EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1660 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jeanette 04-06-2021

Online product gekocht, maar telefonisch contact gehad met de winkel en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Product volgende dag al in huis, erg fijn! Het online bestellen ging heel gemakkelijk. Kortom gewoon heel tevreden 👍

Desley jansen 04-06-2021

Ik kan niet meer zeggen dan dat het gewoon top service was werd netjes gebelt voor informatie over levering top, top ,top . Dankuwel!!

Rogier S. 04-06-2021

Beste prijs, mega snel geleverd! Fijn om informatie in te kunnen winnen in de winkel en ook een fysiek aanspreekpunt te hebben voor aftersales oid.

Marleen 04-06-2021

Prettige en overzichtelijke website met goede zoekfunctie.

Product was op voorraad. Op vrijdag aan het einde van de middag besteld en kon de volgende dag al ‘s ochtends geleverd worden.

Super tevreden met zowel het product als de service! Ik zou hier zeker weer bestellen.

Ann 1972 04-06-2021

Zeer snelle levering ..
Ik was eerst wat sceptisch ik kon de site niet , ben al paar keer opgelicht geweest ,
Maar het is mij reuze goed bevallen ..
Ook de website zeer overzichtelijk , alles gewoon heel goed geregeld

Bianca 04-06-2021

Makkelijke en mooie site, net mailcontact, en snelle levering.
Vaak producten gekocht altijd goed!

Andre 04-06-2021

Je moet soms even wachten maar dan krijg je ook de juiste verkoper die weet waar hij over praat dit komt vertrouwelijk en professioneel over laast een inbouw oven en koelkast gekocht ook dit was zeer kundig ingebouwd ook hier zeer aardige en professionele mensen

Tom Scholten 04-06-2021

Super geholpen en geïnstalleerd en binnen een dag geregeld top👍 Volgende keer als ik wat nodig heb koop ik het daar👌

ed 03-06-2021

ep klaver obdam helpen altijd uitstekend met alles top bedrijf dus heel tevreden met ep klaver obdam

Burger 03-06-2021

We kwamen op niet een al te best moment, er werdt druk verbouwd bij de televisies, toch geeft het ons een veilig gevoel om een smart tv te kopen

Freddy de Jonge 03-06-2021

Een magnetron gekocht via de internet site. De vier punten waar de magnetron op staat is niet gelijk hij wiebelt.
Een pootje is zeker 3 a 4 mm. korter. Direct contact opgenomen met EP- Molendijk in Denekamp, die hebben direct 2 mensen langs gestuurd, heel erg netjes, een pluim. Maar die konden het ook niet verhelpen. Daarna contact opgenomen met de servicedesdesk, en die vertelde mij dat ik maar naar de ACTION moest gaan en een paar viltjes moest kopen voor 1 euro. Dit vind ik erg klantonvriendelijk. Vandaar het lage het lage cijfer.
Officiele reactie van EP.nl 04-06-2021

Geachte heer de Jonge,
Hartelijk dank voor uw feedback. Het ligt echter iets genuanceerder dan u hier aangeeft. U wilde direct 30% compensatie op een artikel van 80 euro, en probeerde dat tot 10% te verlagen. Wij hebben aangegeven dat u het artikel kon aanmelden via ons retourformulier op onze webshop. Dat heeft u niet gedaan en dat is uw keuze. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen, dan kunt u dat altijd melden.
EP:Klantenservice

Saskia 03-06-2021

Online een mixer gekocht en in de winkel opgehaald. De keuze ruim en goede afhandeling. Ophalen verliep vlot.

G. vd Groep 03-06-2021

Heb de Siemens wasmachine online besteld. Ik werd snel teruggebeld voor een afspraak en werd een paar dagen later al gebracht.
Jammer dat er toch nog kosten bijkwamen op de aanbieding zoals aansluitkosten en een aqua stop die er niet bij zat, maar dat zal overal wel het geval zijn.
De monteur gaf een goede uitleg en bruikbare handige tips voor de wasmachine. Tot nu toe erg tevreden.

Herman Leppers 03-06-2021

EP heeft mij verrast met hun webshop en interessante aanbiedingen.
Door menu structuur is het gemakkelijk om bij het juiste product uit te komen.
12 punten!

Kloosterman 02-06-2021

Wij hebben voor deze shop gekozen omdat we altijd goede en eerlijke voorlichting krijgen.

Fam de Groot Enkhuizen 02-06-2021

We gingen voor een nieuwe televisie en zijn hierin meer dan goed geadviseerd door de medewerker in de vestiging Bovenkarspel.
Buiten vriendelijkheid om was hij zeer kundig en had verstand van zaken.
De televisie staat inmiddels en we zijn meer dan tevreden!

P.Hendriks 02-06-2021

Super vriendelijk personeel,en uitmuntende service .zijn al jaren klant bij deze winkel,en zullen dat ook blijven.

W.Stuurman 02-06-2021

wij zijn naar de shop in Schagen geweest en zijn superleuk geholpen door de verkoper en heeft onze aankoop gratis thuisgebracht, grote klasse.

Krijn 02-06-2021

Snelle levering en een goede prijs.
We hebben 2 mobiele telefoons gekocht.
Zondag besteld en maandag al in huis.
Ook de prijs vergeleken en daar kwam ep goed uit de bus.

Mathilde Helene 02-06-2021

Het is een super mooie winkel, fijn en vriendelijk personeel,ZEER ontspannen, prijs kwaliteit is ook top.

Pim 02-06-2021

EP heeft goede prijzen die niet te onder doen voor de grotere winkelketens. Maar met name de service en het supporten van lokale ondernemers vind ik het belangrijkst.
Woensdag de nieuwe vriezer besteld en vrijdag een telefoontje gehad dat ie binnen was. We waren thuis en ze konden de vriezer direct bij ons komen afleveren, hele snelle en goeie service!

R Naber 02-06-2021

Goede en snelle service en vriendelijke mensen aan de ballie en ook voor het bezorgen

anna 01-06-2021

winkel in de buurt voor het geval er een keer iets mee is.
mensen in de zaak daar zijn altijd vriendelijk

Esther 01-06-2021

Zeer vlotte reactie op mijn mail.
Bezorging van mijn wasmachine ook snel mogelijk.
Gelukkig 2 sterke mannen die de bezorging deden.

j.vd ham 01-06-2021

super service 😊 voor de bezorging , oplossing/omruil service van een gasfornuis zonder problemen ! en ook nog goeie bezorgers , wat wil een mens nog meer zou ik zeggen 👍top