EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1662 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Frank Greuter 10-05-2021

De TV welke ik had besteld kwam later binnen als gepland maar ik werd hier keurig over geïnformeerd. ook kreeg ik de optie om de order te annuleren maar was voor ons niet van toepassing. tevens ben ik netjes geholpen aan de telefoon door de medewerker welke mij advies had gegeven over welke tv ik moest kopen. heel netjes dat er nog bedrijven zijn die een eerlijk advies geven.

Miranda 10-05-2021

Het personeel denkt mee en geeft een prima, adequate service op maat!
Klantvriendelijk!Ik raad het iedereen aan om daar te kopen.

JH 10-05-2021

Na lang getwijfeld te hebben over welke aanbieder ik moest kiezen voor de koop van mijn wasmachine, ben ik voor E.P gegaan. Dit mede door de vele goede reviews en de goede naam. Ook was het in 3x keer betalen een erg handige keuze. De levering was snel en vakkundig en daardoor ben ik erg tevreden met de service! Op naar de volgende :)

Moyad 10-05-2021

Goed. Betaalbare prijs. Komt overeen met specificaties. Praktisch.Makkelijk in gebruik. snelle levering

Jan 10-05-2021

Een nieuwe wasdroger gekocht bij EP met top service belden van tevoren wanneer ze de wasdroger leverden.
Bij aankomst gelijk naar zolder gebracht en daar hebben ze hem aangesloten.
En toen een korte maar duidelijke uitleg gekregen.
Echt helemaal top ben er blij mee droogt super!
Bedankt EP Brandwijk

piet 10-05-2021

Altijd goede service en dicht bij erg klantvriendelijk en heel goede uitleg en kijkt met je mee welk product het beste is voor jou in gebruik.

Hans 10-05-2021

Bestelling is prima afgehandeld en bezorgd, keurig op tijd. Koelkast is op zijn plek gezet, aangesloten en de oude is meegenomen.

Pien 10-05-2021

We hebben een zwarte vaatwasser gekocht. Deze was echter niet meer op voorraad en waarschijnlijk ook niet meer leverbaar. Zonder problemen werd het exemplaar uit de winkel voor ons klaargezet en konden we deze komen ophalen.

Lianne Loonstra 10-05-2021

Eerste aankoop via EP maar zeker niet de laatste! Echt een super goede service. Tv gekocht via de site en de volgende dag werd ik direct gebeld. Tv was bij hun niet meer in de winkel maar ze gingen deze uit een ander filiaal halen. Evengoed binnen drie dagen in huis. Netjes bezorgd en werd nog duidelijk gemeld dat de bon ook garantie bewijs is en de doos nog even bewaren. Overigs ook een top service dat je na aankoop evengoed nog een verzekering kan nemen voor een mooie prijs.

Netty 10-05-2021

Via track en trace was de bezorging goed te volgen. Vlotte levering, en ik ben tevreden over het artikel, een koffiezetter. Minpuntje: kleine elektrische apparaten worden niet meteen mee teruggenomen, moet je toch weer zelf ergens gaan inleveren.

Hans 10-05-2021

Bestelling via internet gedaan. Al snel werd door de winkel contact opgenomen en is de bestelling keurig volgens afspraak snel geleverd.

Tako 09-05-2021

Ik kreeg onlangs een folder waarin een TV stond die ik graag wilde hebben. De TV was vanaf een bepaalde datum in de aanbieding. Dag tevoren besteld (Voor de aanbiedingsprijs) en de TV werd een dag later al bezorgd.

Jenny 09-05-2021

Gemakkelijke en duidelijke site om te bestellen. Aangegeven dat ik mijn bestelling op wilde halen in een EP winkel. Binnen een uur bericht terug dat mijn bestelling klaar lag om af te halen.

Joke van Lieshout 09-05-2021

Zeer deskundig en vriendelijk personeel/medewerkers/eigenaren.
Goede service. Ervaring met wasmachine / droger en nu Miele stofzuiger.

Gayral 09-05-2021

Vriendelijke mensen, goede service, hebben al meerdere apparaten voor onze familie geregeld.

Soraya 09-05-2021

Snelle levering, goede communicatie en advies gekregen. Top bedrijf. Ze denken zelfs met je mee en geven dan nog extra service & advies

LarsOlav 09-05-2021

Duidelijke communicatie. Ben netjes gebeld over een kleine vertraging. Zeer vriendelijk en nette behandeling, top!

Oostenenk 09-05-2021

Afgelopen maand een lg tv gekocht..bij mij afgeleverd..en aangesloten..goede service..en wat een prachtig beeld..zeer tevreden.

Richard 09-05-2021

Online besteld en afgehaald! Goede service en vriendelijke medewerkers. Ze hebben nog assistentie verleend met de promotieactie van Samsung ,heel fijn!

Rudolf 09-05-2021

De website is goed en duidelijk opgezet.
Bij bestellen, zie je snel waar een winkel dichtbij is.

Contact met de winkel in Oudeschild gehad en een perfecte service. Snel antwoord en een super levering.

Erwin 08-05-2021

Bij bezoek aan de lokale EP winkel in Beesd vriendelijk geholpen en goed geadviseerd bij het vinden van een geschikte vrieskist.
Helaas was de volgende dag leveren door de lokale winkel niet mogelijk maar op hun advies besteld op EP.nl waar levering de volgende dag wel mogelijk was.
Netjes geïnformeerd over de levering en zelfs een telefoontje met hoe laat ik ze kon verwachten.
Goed advies, goed geïnformeerd, snel geleverd en product voldoet aan de verwachtingen.

Ovenator 08-05-2021

Goede keuzemogelijkheden en prijsaanduiding. goede levering, duidelijke afspraak. Wel dag later dan beloofd.

Peter 08-05-2021

De service van EP Baas is altijd oke. Komen aan huis installeren en doen dat vakkundig. Als je dat vertrouwen dan eenmaal heb dan blijf je bij die winkel

Anja Wijenberg 08-05-2021

We hebben snel kunnen bestellen , maar de wasmachine werd “nog sneller” geleverd.

Top

Edward 08-05-2021

Via de website van EP snel en makkelijk een Denon soundbar besteld.

De soundbar zou bezorgd worden door DHL, alleen raakte ze deze kwijt...

Contact opgenomen met EP van Houwelingen in Brandwijk en hun hebben het super opgelost, ze hadden ze nog op voorraad staan en gezien ik geen vertrouwen meer had in de bezorging van DHL deze zelf bij hun opgehaald.

Super service van ze en zal in de toekomst zeker terug komen bij EP van Houwelingen.

Nu genieten van de Denon soundbar welke ook zeker een aanrader is, erg tevreden over!