EP.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over EP.nl.

EP.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 1601 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Mèrahl 11-12-2021

Dit is zo’n fijne winkel! Ik heb er nu 2 grote producten aangeschaft en allebei de keren werd ik heel prettig en snel geholpen. Alles liep volgens planning en er is veel persoonlijk contact!

Thomas 11-12-2021

Werd netjes en op tijd bezorgd. En een vriendelijke service. Dit bedrijf reageert snel op je vraag via de mail

Joost 11-12-2021

Prima service, oude droogtrommel is meegenomen, de nieuwe is geplaatst en aangesloten. Prettig contact en goede afstemming.

Jouke 11-12-2021

Vrijdag 3 Dec 2021 besteld stond bij in voorraad word vandaag nog verzonden, alleen aangemeld bij DHL gisteren stond er nog aangemeld. Vanmorgen woensdag mail van DHL zijn aan sorteren en nu maar afwachten of het komt!
Voor mij geen EP meer!!!!!!!

Gerwil 10-12-2021

Deze shop heeft een goed assortiment. Zijn er regelmatig mooie aanbiedingen. Wordt er snel en conform afspraak geleverd

Paul Seijkens 10-12-2021

Wat éèn service en afspraak nakomen.. en dat gewoon voor een tafelmodel vriezer

Giese63 10-12-2021

Super product en ook nog super snel geleverd binnen 24 uur en dat in deze drukke periode 👍

Hanneke 10-12-2021

Goed advies. Vlotte levering. Fijne service bij problemen met het apparaat.

Willem 10-12-2021

We hebben eerder dit jaar wat grote huishoudelijke apparaten gekocht bij de EP winkel in de buurt. Dat is ons goed bevallen, en we gunde zodoende EP ook deze aankoop van ons.

Marcus 10-12-2021

Goed georganiseerde webpage en service, ik heb met blackfriday een tv besteld en snel geleverd gekregen

Beckers 10-12-2021

Meerdere keren hier geweest voor iets te kopen en steeds goed geholpen. Zetten onbewust een extra stapje voor een tevreden klant

Jan 10-12-2021

De snelle verwerking van mijn bestelling sprak me erg aan. Tussen bestellen en ontvangen zat nauwelijks 2 dagen, In deze tijd van het jaar met de vele feestdagen een prachtige prestatie.

Rini 10-12-2021

Bestelling was snel ter plaatse,en zorgvuldig afgeleverd.
Waarschijnelijk ga ik onze soundbar ook hier bestellen.

Axel 09-12-2021

Was n super prijs met hoes voor deze tablet van Samsung.
Onze dochter is er dolgelukkig mee.

Martin 09-12-2021

prima en vertrouwde winkel waar we regelmatig onze apparatuur komen kopen. Goede prijs en kwaliteit verhouding waarbij ook de service nog goed is !

Ronald T. 09-12-2021

Geweldige winkel, ouderwets-goede service, ook "modern on-line" met ouderwetse service.

Erik 09-12-2021

Nette website.
Werdt netjes gebeld voor leverafspraak door vriendelijke medewerker.
Levering op afgesproken tijdstip.

J. Nobel 09-12-2021

Topservice van EP Terpstra; je wordt vriendelijk en deskundig te woord gestaan en men neemt de tijd, zodat je de juiste keuze kunt maken.

Rob nauta 09-12-2021

Duidelijke prijzen webshop
Overzichtelijke webshop
Makkelijk bestellen !
Aanrader voor familie en vrienden !

Geri 09-12-2021

Ik had een tv online besteld en via EP Gruijters laten bezorgen. Na een telefoontje tv paar dagen eerder bezorg. Top

AJS13 09-12-2021

Online shopping gebruikt. Scherpe prijzen en overzichtelijke producten aanbod.

SV 08-12-2021

Persoonlijke afstemming mbt levermoment, enthousiaste medewerker die ook nog wat tips & trucs gaf. Zeer tevreden!

Remco Janssen 08-12-2021

Duidelijke website, goede prijs, hele snelle levering
Product voldoet aan verwachtingen

Jesse Geluk 08-12-2021

Medewerkers zijn ontzettend vriendelijk. Duidelijke antwoorden. Jammer dat dhl de vervoerder is, duurt en het duurt maar.

René 08-12-2021

Goede prijs. Eenvoudig bestellen, snelle levering,
Makkelijk betalen via klarna.