EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1556 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ernst 19-08-2021

Vakbekwame installateur, vaatwasser netjes ingebouwd, alle rommel ook opgeruimd. Helaas een aantal uren later dan de afspraak.
Officiele reactie van EP.nl 20-08-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft de EP:Winkel ook uitgelegd waarom ze later waren? Anders adviseer ik u dit alsnog even na te vragen. Er zijn altijd omstandigheden waardoor vertraging kan zijn, wellicht een andere uitgelopen installatie. Vervelend natuurlijk voor u, maar het zou een verzachtende omstandigheid kunnen zijn.
EP::Klantenservice

PVDD 19-08-2021

Website, bestellen, gebeld worden en afhalen allemaal in een uur tijd. Een fluitje van een cent, zo eenvoudig en snel.

Frank van der Meer 19-08-2021

Ik ben bij EP: W. van der Steen in Bergen binnengelopen voor assistentie bij het vervangen van de accu van mijn HP Spectre 360. Ik had niet het juiste gereedschap en één schroefje van de behuizing was dolgedraaid. Een medewerker van de winkel is meteen aan de slag gegaan en heeft met na enige tijd de behuizing open kunnen maken en de accu vervangen. Ik vroeg wat de kosten waren, maar ik kon zonder iets te betalen mijn PC meenemen! Nou, dat noem ik nou service!

Mandy 19-08-2021

Bezorging van de droger volgens afspraak. Op advies van de bezorgers ook laten aansluiten op de afvoer! Perfecte service dus!

Ad 19-08-2021

Groot assortiment en overzichtelijk uitgestald. Vriendelijk behulpzaam personeel. Servicegericht en attent!

Lucas 18-08-2021

Wasdroger besteld waarbij stond levering 2/3 dagen. Na twee dagen winkel EPTOL IJmuiden gebeld om te horen wat de status is. Droger was geleverd maar beschadigd en retour gestuurd. Nieuwe was onderweg.
Had fijn geweest als EPTOL IJmuiden even contact had opgenomen.
Twee dagen later weer zelf gebeld. Status onbekend. Droger zou die dag binnen kunnen komen maar dat kon pas bevestigd worden nadat hij was afgeleverd.
Ik besloot de order te annuleren. Of ik de volgende dag daar dan even over wilde bellen. Ehh nee ik annuleer bij deze de orde en verwacht creditering van het betaalde bedrag. Na wat druk werd mijn IBAN gevraagd en was het gesprek beëindigd.
Even later werd ik gebeld door EPTOL IJmuiden. De droger was binnen. Hij kon over vijf dagen geleverd worden.
Nou nee dus. Order is geannuleerd en graag crediteren.
Ik heb middels mail dit ook bevestig met het verzoek om mij een bevestiging van de annulering te sturen.
Wederom niets gehoord. Vijf dagen later was het aankoop bedrag teruggestort.
Kortom service meer dan slecht.
Officiele reactie van EP.nl 18-08-2021

Geachte heer S,
Hartelijk dank voor uw bericht. Natuurlijk heel vervelend dat de levering via EP:Tol niet geheel goed is verlopen. Men wilde u echter ook geen beschadigd apparaat leveren en moesten dus een andere voor u bestellen. De leverancier levert helaas niet direct uit, maar daar gaan 1-3 werkdagen over heen. Voor u vervelend maar ook voor de winkel want zij willen u natuurlijk vlot kunnen leveren, helaas hebben veel leveranciers lange levertijden.
Daarnaast is uw geld teruggestort op de 16e augustus, en dat gebeurd altijd pas na bevestiging van annulering vanuit de winkel. Het geld is dan bij ons direct weg, maar verwerking bij uw bank kan dan helaas langer duren.
U kunt er van op aan dat wij als EP: service zeer hoog hebben staan, maar heel af en toe lukt dat niet direct om externe factoren, in uw geval een beschadigd apparaat die de ondernemer u niet wilde leveren.

Ton 17-08-2021

Prijs/kwaltiteitsvergelijking leidde ons naar Faarts,Valkenburg. De nieuwe wasmachine kon - ondanks overstromingsperikelen in Valkenburg - snel worden geleverd: binnen 3 werkdagen.
We kozen voor een totaalpakket: levering op gewenste plek in huis + aansluiten + uitleg. De prijs hiervan was gezien het resultaat van de levering alleszins redelijk.
Prima service van vriendelijke eigenaar/monteur + zoon, gedegen advies en uitleg, en goede nazorg (levering van TwinDos-flacons die 2 dagen later alsnog werden bezorgd) verbaasden ons positief: zó kan het dus ook!

Gerrit 17-08-2021

ik heb deze winkel in eerst instantie op de gunstige prijs uitgezocht.
Het artikel (wasdroger) was niet op voorraad waar wij een keurig mailtje van kregen maar binnen 2 dagen kregen we al bericht dat de droger binnen was er werd telefonisch een afspraak gemaakt wanneer hij gebracht kon worden en werd keurig op de afgesproken tijd gebracht.

Y.S. 17-08-2021

EP is dicht bij huis. De prijzen zijn meestal goed en de service is persoonlijk.

Michiel 16-08-2021

Wasmachine gekocht. Snelle en correcte levering, keurig op plaats neergezet en oude machine meegenomen.

Toon, Best. 16-08-2021

EP Rickelman Best heeft een prima voorlichting m.b.t. Productinformatie en prima levering.

Kitty 16-08-2021

Ik heb een huistelefoon gekocht via de webshop. De bezorging was al de dag na bestelling. De telefoon was heel goed verpakt en er was een duidelijke Nederlandse beschrijving.

Jim 16-08-2021

Overzichtelijke site en uitstekende service.
Kwamen precies op tijd en hebben de vaatwasser perfect geplaatst.
1e keer maar zeker niet de laatste keer dat ik bij EP ga bestellen

John 16-08-2021

Van te voren overlegd met EP Terpstra in Dokkum over de voorraad van een bepaald type koelkast. Hier snel antwoord op gekregen en zelfs 's avonds al geleverd!

Sjaak 15-08-2021

Goeie service, en dichtbij. Makkelijke site om te bestellen. En al vaker goede ervaring met deze winkel gehad.

Marcel willems 15-08-2021

Zeer nette en snelle service en zeer vriendelijk personeel. Ik.zou hem zeker aanbevelen

Desley 15-08-2021

Nooit geen problemen altijd netjes optijd 😁😁,en als er iets niet goed is, is de service ook super geregeld ik koop hier bijna alles qua elektronica

A.T. 15-08-2021

we zijn netjes en goed geholpen.
voor de bezorgingtijd zijn we netjes gebeld.
en perfect geholpen door de bezorger.

Shay 15-08-2021

Super site ! Heb mijn spullen allemaal van ep leveren snel en netjes , alles is heel .
Ik ben blij met EP :)

Ricardo 15-08-2021

Een Sonos Roam besteld, en werd de zelfde dag al opgestuurd. Volgende dag had ik het in huis.
Prima en efficient!

j. Faber 15-08-2021

Fantatische shop, goed overzichtelijk en prima op tijd wat betreft de printers die zij geleverd.

Dikkie 15-08-2021

Slechte levering
Zou tussen 12 en 16 geleverd worden. Komen keer om 17:45.
Officiele reactie van EP.nl 16-08-2021

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Natuurlijk heel vervelend als een levering niet gaat zoals gepland, maar daar kunnen altijd verschillende redenen aan vast zitten, dat is niet beinvloedbaar natuurlijk. Was u wel op door de chauffeur gebeld dat het iets later zou worden? Ik nodig u van harte uit een mail te sturen naar de klantenservice, wellicht kan ik iets voor uw verduidelijken.

Sybren 14-08-2021

Fantastische afhandeling van aankoop vaatwasser. Vriendelijke ontvangst met koffie. Service op en top om aflevering gedaan te krijgen.

irene 14-08-2021

winkel dicht in de buurt, makkelijk parkeren.
hebben een digitale radiotuner van het merk quantis qe 317 de eerste haperde, de verkoper kwam deze omruilen bij ons thuis. de tweede vergoed gekregen, deze haperde ook.
hij werd terug genomen. een philips TAM 3505/12 gekocht deze is naar wens. de Servisch van Ep Beerenpoot hebben wij als goed ervaren

Troya 14-08-2021

Beerepoot Bovenkarspel eenvoudig omdat die winkel dichtbij is en
we niet iets 'groots' nodig hadden ...

Deze winkel is okay, beetje 'duf' inclusief de bediening
bij aankoop geen -Beerepoot garntie- benoemd etc...

Product direct maa naar huis genomen ...
Officiele reactie van EP.nl 16-08-2021

Geachte heer, mevrouw,
Hartelijk dank voor uw feedback. Heeft u dit ook besproken met de winkel? Ik adviseer u dat dan alsnog te doen, wellicht kunnen zij nog iets voor u betekenen.