EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1626 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Md 11-07-2021

Tv had problemen. Ze hebben meteen een nieuwe besteld om te wisselen. Was achteraf niet nodig. Heel goed en meteen opgelost. Verwacht alleen geen levering de volgende dag voor grote producten
Officiele reactie van EP.nl 12-07-2021

Geachte heer D,

Hartelijk dank voor uw feedback. Normaal gesproken worden ook grote apparaten de volgende dag geleverd, dat is voor u maar ook voor ons wenselijk. Nu heeft onze vaste logistieke partner uw levering uitbesteedt aan een derde partij en die heeft helaas verzaakt, daarvoor excuses! Ik begrijp in ieder geval dat uw retour aanvraag niet meer nodig is, fijn dat de televisie bevalt!

LH24 10-07-2021

Goede en snelle service. Levering ook netjes afgehandeld. Wij gaan hier zeker vaker bestellen.

Tiny Baints 10-07-2021

Via de webwinkel een Miele vaatwasser gekocht en betaald. Na een aantal uren belde een medewerker van de winkel in Hoorn me op om te zeggen dat de vaatwasser niet op voorraad was, ook niet bij de leverancier. Er werd me toen een demonstratiemodel uit de winkel aangeboden.
Keurig geregeld. Twee dagen later werd de vaatwasser bezorgd en geïnstalleerd. Wij zijn zeer tevreden hierover.

R.JAnsen 10-07-2021

Zeer snelle service en hulp bij het inladen, vriendelijk personeel en een scherpe prijs. Tevreden klant

Melies 10-07-2021

Artikel eenvoudig te bestellen met afwijkende leverdatum en bezorgadres. Vriendelijke service

Teuntje 09-07-2021

Plaatselijk bedrijf, goeie service, korte lijnen. Kortom: met EP ga ik in zee

Daan 09-07-2021

Het ophalen van mijn bestelling verliep netjes, vlot en vriendelijk. Aanrader.

MdH 09-07-2021

een snelle en keurige levering en afhandeling van het gekochte product!Top!

Marco van Ophem 09-07-2021

De winkeltijd van onze eigen EP Beerepoot was verstreken toen de wasmachine stuk ging. Dus er moest snel een ander komen...snel online gekeken naar de beste deal en die was natuurlijk bij EP! Supersnel kwam EP Beerepoot de bestelde wasmachine naar boven brengen en installeren op zijn plek. Goede uitleg gehad van de machine, kortom erg tevreden en fijn dat het door een lokaal bedrijf geleverd werd!

jv 08-07-2021

Via de site van EP toon bergmans in Zeeland heb ik deze TV besteld om dat het kort bij is en altijd goed behandeld .
Deze TV hadden ze niet op voorraad en hebben ze het goed geregeld zodat ik deze TV toch kon krijgen. Toen ze hem kwamen brengen werd ik netjes van te voren gebeld hoe laat ze er waren , dit hadden we ook afgesproken Bij EP in Zeeland
Deze afspraak zijn ze nagekomen (ga zo door)

B Sandkuijl 08-07-2021

De service is 👌 ik werd gebeld voor een bezorgafspraak. En de koelkast kwam op tijd

John 08-07-2021

Had deze firma bezocht via het internet,bestelde zeer makkelijk een liebherr ijskast via hun goede website,de vriendelijke staf nam contact met mij op en zorgde dat mijn bestelling goed werd afgewerkt,kortom de firma beerepoot is een betrouwbare verkoper voor de aanschaf van al u huishoudelijke atrtiekelen,een aanrader voor andere kopers,bezorging is zeer goed gegaan werd van te voren gebeld en staat nu in mijn keuken en in de toekomst zal ik zeker weer een bestelling doen bij ze !!

Yules 07-07-2021

Op zaterdagavond ging mijn tv kapot op de slaapkamer. Voor mij mega balen omdat ik hem dagelijks gebruik. Omdat ik met een beperking zit en met moeite uit bed kan komen. Dus met de tv hielp me dat verschrikkelijk. Oké even niet zo zielig doen, je schrijft een ervaring over ep.nl.
Goed ik zoeken naar een tv 32 inch vond ik groot genoeg. Heb in de woonkamer ook een Philips, dus ging daar een beetje mijn voorkeur naar uit.
Verschillende media verkoopbedrijfen hebben deze te koop, en bij sommige ook zelfs nog goedkoper.
Toch koos ik voor ep.nl. De service is bij ep altijd hoog. De beschrijving van de tv duidelijk. Zondagavond uiteindelijk de knoop doorgehakt en dinsdag werd hij gebracht. Netjes via DHL. Super blij mee. Top service.

Norma 07-07-2021

Ik geef EP een 9 omdat ik zeer tevreden ben over het product dat ik bij hen heb gekocht. Maar vooral om de service. Ben de gehele weg op de hoogte gehouden van wanneer en hoe laat het bezorgd zou worden. Ik mocht zelf de dag bepalen, en in overleg met ze, ook de tijd bepaalt die mij het beste uit kwam.

Han 07-07-2021

Uitstekende service en zeer behulpzaam. Ons vrieskistje werd volgens afspraak keurig op tijd bezorgd door een vriendelijke chauffeur en werkt perfect. Wij kunnen dit adres bijzonder aanbevelen.

Maaike 07-07-2021

Supergoede service en een mooie aanbieding! Ik had mijn EarPods pro online besteld en kon ze snel ophalen in de winkel.

Wessel 07-07-2021

Besteld via het inernet. Werd hierna gebeld door Job, een uiterst vriendelijk mederwerker en die heeft de bestelling doorgenomen, levertijd afgesproken en voorzien van goed advies. Levering was op afgesproken tijd. Aanrader om hier te bestellen.

Gerda 07-07-2021

Online besteld,en zeer tevreden
Snelle service, levering en eerlijk
Zou het zeker aanraden om hier te kopen

Eef 07-07-2021

Wij waren op zoek naar een nieuwe tv en gingen, na enige online verkenning, naar EP. Na een gesprek over onze wensen bleek dat wij helemaal de verkeerde richting op hadden gezocht. Onze wensen sloten precies aan op de Samsung Frame. Ook bij het bepalen van de grootte zijn wij super geadviseerd, want zonder goed advies hadden wij achteraf een te kleine tv uitgezocht.
De service is super!

Nicole van Aalst 06-07-2021

Makkelijk om te bestellen , snelle levering, en netjes verpakt..precies wat ik besteld heb, zeer tevreden met het product!!

Nathalie 06-07-2021

De website is gebruikers vriendelijk.
We werden netjes gebeld voor een leveringsafspraak door EP Verdaas in Oudenbosch.
De levering was goed geregeld en de machine werd aangesloten, goede uitleg over de machine en de oude hebben ze mee genomen.
Kortom alles is van a tot z goed geregeld.

Amanda 06-07-2021

Bestellen ging prima. Bij aflevering werd oude niet meegenomen terwijl dat wettelijk wel verplicht is; en zelfs op de website van EP Swaak vermeld wordt. Nieuwe TV bleek kapot (gebarsten scherm), en die moest ik zelf ergens in gaan leveren (43 inch op mijn fietsje!!). Vervolgens kreeg ik geen bericht dat/wanneer de volgende nieuwe bezorgd zou worden.
Mijn oude tv kwam ook van Swaak, en was ik zeer te spreken over de service; vandaar dat ik weer voor Swaak gekozen had. Maar nu heb ik daar mijn twijfels over...
Officiele reactie van EP.nl 06-07-2021

Geachte mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Ik stuur u een persoonlijke mail toe om toelichting te vragen. Ik kan uw order niet vinden in ons landelijk systeem namelijk.

Kees 06-07-2021

Makkelijk via de site keuze gemaakt, makkelijk besteld en zeer snel geleverd (Binnen 12 uur)!!

G Bizgan 06-07-2021

Erg duidelijk en goede service ,kwaliteit,…ik ben erg tevreden over mijn bestelling…

Ruud 05-07-2021

Een Sony ZH8 besteld bin EP.nl. In 3-en betalen lukte niet online. Dat staat jammergenoeg wel vermeld, maar kan niet online. De belofte was vrijdag leveren, daags erna gebeld het wordt maandag. Niets daarvan! Dus keurig op vrijdag geleverd. Door 1 bezorger welteverstaan. Mijn vrouw moest helpen een 75” tv naar binnen te slepen.

Voor de rest prima ervaring. Makkelijk bestellen en goede prijs.
Officiele reactie van EP.nl 06-07-2021

Geachte heer O,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft een televisie geleverd gekregen door een van onze ondernemers, ik zal uw feedback doorsturen naar de betreffende winkel.