EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1661 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Bianca Schothuis 06-05-2021

Ik heb een koelkast besteld, werd snel en netjes binnen afgeleverd, en wat vooral voor mij de doorslag gaf om bij EP te bestellen is dat het in 3 termijnen zonder rente of boete betaald kan worden. Ik zal hier zeker vaker bestellen als er een apparaat kapot is, want zoals zovelen ben ik mijn baan kwijt geraakt door corona, en is het op het moment niet mogelijk om zomaar ineens een paar honderd euro te betalen. Ik ben gewoon blij met de goede prijs/kwaliteit verhouding en hele goede nette service.

Susanne 05-05-2021

Makkelijk besteld en betaald via de website en ook het ophalen verliep vlot.

Alice 05-05-2021

Na aanschaf bleek dat mijn stofzuiger niet makkelijk schoon te maken was. Omdat ik echter de stofzuiger getest had mocht ik hem daarom niet meer inleveren...
Officiele reactie van EP.nl 06-05-2021

Geachte mevrouw,

Hartelijk dank voor uw feedback. Het is vervelend te horen dat u teleurgesteld bent dat de stofzuiger niet retour ingenomen kon worden. In onze voorwaarden staat vermeld dat u tijdens de bedenktijd een product mag testen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. Voor stofzuigers betekent dit dat de zuigkracht getest mag worden, maar er mag niet daadwerkelijk mee stof gezogen worden. Helaas kunnen wij de stofzuiger daarom niet retour nemen.

EP: Klantenservice

Ronald 05-05-2021

Was een goede winkel en een goedkope prijs, wel was de verzending een beetje lang. We zijn er wel netjes over geïnformeerd.

Hannieke 05-05-2021

De bestelling ging goed en vlot het brengen van onze nieuwe koelkast ging ook goed en netjes op tijd

Ludo Kessels 05-05-2021

goed personeel en goede prijs. Kreeg telefoontje toen de online gekocht artikel binnen was.

Anne Wolting 05-05-2021

Snelle en correcte levering, chauffeur was vriendelijk en behulpzaam bij de aflevering van de wasmachine.

Eelco 05-05-2021

Prima shop, ik winkel altijd fijn bij EP. Deskundig advies en de prijs is conform de andere winkels.

Karin 05-05-2021

Goede en snelle service , ook via internet, en ze zijn betrouwbaar en goede uitleg

Ramin 05-05-2021

Prima , snel geregeld en geen gedoe bkr. Snelle levering en naar boven gebracht zonder extra kosten. Ben zeer tevreden 😊

J.Ligtermoed 05-05-2021

Goed product, goede prijs, snel, het product was op voorraad. Tevens: Koop Lokaal!!!

JohnHarold 05-05-2021

Snel en vlot in huis, na 2 dagen de online bestelling te hebben besteld in huis. Zeer goed verpakt, een plus voor de gerecyclede verpakkingen! Kortom om super geregeld!

Ger 05-05-2021

EP gekozen voor de goede kwaliteit-prijsverhouding. Bestellen ging makkelijk, levering ging soepel. Vooraf nam de transporteur contact op. Chauffeur was behulpzaam. Al met al een aanrader.

Erna 05-05-2021

Overzichtelijk.
Goede acties
Komt afspraken na.
Goede verpakking van de spullen.

Tim 05-05-2021

Zeer snelle verzending. Goede service.
Producten zoals omschreven. Na enkele uren na de bestelling al telefonisch contact dat de bestelling klaar stond en eventueel al afgehaald kon worden.

Mirjam 05-05-2021

Super tevreden over de service van EP.
Besteld via internet en gelijk de volgende dag een telefoontje wanneer ze het konden bezorgen.
Heel erg tevreden

Maaike 04-05-2021

Het online bestellen ging niet helemaal goed. Maar na contact met klantenservice te hebben gehad ging het goed. Snelle en goede levering. Mooi product voor een fijne prijs

D.J. Vorstelman 04-05-2021

Heldere online shop. Duidelijke en scherpe prijzen. Keurig verpakt en goede info over de bezorging.

Wendy J 04-05-2021

Vaste klant bij EP Tummers. Eerlijk en deskundig advies, mooie aanbiedingen en fijne service.
2 weken terug online stoomgenerator strijkijzer gekocht. Deze was een dag later al binnen! :)
Ik trof enkele lichtelijke gebruikerssporen aan, het leek alsof het apparaat al lichtelijk gebruikt was. Hierover contact opgenomen en het apparaat werd gewoon omgeruild. Nu naar alle tevredenheid een nieuw strijkijzer ontvangen.
Mogelijk dat een vorige besteller het apparaat gebruikt had en weer terug in de verpakking had gestopt, dus dat leg ik zeker niet bij EP Tummers neer.

Zeer perfecte afhandeling en service wederom, hartelijk dank!

Stef 04-05-2021

Keurige nette bezorging , bezorger was mooi op tijd zoals afgesproken en bracht de televisie tot in de huiskamer want alleen is dat niet te doen dus de hulp was erg fijn.
Ook de scherpe prijs en het goede telefonisch advies is iedereen aan te raden.
ik zou zeggen doe je voordeel ermee daarom door mij zeer warm aanbevolen.

Mark 04-05-2021

Beste,

Ook deze keer weer goed geholpen door team Sneek/Harlingen (mensonides), personeel neemt altijd de tijd om dingen goed met de klant door te nemen.

Ik heb hier al diverse apparatuur gekocht, meestal is een goede (combi) deal wel te realiseren.

Tevens ook belangrijk is de enorm goede aftersales, soms moet men er wel eens (helaas) gebruik van maken bij een defect maar dit wordt altijd perfect opgelost door EP!

Service staat hoog in het vaandel bij EP Mensonides een aanrader dus!

Mvg,

Mark

Alida 04-05-2021

Goede aanbieding, snelle levering en keurig verpakt.
Ik ben blij met mijn nieuwe stofzuiger

Dirk 04-05-2021

Lokale winkel, dus dichtbij en je geld gaat niet naar een of andere internationale dozenschuiver. Vriendelijk en servicegericht.

Guus 04-05-2021

geweldige shop, goede service, snel antwoord op je vragen, je wordt goed geholpen

Jantinus 04-05-2021

snelle service, 's middags besteld en dezelfde dag 's middags geleverd. Top!! Heel blij mee!