer 10+

Roza Detailing Studio 17-10-2021

Elgo Eethen is al jaar en dag een eerlijk bedrijf. Doe erg graag zaken met Arno, vakman!

Clemens Frederiks 16-10-2021

Ik ken EP al jaren. Meestal koop ik in de winkel. Het personeel wat daar rondloopt is uitermate vriendelijk. Dit keer was ik op zoek naar een airfryer. De Inventum GF500HLD kwam er op Kieskeurig.nl goed uit, precies wat ik zocht en o.a. bij EP tegen concurrerende prijs verkrijgbaar. De keus was dan ook snel gemaakt. De probleemloze levering de volgende dag door EP was evenzeer snel. Na lezing van de gebruiksaanwijzing (zal ik nooit overslaan) vandaag voor het eerste het apparaat gebruikt met enige kroketten. Zeer tevreden over het resultaat!

marco 16-10-2021

Na aanschaf die aanvankelijk niet werd afgeleverd (kwijtgeraakt bij DHL), via klantenservice snelle actie: opnieuw opgestuurd en andere ochtend al binnen! Dat hersteld het vertrouwen!

P 16-10-2021

Onverhoopt defect professionele oplossingen.
Tijdelijk reserve apperaat bezorgd.
Winkel geeft schade melding door aan leverancier.
Blij dat ik voor EP ZIJLSTRA gekozen heb

Jan 16-10-2021

In de winkel stond helaas maar 1 medewerker. Moest veel te lang wachten. Maar.... Na mijn online bestelling ging alles razend snel!
Officiele reactie van EP.nl 18-10-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het kan natuurlijk zijn dat men te kampen heeft gehad met omstandigheden waardoor er alleen maar 1 medewerker stond. Dat is natuurlijk vervelend maar zou zeker prettig zijn als daar wellicht begrip voor is.
Met vriendelijke groet
EP:Klantenservice

petra 16-10-2021

Prima, geen klachten snelle levering graag tot een volgende keer ,afzuigkap voldoet aan de verwachtingen montage makkelijk met de geleverde materialen.

Jos 16-10-2021

Duidelijke site makkelijke filter
En bij telefonisch contact prima geholpen

Rory 16-10-2021

Goede services en vriendelijk personeel. Alleen jammer dat de koelkast (hisense) die ik aangeschaft heb enorm veel herrie (brom geluid) maakt. Een bij is er niks bij!
Maar dat ligt niet aan EP. Ik zal zeker in de toekomst vaker bij jullie bestellen.
Ga zo door

Patrycja 15-10-2021

The product complies with the description, everything works fine, delivery on time, friendly service. I recommend shopping in this store.

Barbara 15-10-2021

Goede product omschrijving, en duidelijke foto's. Online bestelling is zo geplaatst en je word goed op de hoogte gehouden van de voorgang.

Emre 15-10-2021

Snel en efficient dat je alles online goed geregeld kan krijgen dankjulliewel !

Peter 15-10-2021

Goede prijs kwaliteit en zeer goede service zeer vriendelijke verkopers en zeer deskundig en vakbekwaam

TUNCER 15-10-2021

Wat een super fijne winkel! We kwamen voor een koffie/bonen apparaat. We werden snel vriendelijk en met alle deskundigheid geholpen. De verkoper had veel verstand van alle apparaten. We hebben een keuze gemaakt en zijn er tot op de dag van vandaag zeer tevreden over. Ook uit eerdere ervaringen met EP die altijd positief waren raad ik iedereen aan om hier naar toe te gaan als je iets nodig hebt wat zij verkopen.

G.hagen 15-10-2021

We vinden dat XXX van EP ons probleem zeer netjes heeft opgelost en daarom zijn wij zeer tevreden over de diensten van EP

Dorine 14-10-2021

super snel. en fijn te weten dat als er iets is er een fysieke winkel dichtbij is

M. 14-10-2021

Super mooie winkel geworden in Sneek! Wij hebben hier na onze verbouwing veel apparatuur gekocht. Hierbij zijn we enorm netjes geholpen, zo is thuis ook alles geïnstalleerd.

Helaas maakte ons nieuwe koffiezetapparaat vreemde geluiden, hiermee konden wij zonder moeite terug komen bij EP. Zij hebben het probleem gecontroleerd, en vervolgens hebben wij een volledig nieuw apparaat gekregen. Top service!

Albert 13-10-2021

Een aantrekkelijke prijs van een vertrouwd adres, alles was in orde, dus tevreden alleen stond er een bode voor de deur met een pakket en ik met vraagtekens.
Daarna zag ik op het etiket dat het van E.P. was en ik had geen track&trace ontvangen, die kwam pas na ca. een half uur!
Verder echt zeer tevreden!