EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1656 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mike 06-06-2021

Tafelkoelkast online besteld. Werd keurig zoals aangegeven bezorgd binnen 1 tot 3 werkdagen. Werd voordat de bezorging plaats vond netjes gebeld of ik thuis was.
Top service.

Toine 06-06-2021

Artikel besteld via de website met zelf afhalen. In de winkel was de bestelling echter niet doorgekomen. Zelfde middag werd de airco nog thuisbezorgd. Dat vind ik nou goede service.

Danny 06-06-2021

Fantastische service en vriendelijk telefonisch contact zoals een echte Rotterdammer is !

J de Bruijn 05-06-2021

Zeer goed geholpen bij EP op Broek en Langedijk. Dyson werd de volgende dag aal keurig bezorgd in Vught. Blij met mijn aankoop en de keurige afhandeling.

Mario 05-06-2021

Geweldige witgoed shop uitstekende klantenservice prijs kwaliteit zeer goed perfecte snelle en vriendelijke levering ik ga hier vaker bestellen!

Gasfornuis inventum rvs gekocht werkt perfect zeer mooi!

Marit Olie 05-06-2021

Geen puf om de deur uit te gaan met het warme weer. Ik wist wat ik wilde hebben, selecteren, betalen en een dag later in huis. Kind kan de was doen en wij hadden weer opgeklopte melk met de geleverde melkopschuimer.

Jack 05-06-2021

Goeie en snelle service gewoon top geregeld
Wij zijn zeer tevreden niets op aan te merken

Jasper Tierie 05-06-2021

Online bestellen van inductie fornuis / wasdroger bij EP is perfect verlopen , EP tol ,, klant vriendelijke service , bezorging en aansluiten goederen perfect .vriendelijke bezorgers ,, top service !!!... Ik had een vraag over wat voor een vaatwasser ik het beste kon nemen ik kreeg goed advies ..Met Ep in het algemeen heb ik goede ervaringen in het verleden en nu , top !!!

Sonja Wiekens 05-06-2021

Perfekte hulp als iets geregeld moet worden. Klantenservice is netjes en beleeft.

Henk 05-06-2021

EP levert een prima service tegen een acceptabele prijs!
Voordeel van EP is dat ze ook hier om de hoek zitten met een winkel.

wim van mazijk 05-06-2021

Ben al tientallen jaren klant bij EP.Beerepoot en dat blijf ik ook. klantvriendelijk personeel en zeer goede service en altijd begrip voor je wensen duidelijke uitleg over het te kopen product, ga zo door.

Maaike 05-06-2021

Prima webshop, duidelijk en makkelijk, levering was snel en netjes, was makkelijk te volgen via track en tracé. Een aanrader.

Beerepoothoorn 04-06-2021

goed geregeld en correcte levering in combinatie met goede uitleg en product omschrijving.

Denise van Helvoort 04-06-2021

Aardige, professionele mannen, en precies op tijd. Al eerder besteld hier, gewoon super!

ReneAP 04-06-2021

Hetgeen wij zochten was het voordeligst bij Beerepoot (EP). Levering was cf voorwaarden dus prima.

Bram 04-06-2021

De gedachte vaatwasser was op , gelijk een gelijkwaardige vervanger , op zaterdag bezorgd en goed gemonteerd. Top

Monique 04-06-2021

Hadden via de mail een bestelling geplaatst met bezorging
Nu blijkt achteraf dat we eigenlijk buiten het bezorgings gebied wonen geen probleem komt de eigenaar het gewoon persoonlijk bezorgen
Super service

Een tevreden klant 04-06-2021

Leuke winkel leuke producten waar ik dus een koelkast heb gekocht naar volle tevredenheid en redelijke prijzen

Peter Schuitemaker Floralaan 04-06-2021

Goed en overzichtelijk website en een goede service. Bestelling goed afgehandeld zou hem ophalen in Hoorn maar ik kon hem ophalen bij ons in het dorp (Wervershoof) perfect geregeld eld

Ton verreijt 04-06-2021

Zeer klantvriendelijk en meedenkend.
Zelf tel contact gezocht met mij om tijdstip levering af te spreken.

Raymond Silva 04-06-2021

Ik ben erg tevreden met mijn aangeschafte product. De levering was goed, op het afgesproken tijdstip. De bezorger bracht het fornuis netjes naar binnen in mijn keuken. Het product werkt prima en ziet er mooi uit.

Jeanette 04-06-2021

Online product gekocht, maar telefonisch contact gehad met de winkel en vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Product volgende dag al in huis, erg fijn! Het online bestellen ging heel gemakkelijk. Kortom gewoon heel tevreden 👍

Desley jansen 04-06-2021

Ik kan niet meer zeggen dan dat het gewoon top service was werd netjes gebelt voor informatie over levering top, top ,top . Dankuwel!!

Rogier S. 04-06-2021

Beste prijs, mega snel geleverd! Fijn om informatie in te kunnen winnen in de winkel en ook een fysiek aanspreekpunt te hebben voor aftersales oid.

Marleen 04-06-2021

Prettige en overzichtelijke website met goede zoekfunctie.

Product was op voorraad. Op vrijdag aan het einde van de middag besteld en kon de volgende dag al ‘s ochtends geleverd worden.

Super tevreden met zowel het product als de service! Ik zou hier zeker weer bestellen.