EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1644 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Patrick 06-09-2021

Zeer klantvriendelijk, werd gebeld door locale winkel dat het artikel niet voorradig was, maar wel een gelijkwaardig artikel. Dat gelijk de volgende dag geleverd en geïnstalleerd kon worden door een vakkundige installateur. Zeer tevreden over het product

Kim 06-09-2021

Via EP online een wasmachine besteld. In overleg binnen een uur bezorgd. Keurig aangesloten en, na een korte uitleg, alle rommel weer meegenomen. Super snelle service

Larry 06-09-2021

Duidelijkheid snelheid weet je waar en af ben goede afspraken omtrent termijn betaling en vlotte aflevering ga zeker verder bestellen als de ene bestelling afbetaald is wordt zeker een vervolg gedaan geweldig gewoon

Hullen 06-09-2021

Bestelling top geleverd. Tijdens de order gaf de website aan 2 dagen later te bezorgen maar hij kwam de volgende dag al! Super :)

Jack 05-09-2021

Voor acht uur besteld en de volgende dag bezorgd maken ze niet waar.
Maandag besteld en donderdag bezorgd.
Voor de rest was alles in orde.

Susan Wieringa 05-09-2021

Bij deze winkel diverse keren een aankoop gedaan. Goed geholpen door deze mensen en goede producten afgeleverd tot in huis. Kom zeker terug!
Voel me een echte Klant nog en dat in deze tijd. Ons vaste adres.

Peter Geelen 05-09-2021

Wij hebben er heel goed advies gekregen.
Ook de monteurs die bij ons kwamen instaleren boden TOP service.
EP Nijverdal bedankt

R. Berkel 05-09-2021

Het is erg gemakkelijk winkelen bij EP. Heb nu al meerdere dure producten aangeschaft en bij de meeste producten staat een goede omschrijving om zo een goede keuze te kunnen maken. Ook helpen eerdere kopers je met hun gebruikerservaring. Er staat duidelijk omschreven of het product op voorraad is en wat de verzendopties zijn alvorens je de aankoop doet. Levering is vaak wat ze beloven, erg tevreden mee!

R.Licher-Hage 05-09-2021

Ik heb een wasmachine gekocht bij EP en de service was uitstekend. Hij werd thuisgebracht en in mijn keuken geplaatst. Eerst de oude wasmachine er uit en de nieuwe erin. De oude wasmachine hebben ze netjes meegenomen. Alle dank voor de mensen van EP Vaassen.

Karel 04-09-2021

Top bedrijf met deskundig personeel die met je meedenkt en prijs concurrerend met de zogenaamde prijs stunters Daarnaast is er volop keuze op elk gebied in een hele mooie winkel

Diana 04-09-2021

Mooi prijs en goede kwaliteit. Snel bezorgd. Mogelijk termijn betaalt. Perfect.

I. Shimon 04-09-2021

Goed advies, goede klantenservice. Friendelijke medewerkers, betrouwbaar. Warm aanbevolen.

Lydia 04-09-2021

Het bestelde product werd volgens afspraak geleverd. Het product voldoet aan mijn verwachtingen.

Peter 04-09-2021

Op zoek naar een mooie koelkast kwam ik bij de berenpoot terecht hier was hij het goedkoopst. Het bestellen ging makkelijk alleen de datum voor levering kon ik niet kiezen. Daar werd ik later voor gebeld alleen kon ik niet zo snel vinden op de website. Eenmaal besteld binnen uur terug gebeld om een datum af te spreken. Toen er wat vertraging in mijn verbouwing kwam gevraagd of het verplaatst kon worden en dit kon. Goeie service.

Tim 03-09-2021

Ik heb gekozen voor EP omdat zij de kortste levertijd hadden voor het product dat ik wilde kopen. Handelen met het bedrijf ging goed en binnen een week had ik mijn nieuwe koelkast keurig thuis

Bert 03-09-2021

Alles goed gegaan na bestelling en snel geleverd binnen 24 uur.
Volgende keer weer zo.

Elma Stadlander 02-09-2021

alles verliep prima, eerst online de bestelling en vervolgens een correcte levering, afgesproken en netjes afgewerkt en kan altijd bellen, mocht er iets zijn nog , perfect geregeld alles!

Sara 02-09-2021

Gekozen voor deze winkel vanwege een goede aanbieding, in vergelijking met andere websites, voor een wasmachine.
Duidelijke website en fijne betalingskeuzes. Snelle bezorging en met goede zorg geplaatst incl uitgebreid uitleg van de wasmachine.
Zou hier nog een keer bestellen!

Wilfried 02-09-2021

Koelvriescombinatie besteld van bosch helaas deed het vriesgedeelte het niet door EP netjes nieuwe geleverd kan nu genieten van de bosch koelvriescombinatie EP in zetten heeft alles goed afgehandeld ik ben een zeer teveden klant.

van der Jagt 02-09-2021

duidelijk, producten zonder moeite te vinden, snelle reactie en goede levertijd

Eddy Swerink 02-09-2021

E reader gekocht. Bij opstart bleen deze op taal Arabisch te staan. Winkel in Enter gebeld en die adviseerde goolgle translate te gebruiken. Perfecte oplossing. Werkt nu prima.

Goede service 01-09-2021

Gebruiksvriendelijke shop .
Snel geleverd en duidelijke website.
De bestelling zag er goed uit.

Johan van de Vrande 01-09-2021

Het bestellen in de webshop was makkelijk en goed, maar de levering met DHL was niet in orde! We kregen de melding dat we niet thuis waren, toen het pakket geleverd werd, maar dat was niet correct, omdat we wel thuis waren!
Officiele reactie van EP.nl 01-09-2021

Geachte heer van de Vrande,
Hartelijk dank voor uw feedback, we nemen dit zeker mee naar DHL. Het is heel vervelend als een levering niet verloopt zoals wij wensen maar zeker vervelend als u wel thuis bent, en de bezorger geeft aan dat u niet thuis bent. Ik zie dat u het pakket heeft opgehaald bij een DHL punt, hopelijk bevalt de printer u goed.
EP:Klantenservice

Sylvia 01-09-2021

Deskundig en vriendelijk personeel. Goede bereikbaarheid en goed advies. Levering was ook top

mariette 31-08-2021

Was eerst wat sceptisch omdat ik deze zaak niet ken. Toch besteld. Goede ervaring. Snelle levering. Goed product