EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1658 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

HP Hoekstra 18-06-2021

De snelheid en de prettige manier waarop ik ben geholpen heeft mij doen besluiten om een nieuwe order te plaatsen

Dirk 18-06-2021

Na een lange levertijd eindelijk mijn product mogen ophalen .
Personeel was aardig en netjes en ben dus ook keurig geholpen .
Niet meer verwacht dat het nog geleverd zou worden maar keurig een sms ontvangen.

P.Arts 18-06-2021

Bij aflevering van daylong ventilator, werd deze door zeer vriendelijke monteurs in elkaar gezet. Was voor hen geen probleem. Had ik dit zelf moeten doen dan ????
Boelaars zeer fijne zaak. Gezien onze leeftijd altijd genegen een goede hulp en uitleg

Henk van der Linden 18-06-2021

Een heldere, goed beschreven keuzemogelijkheid. Een faire prijs en correct en snel bezorgd!

H.T.H. 18-06-2021

EP is een prettig winkel die op dit moment wat te klein is maar gelukkig verhuizen ze binnenkort naar een prachtige locatie aan het Normandiaplein in Sneek waar een veel grotere winkel van EP komt.

Ik heb hier een Sonos Subwoofer besteld via hun website en kon deze de volgende dag al afhalen. De medewerker was erg vriendelijk en meedenkend. Dit is voor mij een pluspunt.

Al met al ben ik zeer tevreden over het product en de persoonlijke behandeling. Ik vind ook dat veel meer mensen de plaatselijke MKB op deze manier zouden moeten ondersteunen.

Mirjam 18-06-2021

Ik heb vorige week mijn wasmachine ontvangen. Geleverd door nette en correcte monteur. Goed gebruiksadvies gekregen. Daarnaast prima communicatie na plaatsing van bestelling online. Verder is de wasmachine bij deze winkel het goedkoopst.

Monique 18-06-2021

Snelle bezorging. De bezorger belde me zelfs om te vragen waar hij het pakje moest afgeven, door bouw van huis namelijk niet echt duidelijk.

Erwin 17-06-2021

Snel en simpel bestellen en ook snel geleverd. Volgende dag al binnen.

Product exact zoals omschreven

Mickay 17-06-2021

Er goede service en zelfs als de leverancier het probleem niet oplost regelen hun het wel. Top dikke 10

J. Koppes 17-06-2021

Koffiezetter s’morgens besteld en ging er van uit dat ik het de dag erna zou kunnen ophalen. S’middags een SMS dat hij al klaar stond.
Snel geregeld

Van hengel 17-06-2021

Goeie service van de heren ! Ik zou deze winkel aanraden! Het is echt geld waard en de service super

Harry Koster 16-06-2021

Goede service en snel en goed geleverd Product is zoals beschreven . Vriendelijk geholpen.

Sabine 16-06-2021

Snelle service en prima prijs. Had wel iets meer productinformatie willen kunnen lezen op de site.

KoningW 16-06-2021

Het was geen naadloze ervaring. Ik heb iets gekocht online en moest het bij één van de winkel retourneren. Daar begrepen ze het proces niet helemaal en pas na het namailen een paar dagen later kreeg ik een bevestiging.
Officiele reactie van EP.nl 17-06-2021

Geachte heer Koning,
Hartelijk dank voor uw feedback. In principe weten onze EP:Winkels wel het proces omtrent retouren, wellicht had u te maken met een nieuwe medewerker. Natuurlijk niet prettig voor u, maar kan gebeuren.
EP:Klantenservice

Jo 16-06-2021

Hier een Liebherr vriezer gekocht via de website, dit ging heel gemakkelijk.
Daags erna werd er al contact met mij opgenomen ivm levering enz.
Werd op de afgesproken dag van levering uurtje van te voren gebeld, de aflevering ging prima en apparaat werd in overleg geplaatst, oude vriezer werd meegenomen....toppie.

Sandra 16-06-2021

Super duidelijk, overzichtelijk en eerlijke prijs en daarnaast nog snelle levering. Top.

Alex 16-06-2021

Keurige benadering door installateur. Covid 19 regels gehanteerd. Duidelijke afspraak gemaakt en keurig op tijd. Vaatwasser vakkundig geinstallerd en begrijpelijke uitleg werking.

Marianne 16-06-2021

KLNTVRIENDELIJK, RUIME SORTERING, GOEDE PRIJS/KWALITEIT VERHOUDING, GOED BEREIKBAAR, GOEDE SERVICE.

Grondsma 16-06-2021

Ik werd een dag voor afgesproken levering gebeld om aan te geven dat het personeel in quarantaine moest en dat er een kans zou bestaan dat ze het bestelde artikel niet op afgesproken datum konden leveren.
Vervelend maar niets aan te doen.
Medewerker gaf aan bezig te zijn met een ander bedrijf om alsnog de bestellingen uit te leveren.
De volgende ochtend werd ik weer gebeld om aan te geven dat ze een andere partij hadden geregeld en we alsnog de levering gingen ontvangen.

Nette duidelijke communicatie, zeer servicegericht en heel fijn dat EP de moeite heeft genomen om een ander bedrijf in te huren om de leveringen te doen.
In ons geval erg prettig omdat de oude koelkast was overleden en we echt de nieuwe nodig hadden.
Wij bestellen zeker opnieuw bij EP!

Casper 16-06-2021

Op zondag online besteld en maandagochtend werd mijn tv al geleverd door 2 aardige medewerkers.

Ron 16-06-2021

Vandaag Samsung tablet gekocht perfect gehopen met deskundige medewerker.

A v/d Berg 16-06-2021

Goede medewerkers die mee denken en advies geven en een goed assortiment van goed maar ook betaalbaar

Trudyjan 15-06-2021

Fijne winkel waar je goed geholpen wordt. Ik raad iedereen deze winkel aan.

Wim Onrust 15-06-2021

Keurig op tijd geleverd en de oude machine meegenomen, klasse hoor, de nieuwe machine is alweer in bedrijf en tot tevredenheid

tissie 15-06-2021

De betrouwbaarheid van een goede winkel en een overzichtelijke webshop. Hier kan je makkelijk apparaten opzoeken en vergelijken om snel en eenvoudig een keuze te kunnen maken is heel belangrijk. Betaalgemak en wordt keurig de volgende dag thuis afgeleverd.