EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

MBlokland 08-04-2021

Precies gezocht wat we vonden, een koel-vriescombinatie met veel vriesruimte,
Besteld via internet en aantal dagen later netjes thuisbezorgd.
We zijn erg tevreden

Nils 08-04-2021

Zoals altijd bij ep verdaas in Oudenbosch erg goed geholpen, bestelling soepel afspraak plannen zonder rompslomp en levering imcl installatie door aardige en kundige monteurs

Suzanne 08-04-2021

Zeer tevreden over de service. Wasmachine online besteld, met een goede aanbieding.Daarna telefonisch afspraak gemaakt over levering. Kundig personeel en goede uitleg gekregen over wasmachine.
Zal EP zeker aan vrienden en collega’s aanraden

Van Lente 07-04-2021

Super snel geleverd, eenvoudig te bestellen en goed op de hoogte gehouden over de voortgang van levering

Fleur 07-04-2021

Makkelijk, snel en betrouwbaar is de levering uitgevoerd.
Door ontvangst van de digitale folder werd ik geattendeerd op een actie en aldus bestelling gedaan.

Peter Kool 07-04-2021

Toch veilige en snel aan je spullen en of apparatuur komen kleine dingen gewoon afhalen scheelt weer kosten en de grote toch lekker laten bezorgen top EP.

Alie 07-04-2021

Wij kijken altijd eerst bij EP Beerepoot of deze het product hebben ? zo ja dan is voor ons de koop al besloten .
de service en klant vriendelijkheid is daar de gewoonste zaak

Maria 07-04-2021

Onze wasmachine ging stuk, en met gezin van 5 moest er snel een nwe komen.we zijn voor de zekerheid van Miele gegaan. Omdat het een dure uitgave is welke we niet achter de hand hadden, gekozen voor payin3 service de EP.nl aanbiedt. De site is zeer gebruiksvriendelijk. Omdat met het paasweekend geen orders verwerkt werden, de volgende dag gebeld of het mogelijk was om de wasmachine op te halen om dat de nood hoog was. Klantenservice is top, Ik werd heel goed geholpen en ze hebben kunnen regelen dat de wasmachine de volgende dag al opgehaald/geleverd kon worden.
Ik raad EP.nl dan ook zeker aan.

Msol 07-04-2021

Na de bestelling keurig gebeld om een leveringsafspraak te maken. Op dag van levering mail met tijd ontvangen. Prima op tijd geleverd 👍

Marian Koevoets 06-04-2021

Altijd vriendelijk, snelle levering kortom zeer tevreden . Zowat heel de familie shopt bij Verdaas al jaren jaren lang. Het gewone is wat ons aanspreekt

M.maus 06-04-2021

De medewerkers van EP zijn altijd klantvriendelijk en weten precies welk apparaat bij je past door goed door te vragen.
Ook prijs/kwaliteit zijn ze scherp
Wij zijn erg tevreden.

Jan K 06-04-2021

Prettige winkel waar het plezierig kopen is en met goede service. Ook op deze manier de lokale middenstand steunen.

Bjorn 06-04-2021

Ik heb vorige week een koelkast besteld binnen een dag kreeg ik telefoon van ep voor een datum wanneer ze konden leveren netjes afgeleverd en de oude meegenomen top service en makkelijk via de site te bestellen

Erno 06-04-2021

Duidelijk bestelproces, snelle service en levering. Goede nazorg en communicatie over de voortgang tijdens het proces.

Jacinta 06-04-2021

Zeer gebruiksvriendelijke site, duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering, we werden gebeld wanneer we het bestelde artikel konden verwachten, datum en tijd werden netjes afgesproken. Wij zijn erg tevreden over het geleverde artikel. Werd netjes binnen geplaatst en oude product ging mee retour. Heel fijn! Wij zijn niet voor niets al jaren klant bij Groot Zevert!!

Arjan Fonkert 06-04-2021

Het product voor 20.00u besteld de volgende morgen netjes afgeleverd. De services van EP Corona is sowieso goed, ik spreek uit ervaring.

Petra 06-04-2021

Ik kon makkelijk het artikel vinden dat ik zocht, en van alle sites die ik had bezocht de goedkoopste (iig van wat ik zocht).
Het afhandelen van de bestelling ging vlot eveneens als de bezorging ervan.
Ik ben zeer tevreden.

Has 05-04-2021

Ik was opzoek naar een gasfornuis en kwam toevallig EP site tegen. Ken de winkel niet nooit wat besteld en dit was de eerste keer. Super blij met mijn aankoop. Netjes bezorgd. Telefonisch vriendelijke medewerkers. Ik ga vaker bestellen bij EP: die doet het!!!!!

Brederveld 05-04-2021

Bij eerdere aankopen netjes en keurig geholpen goede service. Mijn laatste aankoop via hun website ben ik minder te spreken volgens hun site product aanwezig, bij het afhalen niet aanwezig nu zijn we tien dagen verder nog steeds niets ontvangen.
Officiele reactie van EP.nl 06-04-2021

Geachte heer Brederveld,

Hartelijk dank voor uw bericht. Ik ga ervan uit dat u ook al contact hebt opgenomen met de leverende EP:Winkel? Zo nee, dan adviseer ik u dat te doen. Ik laat de winkel ook weten dat u wacht op uw levering.
EP:Klantenservice

Reinier Verbeek 05-04-2021

Gebruiksvriendelijke site, makkelijk te vinden en te selecteren tussen de verschillende mogelijkheden en produkten van verschillende fabrikanten. Keurig gebeld voor een ophaalafspraak. De winkel om de hoek die ook via Internet klantvriendelijk is ingesteld.

Petra 05-04-2021

Een hele goede service, na mijn bestelling van de afzuigkap is er eerst iemand bij mij thuis geweest om vooraf op te meten. Heel goed want ik had een vereerde maat besteld. Super service!

Hammy Kostelijk 05-04-2021

EP Elburg is voor ons een hele fijne winkel, je wordt heel fijn geholpen. Niets is te veel! En zeer goede service.

Linda 05-04-2021

Goede en snelle levering. Zeer behulpzaam personeel. Alles was goed geregeld.

Andre 05-04-2021

Ik ben onder de indruk van de werkwijze van EP. Niet alleen de snelle be- en afhandeling was dik in orde, maar tevens de communicatie naar de klant toe is een verademing vergeleken met andere webshop. Naast de soepele betalings mogelijkheid via in3, wordt je ook prima op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Zelfs de levering geschiedde sneller dan verwacht. Kortom: een aanrader.

H.Schievink 04-04-2021

Binnen een dag het gevraagde geleverd! Een mooie INVENTUM stofzuiger! Werkt goed en is heel licht. Bovendien compliment voor gebruikte materialen: Hergebruik. Goed voor milieu en aardopwarming!