EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Maria 19-05-2021

Alhoewel ik een paar dagen geleden al een beoordeling heb gegeven dan nog maar een keer
Prima service en prima prijs. Vriendelijke klantenservice. Erg goed geholpen

Paul Van hooydonk 19-05-2021

Zeer duidelijke website.
Klantenservice is zeer vriendelijk.
Als er iets is goed meedenken en een oplossing vinden.

EP 19-05-2021

Ik doe graag lokaal mijn boodschappen en had de stofzuiger online uitgezocht maar in de winkel opgehaald

a.j koning 19-05-2021

Altijd prettig winkelen in Volendam bij Ep goed advies vriendelijk personeel .

Gökhan Yaka 19-05-2021

Mijn bestelling (inbouw oven) zou binnen 3 werkdagen geplaatst worden maar dit werd tot 2 maal toe verplaats naar bijna 1 week verder omdat ze de ove niet op voorraad hadden. Ik werd er goed op de hoogte van gehouden en de monteurs die de oven kwamen plaatsen waren aardig en legde alles goed uit.

Erwin 18-05-2021

Overzichtelijke site. Leveringsbelofte (voor 22.00 uur besteld, volgende dag in huis) klopt helaas niet. Product voldoet en klopt met de beschrijving.
Officiele reactie van EP.nl 19-05-2021

Geachte heer L,
Hartelijk dank voor uw feedback. U heeft met onze logistieke partner een afspraak gemaakt zie ik voor uitlevering op de 14e. Zij doen dat niet uit eigen beweging, altijd in overleg met u als consument.
Veel gebruiksgemak van uw wastoren!
EP:Klantenservice

Josina Jonker 18-05-2021

Zeer klantvriendelijk. Behulpzame medewerkers, ook thuis bij de installTie van de tv, niets was te veel. Goede uitleg gebruik tv

Bertram 18-05-2021

Een inductiefornuis besteld.
Werd keurig op afspraak geleverd.
En over het financiële deel werd ook niet moeilijk gedaan.
Top service dus van EP

Leonie 18-05-2021

Netjes afgehandeld, duidelijke website. Goede en snelle levering. Goed overleg wanneer ze iets konden afleveren. Zelf de aflevering is netjes gedaan.

Miedema 17-05-2021

Heldere website. Goede service en billijke prijzen.
In het verleden ook al eens een bestelling geplaatst die vlot en correct werd uitgevoerd door EP Van Houwelingen in Brandwijk.
Gemak van online bestellen en voordeel van fysieke winkel voor eventuele service na aankoop.

Paul 17-05-2021

Ondanks dat het bestelde artikel op de site niet direct op voorraad was. Werd hier goed over gecommuniceerd en de gemaakte beloften nagekomen.

Diede 17-05-2021

Goede communicatie na de bestelling en het product was zeer snel geleverd. Zeer tevreden!

Winfried De Graaf 16-05-2021

Besteld en volgende dag bezorgd top 👍 goed geïnformeerd via mail. Mooie internet site en gelijk de actuele voorraad zichtbaar

Marianne SW 16-05-2021

Zeer snel geleverd
Alle leverinfornatie compleet
Tweede aankoop deze maand. En weer top
Zeer aan te bevelen

Elle HVS 16-05-2021

Als altijd is het goed kopen bij Toon Bergmans in Zeeland. Vertrouwd, vriendelijk, staan altijd voor je klaar. Bij bellen meteen een heus persoon aan de lijn die verstand van zaken heeft en geen keuze menu met wachtrijen. Perfect!

Ineke millesen 16-05-2021

Was een makkelijke website, kon alles goed vinden.Ben daarna goed geholpen en ben blij met de aankoop.

Cindy 16-05-2021

We waren toe aan een andere tablet. Aangezien onze zoon de vorige serie van de Samsung A7 heeft wisten we al welke tablet we aan wilden schaffen. We hadden natuurlijk naar een van de bekende grote bedrijven kunnen gaan of via hun site bestellen, maar de kleinere ondernemers hebben onze voorkeur. Daar ben je nog een klant ipv een nummer. Tot onze grote verbazing was de tablet bij EP ook nog een stuk goedkoper. De verzending was erg snel netjes verpakt.

Hans 16-05-2021

Had een printer online besteld en werd binnen een kwartier gebeld dat het klaar stond. Het stond al klaar bij de kassa toen ik in de winkel was. Erg attente en vriendelijke verkoper. Voor mij dus een 10 waard

Claudia 16-05-2021

Fijne website om te zoeken. Ik heb zo mijn wasmachine gevonden die ik nodig had.

Levering was ook super. Ik kreeg een telefoontje wanneer de levering plaats kon vinden ect.
Zelf was de bezorger iets eerder aanwezig en ik nog niet in het huis en heeft hij netjes gewacht! Echt top.

Installatie ect ging super. Vriendelijk geholpen en duidelijke uitleg.

Ik ben 100% tevreden!

Ingrid 16-05-2021

Goede prijzen en goede service. De winkel in Bergen heeft een lange geschiedenis. Fijne eigenaren. Deze keer levering via de website. Artikel was nog maar 1 dag in de aanbieding. Kon dus niet langs de winkel omdat maandag de aanbieding voorbij zou zijn. Goede levering. Zelf installeren van de TV was eenvoudig. En weet dat ik bij problemen eventueel kan terugvallen op de fysieke winkel. Een fijn idee.

T. Valk 15-05-2021

Het is een zeer gebruiksvriendelijke site. Het zoeken naar een artikel is makkelijk en duidelijk. Er wordt snel geleverd. Ik ben zeer tevreden.

Gert-jan 15-05-2021

Top service, de winkel bood aan om alle producten snel thuis te bezorgen. Kon daardoor snel genieten van prachtig geluid!

Anne 15-05-2021

Top service en snel geleverd.
Goede uitleg gegeven en de oude machine is retour meegenomen.

Jeroen 15-05-2021

Er was iets mis gegaan met de bestelling. Werd meteen opgelost. Zelfde dag had ik het artikel alsnog ontvangen. Fijn dat je als klant zo geholpen wordt.

Henk 15-05-2021

Snelle levering tegen zeer concurrerende prijs. Goede service en vriendelijk personeel