EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ingrid 16-05-2021

Goede prijzen en goede service. De winkel in Bergen heeft een lange geschiedenis. Fijne eigenaren. Deze keer levering via de website. Artikel was nog maar 1 dag in de aanbieding. Kon dus niet langs de winkel omdat maandag de aanbieding voorbij zou zijn. Goede levering. Zelf installeren van de TV was eenvoudig. En weet dat ik bij problemen eventueel kan terugvallen op de fysieke winkel. Een fijn idee.

T. Valk 15-05-2021

Het is een zeer gebruiksvriendelijke site. Het zoeken naar een artikel is makkelijk en duidelijk. Er wordt snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Gert-jan 15-05-2021

Top service, de winkel bood aan om alle producten snel thuis te bezorgen. Kon daardoor snel genieten van prachtig geluid!

Anne 15-05-2021

Top service en snel geleverd.
Goede uitleg gegeven en de oude machine is retour meegenomen.

Jeroen 15-05-2021

Er was iets mis gegaan met de bestelling. Werd meteen opgelost. Zelfde dag had ik het artikel alsnog ontvangen. Fijn dat je als klant zo geholpen wordt.

Henk 15-05-2021

Snelle levering tegen zeer concurrerende prijs. Goede service en vriendelijk personeel

Ilona 15-05-2021

Erg fijne hulp aan de telefoon ivm een aantal vragen over het product. Daarna besteld waardoor er een foutje was ivm levering. Maar zeker na tevredenheid opgelost en snelle levering. Dank je wel.

anke.groenewoud 15-05-2021

Ik heb online een printer gekocht en die is volgens afspraak de dag erna bezorgd. Het was tegen de laagste prijs, dus ik ben tevreden over prijs/kwaliteit en service.

Wim van den Heuvel 15-05-2021

Geen klachten over de shop en verder is alles gegaan zoals het volgens mij behoort. Het bestelde artikel, een koffiezetapparaat, kostte in nagenoeg elke shop bijna 100 euro, bij U 71 euro. Da's een meenemer !!!!!

Ann 15-05-2021

OP internet stofzuiger gekocht bij EP. Levering binnen aangegeven tijd. Stofzuiger voldeed niet aan verwachting en kon hem zonder gedoe terugbrengen naar de winkel en meteen het geld teruggekregen. Prima service!

Henk 14-05-2021

Perfect advies en goede afhandeling van gekochte stofzuiger keurig gebeld over leverdatum, of de keuze om hem af te halen in een winkel in buurt

Ingeborg 14-05-2021

Zeer klantvriendelijk en super servicegericht. Als internet niet werkt op nieuwe tv , proberen zij op alle mogelijke manieren mee te denken en krijg je gewoon kabels etc mee om e.e.a. uit te testen.

Frans G 14-05-2021

Onduidelijke orderbevestiging. Eerst wel en toen weer niet product op voorraad. Product was wel in winkel op voorraad maar kon niet via bezorger worden geleverd. Logistiek mankeert er dus een en ander.
Officiele reactie van EP.nl 17-05-2021

Geachte heer G,
Hartelijk dank voor uw feedback. Graag ontvang ik van u een mail met daarin uw ordernummer, zodat ik kan zien waar een miscommunicatie was. Wellicht kan ik dan u een en ander uitleggen. U kunt mailen naar klantenservice@ep.nl.

EP:Klantenservice

Martin 14-05-2021

Zeer tevreden over de aankoop van een nieuwe wasmachine, uitstekend advies en verstand van zaken. Verder is de installatie na wens verlopen.

Marleen 14-05-2021

Snelle en nette levering. Ook netjes een track en tracé om je pakketje te volgen.

Michel 14-05-2021

nette en snelle levering en we zijn zeer tevreden met de koel/vries combi .

Maria 14-05-2021

Prima service en mooie prijs voor mijn Dolce Gusto.
Werkt prima en mooi apparaat.
Alleen jammer dat je de factuur niet automatisch krijgt maar daar nog speciaal voor moet bellen

H.Rudolph 14-05-2021

Het meeste voordeel vind ik de snelle levering, waardoor ik snel over het bestelde kon beschikken.

Roger K 14-05-2021

Wederom een super ervaring met EP, dit keer via een online bestelling, door omstandigheden.
Evengoed weer een prima afhandeling. Gewoon DE reden om voor EP te kiezen!

Marcel 14-05-2021

Gewoon erg duidelijk prima .niet te duur en goede uitleg over de artikelen

Daniel 13-05-2021

Lekker snel geholpen! Ondanks alle corona ellende duidelijk op afgesproken tijd. Helemaal top!

Marianne van der Marel 13-05-2021

Ik steun graag plaatselijke leveranciers en ik werd vriendelijk te woord gestaan.

Gerard 13-05-2021

Via een duidelijke website een keuze gemaakt en besteld. Levering was zeer snel en correct. Het uiteindelijke resultaat is een schoonheid in de woonkamer met een helder nieuw geluid.

Jurgen 13-05-2021

Geweldig geholpen door EP Swaak. Het enige wat iets beter zou mogen is het bestelproces. Dat is soms een beetje onoverzichtelijk.

Stephan Stokhof 12-05-2021

Ondanks Corona super geholpen voor een moederdag cadeau. Via ideal betaald om de volgende dag op te halen. Zijn ze gesloten door Corona in het team. Daarna heb ik gebeld en antwoordapparaat ingesproken en uitgelegd dat het om een moederdag cadeau ging. De aktie daaro volgde was dat ik het toch corona proof kon ophalen