EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1643 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Kim 13-09-2021

Ik heb voor deze shop gekozen omdat ik een hele goede actie zag op hun website. Het kopen was heel overzichtelijk en de levering erg snel. De bezorging is ook goed verlopen. Erg blij dat ik het hun bij hun heb gekocht!

Fouzia 13-09-2021

Goede service, komen hun afspraken na. Ben erg blij met mijn nieuwe koelkast.

Caroline 13-09-2021

Besteld via de site, levering zou 1-3 dagen duren. Gekozen voor levering via de winkel in Oudeschild op Texel. Na 4dgn de winkel gebeld. Hadden de magnetron niet in huis. Gingen erachteraan. Zou nog 2 of nog 6 dagen duren voor ze het kregen. Werden nog 7 dagen. Slechte info van EP, maar valt de plaatselijke winkel niet te verwijten..

Peter 13-09-2021

Snel en makkelijk , werd op de hoogte gehouden, wanneer er wed geleverd door koerier

Dvd 12-09-2021

Makkelijk en duidelijk, goede service in de winkel! Veel plezier met het product die ik heb gekocht!

Isis 12-09-2021

We hebben een mooie aanbieding gevonden voor een wasmachine. De service zowel aan de telefoon als bezorging was erg goed. Vriendelijk personeel en erg behulpzaam!

Bert 12-09-2021

De site van EP is overzichtelijk waardoor ik gemakkelijk het door mij gezochte product kon vinden en vergelijken. Het bestelproces verliep ook zeer goed. Ik werd na mijn bestelling netjes gebeld over het moment van levering. Bij bezorging wilden wij het product vlakbij onze schuur laten neerzetten. Zonder peinzen gaf de bezorger aan dat hij dan wel even achterom loopt. Wat een service. Nee, ik overeeeg mijn tv, wasmachine en andere apparatuur niet meer bij een ander aan te schaffen navigeer direct naar EP.

Robert Hoogeveen 12-09-2021

EP verbaasde mij door de producten te hebben terwijl anderen het niet op vooraad hebben.
Vlotte duidelijke web site en vlotte levering.
Ik ga zeker vaker kopen bij EP. Toppie

Jack 11-09-2021

Goed meedenken snelle service en een scherpe prijs! De gehele ervaring was voor mij top. Zeker blij met mijn aankoop van mijn LG tv. en met EP als leverancier en autorised seller van LG tv’s. Minpunten: Helaas die kan ik niet opnoemen want die waren er niet!

Mandy Grond 11-09-2021

Super heel vriendelijk personeel met verstand van wat ze verkopen.
Snelle levering goede service.

Joanne Otten 11-09-2021

Prima service! Als je problemen met 1 van de apparaten hebt dan helpen ze je erg snel . Ook de kwaliteit van de producten die ik bij EP koop , hebben een lang levensduur. Altijd klantvriendelijk en behulpzaam bij vragen of aanschaf van een product .

Mirte 11-09-2021

TV snel op afspraak geleverd, vriendelijke mensen en prachtige tv
Helaas niet heel overzichtelijk op de site gemeld dat de doos bewaard moet worden voor de cashback actie van LG. Grote doos gelijk weg gegooid en nu dus niet mee kunnen doen met de actie.

Parfumgirl62 11-09-2021

De webshop is duidelijk en gemakkelijk en erg overzichtelijk. Ik zeg niks aan veranderen.. en mijn bestelling snel thuisbezorgd.. tevens kunnen artikelen ook soms afgehaald worden in de winkel bij U in de buurt mits op voorraad.
Ideaal.. Heel erg tevreden.

Gea van Oosting 10-09-2021

Heel blij met mijn Dyson airwrap en zo fijn dat ik hem bij jullie kon bestellen. Gewoon binnen 24 uur op de deurmat! Top

Jan 10-09-2021

Snel besteld en geleverd, oude tv netjes meegenomen. Duidelijke informatie over de LG cashback actie waar mijn aankoop voor in aanmerking kwam.

Mandy Grond 10-09-2021

Ik ben zeer tevreden over de winkel ga daar indien mogelijk al me inkoop qua electronica.
Personeel weet waar ze over praten en zijn eerlijk over hun producten en diensten.
Altijd snel qua levering.

Declan 10-09-2021

Super goede prijs, extreem snelle en fijne levering en vriendelijk personeel. Tv was er de volgende dag al.

Mary 10-09-2021

Deze keer online besteld maar we werden gebeld om de bestelling te verifiëren, heel netjes

Thomas Smids 10-09-2021

Mooie webshop met goede en snelle klantenservice. Mijn tv werd keurig op tijd geleverd en alles is in orde.

Edwin 10-09-2021

De levering liep wat stroef, maar de klantenservice heeft het prima opgelost.

Haajee 10-09-2021

Ik kies voor ep.nl omdat de prijs goed is en zich houdt aan de belofte van snel leveren en nette service. Verder is het fijn dat er de mogelijkheid is om in drie termijnen te betalen, altijd makkelijk als je even wat krap bij kas zit.

D 10-09-2021

Goede winkel, snelle levering en goed gecommuniceerd hierover. Pakket kwam in goede staat aan.

Marlon-o 10-09-2021

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Contact gehad via de mail kreeg heel snel reactie dus dat was fijn!

Rob 10-09-2021

Fijne en overzichtelijke winkel. Goed advies en perfect geholpen! Aflevering en installatie was top verzorgd.

Marius 10-09-2021

Very good price. Fast delivery! The product (TV) arrived within 72h although I ordered on the weekend. Will order there again!