EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1656 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Marieke 23-05-2021

Makkelijk product te vinden via heldere website. Vlotte nette levering en vlot respons op vragen via mail.
Product volgens verwachting.

A.M Alahdeb 22-05-2021

Ik ben blij om deze aankoop te doen vanwege de flexibiliteit van betaling zonder extra kosten / rente. de procedure verliep vlot, snel en de levering was perfect.

jan 22-05-2021

kijk
doe als velen en koop bij Mensonides
voor kwalitiet service en up today

A.L.H. Gelderblom 22-05-2021

Onze inbouwkoelkast ging stuk en we wilden snel een nieuwe. Één met de juiste maten uitzoeken is een uitdaging op internet, maar met meten en een tekening met maten op de website lukte dat wel. De volgende dag werden we gebeld door de verkoper die het adhv het typenummer van onze oude koelkast bij de fabrikant ging checken. Dat klopte en de dag dat de leverancier de koelkast bij EP leverde is deze ook bij ons thuis geïnstalleerd. Sneller kan niet. EP levert SERVICE in hoofdletters!

Elken 22-05-2021

De bestelling lag al klaar. Bevestiging via mail kwam al snel binnen. De factuur moet ik nog wel digitaal ontvangen. Prima service.

Jaap Veenstra 22-05-2021

Vriendelijk behulpzaam personeel, geven goed advies. Denken mee om tot de juiste aanschaf te komen.

Bas 22-05-2021

Informatie op site duidelijk, goede prijs. Snelle levering en mogelijkheden met ophalen/ bezorgen.

Rob P 22-05-2021

Super aardig en zeer snelle levering, ook het idee van sponsor de locals hier gekocht, zeker een aanrader.

Erwin 22-05-2021

Bij EP Beerepoot staat de klant voorop, ze verlenen goede service en denken met je mee. Geen onnodige extra kosten als het niet nodig is.
Helpen een handje om de spullen in de auto te krijgen. Gewoon goed voor elkaar.

Bianca 22-05-2021

Ik had wat online bestelt, en in de winkel ophaalt. De jongeman die mij heeft geholpen , heeft het netjes ingepakt voor een cadeau. Dat was extra feestelijk weggeven.

Nicster 21-05-2021

Ik heb hier mijn bestelling geplaatst i.v.m. de laagste prijs. Jammer dat het niet direct duidelijk is wanneer je product wordt geleverd.
Officiele reactie van EP.nl 25-05-2021

Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw feedback. Mag ik u vriendelijk verzoeken uw ordernummer of postcode door te geven zodat ik kan kijken waar er verbeterpunten liggen en of ik het zo kan duiden aan u. Mailen kunt u naar klantenservice@ep.nl.
EP:Klantenservice

Lucky Ekentason 21-05-2021

Got my Samsung Neo QLED TV ordered through EP.nl webshop. They amazed me with their prompt response and in a jiffy got it delivered. Also their flexibility with payment is remarkable.

Anouk Beltman 21-05-2021

Op de site staan de producten duidelijk omschreven, bij bezorgen word er meegedacht, en werd de nieuwe vrieskist in de garage neergezet, WAT een service!

Eduard 21-05-2021

Dyson steelstofzuiger V11 gekocht. Alvorens levering plaatsvond heeft EP.Swaak contact met ons opgenomen om aan te geven dat de Dyson de volgende dag geleverd werd. Vervolgens een bericht ontvangen met het tijdvenster. Top levering. Geheel volgens afspraak en planning.

Dia 21-05-2021

Ik heb het heel goed ervaren. Levering kwam zoals afgesproken. Veel op voorraad ook.

BLÓM 21-05-2021

Snel geleverd door een lokale winkelier die alvorens even gebeld heeft of het leveren de volgende dag uitkomt.
En helemaal op de juiste plek neergezet.
Super geregeld!

Roy 20-05-2021

Duidelijke site, voordelige producten met hoge kwaliteit. De printer die ik in de avond had besteld was de volgende dag al in huis.

Tonnie Goossens 20-05-2021

Artikel was weekendknaller. Prijs was stuk lager dan bij de concurrentie. Even getwijfeld maar toch besteld. Gevraagd om aantal dagen later te leveren wat ook netjes is gebeurd.

Lot 20-05-2021

Door eerdere goede ervaringen zowel in de fysieke winkel als online weer voor deze winkel gekozen.

Beoordeling EP 19-05-2021

Severin melkopschuimer gekocht,prijs kwaliteit van EP shop is top.
Snel in huis goed beschermd.
Zeer goede uitleg van apparaat op de website.
Bij eerdere ervaring in de winkel altijd prettig en vakkundig geholpen.

Roger K. 19-05-2021

Na de eerste aankoop bij EP (Tummers) overtuigd van de service van EP, wellicht niet altijd de goedkoopste, maar de service is voor ons doorslaggevend. De laatste aankoop online gedaan, een Tefal Optigrill, geleverd binnen 1 dag. Goeie communicatie over het verloop … TOP .. tot de volgende keer!

Van Dijk 19-05-2021

Had in eerste instantie niet zo heel veel vertrouwen in de monteurs: hetzelfde apparaat moest eruit en dan ook weer erin en ze gingen via de omweg te werk. Uiteindelijk alles goed verlopen. Helaas nog steeds niet de factuur ontvangen.
Officiele reactie van EP.nl 19-05-2021

Geachte heer van Dijk,

Hartelijk dank voor uw feedback. Ik adviseer u om even contact op te nemen met de betreffende EP:Winkel voor de factuur.
EP:Klantenservice

Maike 19-05-2021

Een fantastische ervaring gehad, de bestelling ging makkelijk, de bezorging ging super snel en ook de klantenservice is snel en accuraat. Zeker een bedrijf om vaker een bestelling te plaatsen.

Maria 19-05-2021

Alhoewel ik een paar dagen geleden al een beoordeling heb gegeven dan nog maar een keer
Prima service en prima prijs. Vriendelijke klantenservice. Erg goed geholpen

Paul Van hooydonk 19-05-2021

Zeer duidelijke website.
Klantenservice is zeer vriendelijk.
Als er iets is goed meedenken en een oplossing vinden.