EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1652 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik kortsmit 10-04-2021

Top sevice. Zeer klantvriendelijk en prijs / kwaliteit is super. Het leveren en aansluiten van het eventuele apparatuur is top.

Rik 10-04-2021

Televisie besteld op de webshop beschrijving is goed en duidelijk verder is alles netjes op tijd afgeleverd

Jan 10-04-2021

Snelle service, en na een belletje ivm verkeerd adres keurig op tijd afgeleverd op het juiste adres

Gertjan 10-04-2021

Enorm goed geholpen. Op een dinsdag een bestelling gemaakt om 10uur in de ochtend en 6uur ‘s middags werd mijn pakketje al bezorgd.

Dideric Lock 10-04-2021

Super geholpen door Sander bij EP in Oudeschild (Texel). Veel informatie gekregen en zo tot een goede aankoop gekomen. Vervolgens na aankoop ook goede service achteraf met de installatie.
Erg tevreden!!

Berto 10-04-2021

Uitstekende helpdesk, scherpe prijs en snelle levering! EP is ook online een goede keuze!

Guido 10-04-2021

ten eerste! was een geweldig mooie tv die philips one 65 inch! echt een beest gewoon!! zo ontzettend blij mee! nadat ik hem besteld had werd er na 1 uur al gebeld om een bezorg afspraak te maken, Volgende dag voor 13:00 al geleverd! echt helemaal top! bezorger was super vriendelijk! Zoek niet veder maar bestel op ep.nl! jullie hebben sowieso een nieuwe klant erbij! Thanks! :)

Jacob 10-04-2021

Het is een duidelijke website, eenvoudig bestellen. Aflevering goed en op tijd.

Ruudl 10-04-2021

Repeater voor Fritz!box router besteld.
Goedkoper dan elders én heel snel geleverd!

Sofyan 10-04-2021

Ze waren erg helder in hun (digitale) communicatie en hebben ons van uitstekend advies voorzien.

Onze Philips OLED tv werd super snel bezorgd door een onwijs vriendelijke bezorger!

S.Vidovic 10-04-2021

Goede kwaliteit met goede prijzen en afspraken die op tijd zijn uitgevoerd.

Eddy Janssen 10-04-2021

Goede en snelle service, goed advies, netjes geplaatst ! Prima prijs .
Ga zo door

Susanne 10-04-2021

Goede service, klantvriendelijk personeel. EP houd zich aan afspraken . Zal hun zeker aanraden aan familie en vrienden

Moniek 10-04-2021

Ruime koelkast, snelle levering! Goede prijs/kwaliteit verhouding. Tot nu toe geen minpunten.

Rinus 09-04-2021

Goed contact over de levering van een diepvries.
Zelfs de oude werd weer netjes meegenomen.
Prettig bedrijf om producten te kopen.

Khalid 09-04-2021

Perfect geholpen snelle bezorging. Aardig personeel. Ze hebben hem aangesloten omdat ik geen gereedschap had dat was ook allemaal geen probleem

Robin 09-04-2021

Ik bestelde een LG OLED48CX6LB in de webshop en werd een uur later al gebeld voor de bezorging. Een vriendelijke medewerker bevestigde nogmaals dat ik een goede koop had gedaan en wilde een bezorgmoment plannen. En het allermooiste? De TV kon een uur later al bezorgd worden. Dat is nog eens snelle service. Overigens werd de TV keurig netjes met steekwagentje afgeleverd tot in de woonkamer. Top!

Desha 09-04-2021

Ik zou deze winkel zeker aanbevelen.
Ze hebben een brede assortiment.
Ze zijn heel klantvriendelijk en kijk samen met de klant wat het beste is.
Ze doen hun eigen onderhoud.
Ik en mjjn familie hebben jaren geleden electronica artikelen daar gekocht van wasmachine tot gasfornuis. Het beviel prima.
Ik ben op zoek naar een wasmachine dus daarom kwam ik weer bij hun winkel terecht maar nu online om te kijken

Walter 08-04-2021

Goede service en aardig winkel personeel
Heb helaas lang moeten wachtende mijn koelkast maar daar kunnen hun niks aan doen dat kwam door de Corona
Maar hebben alles goed opgelost
Wij zijn er vaste klant

Janet 08-04-2021

De service en kundigheid. Goed advies en mooie spullen. Overzichtelijke winkel

Petra 08-04-2021

Makkelijk om het gewenste artikel te vinden en te bestellen.
Bovendien de goedkoopste met het door mij aangeschafte artikel.ook de levering was snel.

Hauke Behrend 08-04-2021

Snel en ongecompliceerd. Goede prijs. En producten waren zoals verwacht. Zou er vaker bestellen.

Petra 08-04-2021

Een hele goede service, na mijn bestelling van de afzuigkap is er eerst iemand bij mij thuis geweest om vooraf op te meten. Heel goed want ik had een vereerde maat besteld. Super service!

B. Pieplenbosch 08-04-2021

Snelle levering
Ze doen wat ze beloven
Ruime keuze uit de producten
Daardoor zou ik ze aanbevelen

MBlokland 08-04-2021

Precies gezocht wat we vonden, een koel-vriescombinatie met veel vriesruimte,
Besteld via internet en aantal dagen later netjes thuisbezorgd.
We zijn erg tevreden